از اول مهر سحرخیز شوید؛ بهترین ساعت های دیجیتال رومیزی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.7 دقیقه

راهنماتو- تلفن های همراه در دنیای امروزی به جزء جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده اند. برخی تحقیقات نیز اخیرا نشان داده اند که قرار دادن تلفن همراه در زیر سر و یا در نزدیکی تختخواب ممکن است منجر به مختل شدن خواب شود. از این رو توصیه می شود حداقل یک ساعت پیش از خواب از تلفن همراه استفاده نکنید و موقع خواب نیز از قرار دادن تلفن همراه در اتاق خواب خودداری کنید. اگر برای بیدار شدن از خواب به گوشی موبایلتان متکی هستید، توصیه می شود که از یک ساعت زنگدار برای بیدار شدن خود از خواب کمک بگیرید. در ادامه با معرفی بهترین ساعت های رومیزی دیجیتالی زنگ دار با راهنماتو همراه باشید:

1- ساعت رومیزی دیجیتال مدل هوشمند عددی (قیمت: 450,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ساعت رومیزی دیجیتال LED یک محصول مدرن و خاص است که ساعت را با اعداد بزرگ سه بعدی و قابل خواندن به شما نمایش می دهد. روشنایی اعداد را می توان در سه سطح مختلف تنظیم کرد. پوشش ساعت از جنس  اکریلیک با کیفیت و درجه یک بوده و یک پایه جهت استفاده رومیزی همراه با آن ارائه می شود. علاوه بر این می توان این ساعت را به صورت دیواری نیز مورد استفاد قرار داد. از جمله دیگر قابلیت های این محصول می توان به نمایشگر دما، USB، قابلیت تنظیم دما و ساعت و امکان خواندن اعداد از فاصله دور اشاره کرد.

ساعت


2- ساعت رومیزی دیجیتال شائووی مدل CW8097 (قیمت: 480,000 تومان)

ساعت رومیزی دیجیتال CW8097 شائووی قابلیت نمایش ساعت، روز و ماه، دمای محیط و آلارم را دارد. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این محصول نمایش ساعت و دمای محیط به صورت لیزری بر روی سقف و دیوار است. این محصول به صدا و ضربه حساس است و با زدن ضربه بر روی میز یا کف زدن صفحه نمایشگر و نمایش لیزر روشن خواهد شد. لیزر بر روی این ساعت قابلیت گردش 360 درجه را دارد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قابلیت تنظیم فوکوس و وضوح تصویر اشاره کرد.

ساعت


 3- ساعت رومیزی دیجیتال ایمکس کلاک مدل Projector (قیمت: 490,000 تومان)

ساعت پروژکتوری رومیزی EMAX CLOCK یک ساعت رومیزی دیجیتال با قابلیت نمایش ساعت بر روی دیوار یا سقف به صورت پروژکتوری می باشد که با نمای جذاب خود جلوه ای جذاب به محیط پیرامون خود می بخشد. این ساعت در محیط تاریک منزل، مطب یا دفتر کار نمایش منحصربه فردی دارد. از قابلیت های این ساعت دیجیتال می توان به نمایش دمای محیط ، ساعت سخنگو به زبان انگلیسی، دکمه فشاری اعلام سریع ساعت، خاموشی خودکار ساعت سخنگو در زمان خواب، آلارم موزیکال چندگانه، ال سی دی بزرگ نمایش دما و ساعت و پایش زمان خواب اشاره کرد.

ساعت


4- ساعت رومیزی ایکیا مدل KLOCKIS (قیمت: 500,000 تومان)

ساعت رومیزی KLOCKIS یک محصول چهار کاره با قابلیت نمایش زمان، تاریخ، شمارش معکوس و دماسنج است. این محصول از جنس پلاستیک ABS و پلاستیک پلی کربنات ساخته شده است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. 2 باتری نیم قلمی انرژی این ساعت رومیزی را تامین می کنند.

ساعت


5- ساعت رومیزی کد DS-6628 (قیمت: 670,000 تومان)

ساعت رومیزی DS-6628 یکی از زیباترین و کارآمدترین ساعت های رومیزی موجود در بازار است که قابلیت های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول  دارای نشانگر زمان، تاریخ و دمای محیط است و در ساخت آن از  Nano LED استفاده شده است که جلوه ای جذاب و قابل تشخیص در هر فضا و نوری را برای اعداد به ارمغان می آورد. یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول قابلیت Energy Saving آن است که امکان تنظیم ساعت در حالت Sleep Mode را فراهم می کند. این ویژگی موجب می شود تا بتوانید در مواقع موردنیاز با ایجاد صدای دست صفحه نمایش ساعت را ببینید. میزان روشنایی صفحه ساعت قابل تنظیم است و برای تامین انرژی آن از باتری های سایز AAA و یا برق 5 ولت استفاده می شود.

ساعت


 6- ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1 (قیمت: 1,050,000 تومان)

ساعت رومیزی کینگ پینگ یک ساعت زنگ دار مجهز به اتصال بلوتوث است که به راحتی می تواند با گوشی هوشمند جفت شود. این دستگاه با اتصال به گوشی هوشمند، به طور خودکار زمان خود را تنظیم می کند. کاربران امکان تنظیم  16 آلارم مختلف را دارند و ولوم اسپیکر نیز قابل تنظیم می باشد. از دیگر قابلیت های جالب این محصول می توان به امکان شناسایی دما و رطوبت و تغییرات آنها، نمایشگر روشن با شدت نور قابل تنظیم، تنظیم خودکار روشنایی و امکان اتصال به سایر لوازم خانگی با استفاده از برنامه میجیا شیائومی اشاره کرد.

ساعت

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها