راهنمای خرید بهترین پنکه مه پاش و رطوبت ساز

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

راهنماتو- اولین پنکه پایه دار در دهه 1910 میلادی معرفی شد. اکنون با گذشت بیش از صد سال هنوز هم این پنکه ها مانند قبل محبوب هستند و برخی از مردم همچنان از این پنکه ها در منزل و محل کار خود استفاده می کنند. بازار لوازم سرمایشی روز به روز شاهد ارائه محصولاتی با قابلیت‌های جدید و کاربردی است.

به گزارش راهنماتو، یکی از جدیدترین مدل پنکه های ایستاده موجود در بازار پنکه های مه پاش یا رطوبت ساز هستند. این نوع پنکه ها عملکردی مانند مه صبحگاهی را ارائه می دهند و برای استفاده در فضای باز و مکان های بزرگ مناسب هستند. پنکه های مه پاش علاوه بر ایجاد رطوبت و تهویه هوا، قابلیت خوشبو کنندگی، کنترل و حذف بوهای نامطبوع در محیط را نیز دارند و شما می توانید در مکان های پرتردد مانند رستوران ها، مدارس، بیمارستان ها، امکان مذهبی و ... از آنها استفاده کنید. امروز قصد داریم بهترین پنکه های مه پاش موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

محصول پیشنهادی ما: پنکه مه پاش تایفون مدل Gmc65st2 (قیمت: 10,600,000 تومان)

 پنکه مه پاش Gmc65st2 تایفون با برخورداری از توان مصرفی 260 وات، پروانه فلزی با قطر 65 سانتی متر و یک مخزن آب از جنس پلاستیک نشکن با گنجایش 40 لیتر آب قادر است فضاهای بزرگ را بخوبی خنک کند. شما می توانید سرعت این پنکه را در سه حالت مختلف تنظیم کنید. این پنکه همچنین امکان چرخش 90 درجه به صورت خودکار را دارد. یکی دیگر از ویژگی های جالت توجه این پنکه جدا بودن کلید موتور و مه پاش است که امکان استفاده از پنکه خالی در مواقعی که نیاز به رطوبت قسمت مه پاش نیست، را فراهم می کند. این دستگاه همچنین دارای گارد و محافظ ویژه ای است که جریان باد متمرکزی را ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های این پنکه مه پاش می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع، برخورداری از موتور ضد آب، مخزن پلاستیکی نشکن و نصب آسان اشاره کرد.  

پنکه مه پاش

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل پنکهتوانتنظیم سرعتچرخش 90 درجهسایر قابلیت هاقیمت
پنکه مه پاش تایفون 65strc260 وات3 حالتدارددفع پشه، ارتفاع قابل تنظیم، تایمر9,900,000 تومان
پنکه مه پاش دیبنز Hana- FS-1669R130 وات3 حالتداردپنج پره، کم صدا، کنترل از راه دور9,100,000 تومان
پنکه مه پاش وسی difan65260 وات3 حالتدارددیسک چرخان استیل، تنظیم ارتفاع8,500,000 تومان
پنکه رطوبت ساز مایدیا FS40-13QR100 وات3 حالتدارددفع حشرات، تنظیم ارتفاع، تایمر، نمایشگر دیجیتال6,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها