با 10 میلیون چه مایکروویوی بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.6 دقیقه

راهنماتو- مایکروویو یکی از اجزاء اصلی هر آشپزخانه مدرن امروزی است که امکان پخت سریع و آسان انواع غذا را فراهم می کند. با وجود یک مایکروویو خوب خیلی سریع می توانید باقی مانده غذای روز قبل خود را گرم کنید، غذاهای منجمد را یخ زدایی کنید، به سرعت سیب زمینی سوخاری و چیپس درست کنید و یا برای جشن تولد یکی از اعضای خانواده یک کیک خانگی خوشمزه آماده کنید. در ادامه با معرفی بهترین مایکروویوها با حداکثر بودجه 10 میلیون تومان با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS (قیمت: 9,200,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، مایکروویو MH8265CIS یکی از مایکروویوهای مقرون به صرفه و پرفروش شرکت ال جی است که ویژگی های جالبی را نسبت به قیمتش ارائه می دهد. اولین ویژگی جالب توجه این محصول تکنولوژی اینورتر هوشمند آن است که موجب افزایش سرعت گرم شدن مواد غذایی و یخ زدایی می شود. این قابلیت موجب پخت یکنواخت مواد غذایی و در نتیجه خوش طعم تر شدن آنها خواهد شد. این دستگاه با دارا بودن تکنولوژی Neo chef و 4 برنامه یخ زدایی مواد غذایی منجمد را بیش از 93 درصد یخ زدایی می کند و با این کار به پخت یکنواخت آنها کمک می کند. از دیگر ویژگی های جذاب این محصول می توان به قابلیت گریل آن اشاره کرد که با برشته کردن مرغ و کباب غذایی خوشمزه را برای شما آماده می کند.

ماکروویو

برخورداری از هیتر زغالی یکی دیگر از قابلیت های جالب این مایکروویو است که عملکردی مانند زغال چوب ارائه می دهد و با این کار موجب بهتر شدن طعم مواد غذایی خواهد شد. پوشش ضد باکتری و محفظه نچسب به کاررفته در این مایکروویو موجب شده تا به راحتی و تنها با استفاده از یک دستمال 99.99 درصد آن بخوبی تمیز شود. سه لامپ درون مایکروویو تعبیه شده است که به نظارت بهتر پخت توسط شما کمک می کند. حلقه پایدار شش ضلعی موجود در مایکروویو نیز موجب ثابت نگه داشتن مایعات و جلوگیری از ریختن آنها خواهد شد. این محصول به 28 برنامه پخت متنوع مجهز شده است. از دیگر قابلیت های این مایکروویو می توان به قفل کودک، تنظیم زمان، پنل با دکمه های لمسی و سیستم راه اندازی سریع اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این موارد را نیز مد نظر قرار دهید:

مدل دستگاهتوان مایکروویوظرفیتبرنامه های پختگریلیخ زداییسایر قابلیت هاقیمت
مایکروویو سامسونگGE402950 وات40 لیتر7 برنامهداردداردنمایشگر LED،  قفل کودک، تایمر9,850,000 تومان
مایکروویو مایدیا مدل EG142A5L1200 وات42 لیتر7 برنامهداردداردتایمر، سیستم خاموشی خودکار، پنل دیجیتالی10,500,000 تومان
مایکروویو سامسونگ مدل 40LIT1000 وات40 لیتر18 برنامهداردداردتایمر، قفل کودک، نمایشگر لمسی9,600,000 تومان
مایکروویو جی پلاس GMW - M425S1100 وات42 لیتر7 برنامهداردداردتایمرتوان و زمان، نمایشگر LED، قفل کودک9,500,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها