بهترین ریمل تقویت‌کننده مژه و ابرو با قیمت مناسب

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- انقدر مژه‌هات کم‌پشته که داری به کاشت مژه فکر می‌کنی؟ شاید هم ابروهات ریخته و مجبوری بری زیر سوزنِ تتو! اما مژه و ابروهای طبیعی الان ترندترن. پس چاره چیه؟ بنظرم بهتره ریمل‌های تقویتی رو امتحان کنی. بعد از یک مدت استفاده مداوم، اگر برند خوبی رو انتخاب کرده باشی، حتما جواب می‌گیری. اگر نمی‌دونی چه برندی ریمل تقویت‌کننده ابرو و مژه بخری، راهنماتو گزینه خوبی برات روی میز گذاشته.

پیشنهاد ما: ریمل تقویت مژه و ابرو کوپکسیل برند فارماسی (قیمت: 450000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ریمل تقویت مژه و ابرو کوپکسیل برند فارماسی ساخت کشور ترکیه است. این ریمل 12 میلی لیتر حجم دارد و شما می‌توانید از آن برای مژه و ابروهای خود استفاده کنید. فرچه‌ی این ریمل تقویت‌کننده به صورتی ساخته شده که بخش جلویی آن شبیه به قلم‌موهای خط چشم و در ادامه فرچه‌ای شبیه به فرچه‌های ریمل است بنابراین به راحتی می‌توان از آن برای ابرو و مژه استفاده کرد. ریمل تقویت مژه و ابرو کوپکسیل برند فارماسی به صورت مستقیم بر روی فولیکول مو تاثیر گذاشته و رویش مجدد و رشد موها را چند برابر می‌کند. این ریمل تقویت کننده بدون رنگ است و بیشتر تاثیر درمانی دارد.

1

چرا ریمل تقویت مژه و ابرو کوپکسیل برند فارماسی بهترین انتخاب است؟

ریمل تقویت مژه و ابرو کوپکسیل برند فارماسی نه تنها به رشد و رویش موها کمک می‌کند بلکه پس از استفاده به مرور زمان، تار موها ضخیم‌تر خواهد شد. فرمولاسیون این ریمل تقویت کننده مژه و ابرو به صورتی است که تار موها را انعطاف‌پذیرتر کرده و از شکنندگی آن جلوگیری می‌کند. اما، اصلی‌ترین دلیل راهنماتو برای پیشنهاد این محصول این است که پس از اتمام دوره استفاده، مژه‌های شما به این تقویت‌کننده عادت نکرده و ریزش پس از مدتی دوباره شروع نخواهد شد؛ این یعنی تاثیر ریمل تقویت کننده فارماسی، ماندگار است.

1

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما واقع نشد، ریمل‌های تقویت مژه و ابروهای زیر را امتحان کنید:

1. ریمل تقویت کننده مژه و ابرو اوریفلیم سری Oncolor - شماره 36101 (قیمت: 800000 تومان)

ساخت سوئد، دارای بیوتین و پانتنول، آبرسان قوی، کاهش ریزش ابرو و مژه، دارای فرچه‌ای مناسب، تقویت کننده ابرو و مژه‌ها.

1

2. محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل Eyelash Lotion (قیمت: 500000 تومان)

ساخت ایران، حجم 7 میلی‌لیتر، دارای بیماتوپراست، نیاسین آمید و آلوئه ورا، کاهش ریزش مژه، تقویت و اغذیه کننده مژه. (بهتر است شب هنگام و پس از شستن صورت از این سرم بر روی مژه‌هایتان استفاده کنید.)

1

3. ژل تقویت کننده مژه و ابرو گلدن رز مدل MV01 (قیمت: 220000 تومان)

ساخت ترکیه، حجم 11 میلی‌لیتری، حاوی ویتامین C ،E، A و B5 تقویت کننده مژه و ابرو، حالت‌دهنده، مناسب برای استفاده روزانه.

1

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها