روز پدر نزدیکه! اینا برای هدیه خیلی مناسبن!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- «چقدر دوستش داری؟! پس تا هست قدرشو بدون!»

گاهی نسبت به داشته‌هایمان آنقدر بی تفاوت هستیم که به نظرمان می‌آید همه چیز ابدی هستند اما وقتی از دست دادن به میان می‌آید تازه متوجه می‌شویم که چه گوهرهایی داشته‌ایم!

به گزارش راهنماتو، پدرها موجودات دوست داشتنی هستند با قلق‌های خاص خودشان! اگر همچنان از موهبت داشتن پدر برخوردارید که الهی شکر، اگر به آسمان‌ها سفر کرده‌اند روحشان شاد. یادتان باشد روز پدر نزدیک است. قرار نیست شاخ غول بشکنید، فقط قرار است بین این همه ساعت در هفته که مشغول کارهای خودتان هستید یکی دو ساعت هم زمان بدهید و برای پدر عزیز و گرامیتان هدیه بخرید، همین!

پدرها شاید به روی ما نیاورند، اما هدیه گرفتن را دوست دارند، ذوق زده شدن را انتظار می‌کشند، تاکید می‌کنم حتی اگر در ظاهر چیزی بروز ندهند!

برای اینکه روز پدر جذابی داشته باشید راهنماتو چند پیشنهاد خرید هدیه برای شما دارد، خوب نگاه کنید که شاید گره‌ای از کار شما هم باز شد!

بالش

بالش

یک بالش طبی نیاز ضروری هر فردی است، مخصوصا پدرها که کمتر برای خودشان هزینه می‌کنند و فکر نیازمندی‌‌هایشان نیستند!

یک بالش خوب و مناسب برایشان بخرید و شب‌ها خواب بهتری را به پدر بزرگوارتان هدیه کنید!

موتراش شارژی

موتراش

یک موتراش شارژی سبک و دم دستی که به راحتی بتواند همراه خود به سفر هم ببرد! بهتر است مدلی انتخاب کنید که برای مرتب کردن موهای گوش و بینی و ابرو امکانات خاصی داشته باشد. بعد از خرید این هدیه و استفاده از آن توسط پدرتان، بیشتر متوجه مفید بودنش خواهید شد!

اجاق کمپینگ

اجاق

اگر پدر مورد نظر شما اهل سفر و کمپ زدن است اصلا از خرید این وسیله چشم پوشی نکنید و یک راست به سراغش بروید! یک وسیله کاربردی بی نهایت دوست داشتنی که وقتی همیشه در صندوق عقب ماشین جا خوش کند هر لحظه قابلیت استفاده و لذت بردن از آن وجود دارد.

کیف دسته چک

کیف چک

لازم نیست کار زیادی با چک انجام بدهد، فقط همین که پدر گرامی دسته چک داشته باشند خرید کیف مناسب برای آن جذابیت فراوانی دارد. یک وسیله کاربردی و دوست داشتنی که به حفظ کلاس فرد موردنظر هم کمک زیادی خواهد کرد! اصلا از خرید آن پشیمان نخواهید شد!

کیف سیگار و فندک

کیف سیگار

اگر پدر شما سیگار می‌کشد داشتن یک کیف سیگار و فندک جدید مطمئنا خیلی خوشحالش خواهد کرد. برای این کار ذره‌ای تردید به دلتان راه ندهید که انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. در بازار انواع و اقسام مدل‌ها و قیمت‌های مختلف موجود است حتما بنابه سلیقه و بودجه‌ی شما مورد مناسبی پیدا می‌شود.

دمپایی روفرشی

دمپایی

داشتن یک دمپایی رو فرشی راحت و طبی برای پدرها واجب است. با خرید این وسیله کاربردی و ضروری و پراستفاده حتما فرزند خوب و عزیزی به حساب خواهید آمد!

دستگاه کتابخوان

کتابخوان

هدیه باید جوری باشد که فرد به آن علاقمند باشد و درعین حال اگر خودش دلش نیاید آن را بخرد و ضرورت را بر تهیه آن نگذارد دلچسبی هدیه دوچندان خواهد شد!

دستگاه کتابخوان برای یک پدر اهل مطالعه بسیار دوست داشتنی و جذاب است. با گرفتن این وسیله پدرتان را شاد خواهید کرد!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها