(تصویر) امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

عصرایران نوشت: این حلقه هوشمند می‌تواند ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، سطح استرس و داده‌های خواب کاربران را اندازه‌گیری کند.

شرکت چینی تولیدکننده محصولات پوشیدنی Amazfit در بازار نوظهور حلقه‌های هوشمند از سامسونگ پیشی گرفت و اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring را در CES 2024 معرفی کرد. Helio Ring قرار است از بهار سال 2024 عرضه شود، اما مشخص نیست راهی کدام بازارها خواهد شد.

 حلقه هوشمند Helio Ring از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است. ضخامت آن 2.6 میلی‌متر است و فقط 4 گرم وزن دارد. امیزفیت می‌گوید هلیو رینگ «برای ورزشکاران برگزیده ساخته شده است» و با ارائه تحلیل‌ها و راهنمای‌های خود می‌تواند باعث بهبود تمرینات و کیفیت خواب آن‌‌ها شود.

قابلیت‌های حلقه هوشمند Helio Ring

1

Helio Ring می‌تواند ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، سطح استرس و داده‌های خواب کاربران خود را اندازه‌گیری کند. همچنین آن را می‌توان همراه با ساعت هوشمند Amazfit نیز استفاده کرد که این امر باعث بهبود دقت حلقه می‌شود

از نظر عملکرد، امیزفیت توضیح می‌دهد که این حلقه هوشمند با جمع‌آوری داده‌های موردنیاز خود و تجزیه‌و‌تحلیل عملکرد شما، یک امتیاز آمادگی در اپلیکیشن Zepp ارائه می‌کند.

1

این شرکت چینی قصد دارد حلقه هوشمند هلیو رینگ را در دو سایز 10 و 12 عرضه کند. کاربران می‌توانند در ورزش‌هایی مانند دویدن، پیاده‌روی، تمرینات روی تردمیل و دوچرخه‌سواری داده‌های خود را از طریق حلقه جمع‌آوری کنند.

مشخص نیست که در آینده ورزش‌های بیشتری از Helio Ring پشتیبانی خواهند کرد یا خیر. هرچند به این موضوع اشاره‌ای نشده است، اما هلیو رینگ از استاندارد 10ATM مقاومت در برابر آب نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین ممکن است برای شنا نیز بتوان از آن استفاده کرد.

جزئیات مربوط به قیمت دستگاه هنوز مشخص نشده است، اما گفته می‌شود که Helio Ring در بهار 2024 وارد بازار خواهد شد. همچنین مشخص نیست که شاهد عرضه جهانی این حلقه هوشمند خواهیم بود یا خیر.

در مورد سامسونگ، این شرکت در رویداد Unpacked بعدی خود از حلقه‌هوشمند «گلکسی رینگ» رونمایی نخواهد کرد. طبق شایعات قبلی ظاهراً غول کره‌ای برنامه‌های خود در این زمینه را تا اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 به تأخیر انداخته است.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

(تصویر) سلفی پیمان معادی درکنار همسرش
چهره ها

(تصویر) سلفی پیمان معادی درکنار همسرش

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه
 ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
خوراکی‌ها

۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.5 دقیقه
 مقبرۀ حسن صباح کجاست؟
دانستنی ها

مقبرۀ حسن صباح کجاست؟

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.1 دقیقه
 (تصاویر) چهره و تیپ تازۀ «پرنسس جامیونگ» در یک گردش بهاری با دوچرخه
چهره ها

(تصاویر) چهره و تیپ تازۀ «پرنسس جامیونگ» در یک گردش بهاری با دوچرخه

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .9 دقیقه
زمان و روش ثبت نام کتاب درسی همه پایه ها + قیمت کتاب
دانستنی ها

زمان و روش ثبت نام کتاب درسی همه پایه ها + قیمت کتاب

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.4 دقیقه
 فال ابجد امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
فال و طالع بینی

فال ابجد امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.9 دقیقه