برای مهر ماهی ها هدیه تولد چی بخریم؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- خرید هدیه تولد یکی از دغدغه هایی است همیشه ذهن ما را به خود درگیر می کند. به خاطر داشتن تاریخ تولد یک فرد و تدارک دیدن هدیه ای مناسب برای او نشان می دهد که چقدر فرد موردنظر برای ما اهمیت دارد. بسیاری از افراد بر این باورند که شخصیت افراد بسته به ماهی که در آن به دنیا آمده باشند متفاوت است و با توجه به ماه تولد و ویژگی‌های مشترکی که افراد به همین واسطه با یکدیگر دارند، می‌توان شناخت نسبتا خوبی از شخص موردنظر بدست آورد. با توجه به علایق فرد مورد نظر در هنگام خرید هدیه می توانید هدیه مناسب تری برای او خریداری کنید.

به گزارش راهنماتو، تا آغاز اولین ماه پاییز چیز زیادی باقی نمانده است. اگر شما هم عزیزی دارید که در این ماه زیبا چشم به جهان گشوده است و قصد خرید یک هدیه تولد غافلگیر کننده برای او را دارید، ما بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهیم داد:

بهترین هدیه برای خانم های متولد ماه مهر:

1- گردنبند یا دستبند با نماد ماه مهر

سمبل و نماد اصلی ماه مهر ترازو، سیاره متولدین این ماه زهره یا ونوس و سنگ مخصوص آنها اوپال است. شما می‌توانید به سراغ هدایایی بروید که در آنها از المان های این ماه مانند ترازو که نماد اعتدال در زندگی است، استفاده شده باشد. یک گردنبند یا دستبند با سمبل های ماه مهر یا سنگ این ماه گزینه مناسبی برای هدیه دادن به خانم های مهرماهی است.

هدیه


2- لوازم موسیقی

مهرماهی ها به موسیقی علاقه زیادی دارند. بسته به این که فرد مورد نظر شما به چه سبک موسیقی علاقه دارد، می توانید به او یک ساز متناسب با سلیقه اش هدیه بدهید. برای علاقمندان به موسیقی سنتی و کلاسیک، سازهایی مانند تنبور، سنتور، سه تار، تنبک، دف و پیانو می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه دادن باشند. اگر شخص مورد نظر فقط به گوش دادن موسیقی علاقه دارد، می توانید با هدیه دادن کلکسیونی از موسیقی های موردعلاقه اش، او را در روز تولدش خوشحال کنید.

هدیه


3- عکس یادگاری دونفره

مهرماهی ها افراد بسیار رمانتیک و احساساتی هستند. یکی از بهترین هدیه ها برای آنها چیزی است که خاطرات مشترکتان را زنده کند، مانند قاب عکسی با یک عکس یادگاری دونفره که نشان دهنده رابطه ویژه شما با او است.

هدیه


بهترین هدیه برای آقایان متولد ماه مهر:

1- هدایای خوراکی

متولدین مهرماه افرادی شکمو و خوش اشتها هستند. می توانید با خرید یک هدیه خوشمزه مانند شکلات و شیرینی های کادویی، پکیج دمنوش، پاستیل های رنگی، ماکارون و ماگ او را در روز تولدش غافلگیر کنید.

هدیه


 2- لباس و اکسسوری شیک

مهرماهی ها افرادی شیک پوش و جذاب هستند. می توانید با خرید لباس یا اکسسوری شیک و زیبا با توجه به سلیقه و نوع پوشش موجب خوشحالی او در روز تولدش شوید.

هدیه


3- لوازم ورزشی

متولدین مهرماه به ورزش های فکر که به صورت دونفره انجام می شود، علاقه دارند و ورزش هایی مانند ژیمناستیک، پاتیناژ، هندبال، و اسکیت مناسب آنهاست. با توجه به رشته ورزشی فرد موردنظرتان می توانید هدیه مناسبی برای او خریداری کنید.

هدیه

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها