(ویدئو) انتشار اولین ویدئوی لو رفته از کنسول PS5 Slim

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.1 دقیقه

راهنماتو-بالاخره اخبار جدیدی از  یک مدل جدیدتر از کنسول PlayStation 5 (که به طور غیررسمی توسط مردم به نام PS5 Slim شناخته می‌شه) به دست اومده و اگرچه سونی هنوز به طور رسمی اعلامیه‌ای در این زمینه نداده، شواهد محکم‌تری از وجود آن در اینترنت منتشر شده.

به گزارش راهنماتو، ویدئویی از نسخه جدید طراحی شده سخت‌افزار نیز آنلاین منتشر شده که نشان می‌ده چگونه به نظر خواهد رسید. همان‌طور که از نسخه‌های قبلی پلی استیشن انتظار میرف، به نظر نمی‌رسه که این مدل جدید به مقدار زیادی کوچک‌تر یا نازک‌تر از مدل‌های فعلی PS5 باشد، اگرچه در ویدئو شیارها در اطراف پنل‌های جانبی آن دیده می‌شود. احتمالاً کاربران قادر خواهند بود پنل روبروی راست را جدا کرده و با یک درایو دیسک جداپذیر جایگزین کنند. به آمادگی از کلیپ زیر که به اشتراک گذاشته شده است، مراجعه کنید. 

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودن که مدل جدید PS5 در ماه سپتامبر عرضه می‌شه و اعلام رسمی آن نیز به طور احتمالی در طول این ماه برنامه‌ریزی شده است.

در همین حال، شایعات نیز اعلام کرده‌اند که یک نسخه PS5 Pro در دست توسعه هستش. این نسخه ارتقاء‌یافته در تعدادی از ویژگی‌ها و مشخصات فنی، از جمله پشتیبانی از رزولوشن 8K و ری تریسینگ سریع‌تر، در حال آماده‌سازی است و احتمالاً در تعطیلات زمستان 2024 عرضه خواهد شد.

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها