خانم عزیز! این عطرهای خنک و جذاب رو برای روز مرد هدیه بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.4 دقیقه

راهنماتو- «ای بابا! روز زن تموم نشده روز مرد رسید که! مسابقه‌ست!»

هدیه خریدن برای آقایان یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست! از آنجا که موارد خرید برای آقایان محدود است دست شما باز نیست، و تازه این مساله هم وجود دارد که بین همه این موارد محدود، آقایانی هستند که به چند چیز کاملا انحصاری علاقمندند و شاید هم اصلا به هیچ موردی علاقه‌ی خاصی نشان ندهند! اینجا دیگر کار شما از کوه کندن هم سخت‌تر خواهد بود! باور کنید این طور وقت‌هاست که آدم به نتیجه می‌رسد خریدن همان جوراب خیلی انتخاب ایده‌آل و بهتری است! اما ناامید نشوید. هر کاری راهی دارد و هر مشکلی راه حلی! ما اینجا هستیم تا به شما پیشنهادات ارزنده ارائه کنیم!

به گزارش راهنماتو، راهنماتو به شما 5 عطر پرمخاطب و خنک معرفی می‌کند که کمتر مردی آنها را رد خواهد کرد! یکی از این عطرها را هدیه بگیرید و با عشق به همسر، پدر، دوست و برادرتان بدهید و مطمئن باشید که برق شادی را در چشم‌هایش ببینید!

  • Megamare مگاماره

4

این عطر پاریسی با بوی خنک جذابی که دارد برای هر فصل قابل استفاده است. آنقدر باب هر سلیقه‌ای عمل کرده که 2 سال است در صدر عطرهای محبوب قرار گرفته و همه آن را دوست می‌دارند. اگر از طیف عطرهای آمواج یا ناسوماتو خوشتان می‌آید مگاماره هم حتما به دلتان خواهد نشست. سبک بسیار خاصی دارد و موندگاری آن خیلی زیاد است. این عطر را به صورت شرکتی هم می‌توانید پیدا کنید تا با قیمت مناسبتری آن را بخرید.

  • Monte Leone Legende Gold مونت لئون لجند گلد

4

اگر از عطری مثل بلو شنل خاطره خوشی دارید این عطر را هم خواهید پسندید! عطری که تقریبا همه‌پسند است و یک بوی خنک و تلخ بسیار دلنشین دارد. ماندگاری و پخش بوی آن بی نظیر است.

این عطر شرکتی قیمت مناسبی هم دارد. برای هدیه بسیار انتخاب خوبی است و مطمئن باشید فرد موردنظرتان باز هم از آن تهیه خواهد کرد!

  • Versace Dylan Blue ورساچه دیلان بلو

4

چه کسی شرکت ورساچه را نمی‌شناسد؟ عطرهای بی نظیر و خاص آن را دوست ندارد؟! یک بوی بسیار خاص و خنکی دارد که از بقیه‌ی عطرهای خنک آن را متمایز می‌کند. اگر به دنبال یک عطر هستید که در همه مکان‌ها قابلیت استفاده داشته باشد همین انتخاب مناسبی است. برای تیپ‌های رسمی، مدیریت، حتی استفاده روزانه هم کارساز و جوابگو است.

  • Cyrus یا کوروش

4

شاید اسم این عطر را کمتر شنیده باشید. رایحه آن شبیه اینوکتوس است و بویی تلخ و چوبی دارد. باب طبع تمام افراد است و ماندگاری و پخش بوی آن فوق‌العاده است.

اگر به دنبال عطری خاص که دل همه را به دست بیاورد هستید و می‌خواهید قیمتی مناسب و اقتصادی هم داشته باشد از کوروش به راحتی نگذرید!

  • Versace Eros

4

دوباره یک انتخاب و پیشنهاد از شرکت ایتالیایی محبوب ورساچه داریم. بوی خنک و شیرین این عطر خیلی جذاب است. اگر فرد موردنظر شما تیپی رسمی و کلاسیک دارد و همیشه و همه جا اتوکشیده لباس می‌پوشد حتما این عطر را برایش هدیه بخرید!

این ادوکلن از اساطیر یونانی الهام گرفته شده است و نمادی از عشق است! چه هدیه‌ای بهتر از این می‌خواهید؟!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها