6 عطر پرفروش با رایحه شیرین برای خانم های شیک پوش

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو- در دنیای وسیع عطر و ادکلن عطرهای شیرین جایگاه خود را به عنوان یکی از پرطرفدارترین رایحه ها تثبیت کرده اند. از رایحه های مرکباتی گرفته تا عطرهای گلی جذاب و حتی عطرهای گرم تر و تندتر را می توان در عطرهای شیرین جست و جو کرد. عطر و ادکلن های شیرین برای هر نوع سنی مناسب هستند و معمولا افراد خونگرم را به خود جذب می کنند. امروز قصد داریم 6 نمونه از خوشبوترین عطرهای شیرین زنانه را به شما معرفی کنیم.

بهترین عطر زنانه شیرین: عطر و ادکلن زنانه آریانا گراندی کلود ادوپرفیوم، 100 میلی لیتر(قیمت: 6,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، عطر آریانا گراندی کلود عطری سرمست کننده است که با ترکیبی رویایی از شکوفه جذاب اسطوخودوس، گلابی آبدار و ترنج‌های خوش‌طعم آغاز می شود، پس از مدتی نت های میانی کرم نارگیل، پرالین دلپذیر و ارکیده وانیل جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت رایحه ماندگار مشک‌ها و جلوه خامه‌ای چوب‌ کشمیر به مشام می رسد. این عطر گلی، میوه ای و شیرین در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و یکی از پرفروش ترین عطرهای دنیاست که خاطرات خوبی را در ذهن بسیاری از افراد زنده می کند.


بهترین عطر شیرین مورد علاقه افراد مشهور: عطر بای کیلیان لاو دونت بی شای، 50 میلی لیتر ( 13,000,000 تومان)

عطر بای کیلیان لاو دونت بی شای عطری هیجان انگیز و خاص است که در سال 2022 به بازار عطر و ادکلنن عرضه شد. این عطر برای اولین بار در سال 2023 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطار آن کالیس بکر می‌باشد و در خانواده عطرهای شیرین، گلی، چوبی و مشکی قرار می گیرد. در نت اولیه این عطر رایحه ترنج، بهار نارنج، گشنیز، فلفل صورتی و عود، در نت میانی آن بوی رز، زنبق، یاس، شکوفه پرتقال و پیچ امین الدوله و در نت های پایانی آن بوی مشک، وانیل، مشک زباد، لابدانیوم، کارامل و قند به مشام می رسد. این عطر، یکی از عطرهای مورد علاقه ریحانا است.

عطر


بهترین عطر شیرین گلی: عطر میسون مارتین مارژیلا آن ا دیت، 100 میلی لیتر ( 17,500,000 تومان)

عطر میسون مارتین مارژیلا آن ا دیت عطری زنانه و اغوا کننده است که در سال 2022 توسط عطرساز برجسته کارلوس بنایم به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به رایحه ترنج، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی، رز ،شمعدانی ،داوانا، مشک، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط و خس خس اشاره کرد. این عطر شیرین و گلی با نت های فلفل صورتی، نعناع هندی و مشک حس و حالی عشق و عاشقی را در شما زنده می کند.

عطر


بهترین عطر شیرین وانیلی: عطر هدی بیوتی کایالی وانیلا 28 ، صد میلی لیتر (قیمت: 6,300,000 تومان)

عطر هدی بیوتی کایالی وانیلا 28 عطری گرم و شیرین است که در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر شاهکاری از ظرافت‌های ناب و زیبا است که حواس شما را با نت وانیل تسخیر می‌کند. با اسپری کردن این عطر بر روی نبضتان در ابتدا رایحه یاس و ارکیده به مشام می رسد. پس از مدتی بوی دانه تونکا و شکر قهوه‌ای جای نت های اولیه را می گیرد و در نهایت بوی ماندگار مشک ، کهربا، نعناع هندی و چوب عنبر به مشام می رسد.

عطر


بهترین عطر شیرین لوکس: عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540، حجم 700 میلی لیتر (17,500,000 تومان)

عطر زنانه و مردانه میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ در سال 2015 به بازار عطرهای نیش و لاکچری عرضه شد. این عطر رایحه ای گرم و شیرین دارد و در دسته عطرهای  شرقی گلی قرار می گیرد. این عطر که از دل کیمیاگری شاعرانه بیرون آمده است، مثل یک نقاشی چشمگیر و ظریف می‌درخشد و نجواي گلي ، كهربایی و چوبي آن پوست شما را نوازش می کند.

عطر


بهترین عطر شیرین با رایحه گل رز: عطر دیور میس دیور ابسولوتلی بلومین، 100 میلی لیتر (قیمت: 9,000,000 تومان)

عطر دیور میس دیور ابسولوتلی بلومین عطری معتدل و شیرین است که در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. فرانسوا دماشی از رایحه انار، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی و تمشک برای نت‌های ابتدایی و برای نت‌های میانی از رز و گل صد تومانی برای تهیه این عطر گلی استفاده کرده است و بوی آن با نت مشک به پایان می‌رسد. این عطر همچنین گزینه ای عالی برای هدیه دادن است.

عطر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

استیک گل کلم برای یه شام سبک عالیه!
آشپزی

استیک گل کلم برای یه شام سبک عالیه!

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.1 دقیقه
(ویدئو) گران‌ترین و خاص‌ترین ساعت مچی جهان در دست رونالدو
چهره ها

(ویدئو) گران‌ترین و خاص‌ترین ساعت مچی جهان در دست رونالدو

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
چرا خانم‌ها بعد از ازدواج چاق می‌شوند؟!
دانستنی ها

چرا خانم‌ها بعد از ازدواج چاق می‌شوند؟!

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 4.8 دقیقه
(ویدئو) راز بزرگ سحر دولتشاهی در این ویدئو لو رفت
چهره ها

(ویدئو) راز بزرگ سحر دولتشاهی در این ویدئو لو رفت

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
عادت‌هایی که باعث می‌شود قد بلند شوید
دانستنی ها

عادت‌هایی که باعث می‌شود قد بلند شوید

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .7 دقیقه
10رفتار تعجب‌آور که نشانه هوش سرشار است
دانستنی ها

10رفتار تعجب‌آور که نشانه هوش سرشار است

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 6 دقیقه