خوشبوترین عطرهای وانیلی زنانه برای هر سلیقه، خلق و خو و مناسبتی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنماتو- آیا به دنبال بهترین و ماندگارترین عطرهای زنانه با رایحه گرم و شیرین می گردید؟ پیشنهاد می کنیم روی یک عطر وانیلی خوشبو سرمایه گذاری کنید. عطرهای وانیلی یکی از محبوب‌ترین روایح گرم و شیرین و یکی از بهترین انتخاب ها برای فصول سرد سال هستند. وانیل یکی از محبوب ترین روایح دنیاست که احساس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد، بسیار فریبنده است و در هرم بویایی عطرهای زنانه جایگاه ویژه ای دارد. امروز قصد داریم بهترین عطرهای وانیلی زنانه را به شما معرفی کنیم.

1- عطر ادکلن تام فورد توباکو وانیل، 100 میلی لیتر (قیمت: 18,200,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، عطر تام فورد توباکو وانیل یک عطر زنانه مردانه بسیار خوشبو با رایحه ای گرم و شیرین است که در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. عناصر اصلی تشکیل‌دهنده‌ این عطر، تنباکو و وانیل هستند و در دسته بویایی رایحه های تند شرقی طبقه بندی می شود. در رایحه اولیه بوی غالب تنباکو به همراه مجموعه ای از ادویه جات تند نمایان می شود. پس از مدتی بوی گل تنباکوی سفید و دانه ی تونکا به همراه پوست کاکائو و وانیل شیرینی این عطر را زنده می کنند و در نهایت رایحه این عطر با ترکیبی از رایحه های صمغ های گیاهی و خشکبار ماندگار می گردد. این عطر انتخابی مناسب برای ایام سرد سال و مراسم شبانه است.

عطر

2- عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم ایلیسیت گرین، 75 میلی لیتر (قیمت: 9,500,000 تومان)

عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم ایلیسیت گرین یک عطر شیرین و معتدل زنانه است که در سال 2022 رونمایی شد. اسانس های اولیه این عطر شامل برگ درخت انجیر ،ماندارین سبز و گلابی است و از اسانس های انجیر، یاسمن و شکوفه پرتقال به عنوان اسانس میانی استفاده شده است. اسانس های پایانی این عطر خاص نیز با رایحه وانیل بوربون ، قهوه و نعناع هندی ماندگار می شوند. این عطر برای بانوانی که می خواهند یک عطر ملایم فوق العاده خوشبو در کلکسیون عطر های خود داشته باشند و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

عطر

3- عطر مارک جاکوبز دیسی زنانه، 100 میلی لیتر (قیمت: 7,000,000 تومان)

عطر مارک جاکوبز دیسی زنانه عطری با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده بالا و استثنایی است که در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر کاملاً  فریبنده، محرک، تازه و سمبلی از یک بانوی خیره کننده و جذاب است که در همان ابتدای عرضه توانست در رده برترین عطرهای دنیا قرار بگیرد. با اسپری کردن این عطر در ابتدا بوی برگ بنفشه، گریپ‌فروت خونی و توت‌فرنگی را احساس خواهید کرد. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازین به‌سوی نت‌های میانی گل گاردنیا، یاسمین و بنفشه خواهید شد و در نهایت روایح پایانی مشک، چوب و وانیل به مشامتان می رسد. این عطر خنک و شیرین برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است.

عطر

4- عطر هدی بیوتی کایالی وانیلا 28 ، صد میلی لیتر (قیمت: 6,300,000 تومان)

عطر هدی بیوتی کایالی وانیلا 28 عطری گرم و شیرین است که در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر شاهکاری از ظرافت‌های ناب و زیبا است که حواس شما را با نت وانیل تسخیر می‌کند. با اسپری کردن این عطر بر روی نبضتان در ابتدا رایحه یاس و ارکیده به مشام می رسد. پس از مدتی بوی دانه تونکا و شکر قهوه‌ای جای نت های اولیه را می گیرد و در نهایت بوی ماندگار مشک ، کهربا، نعناع هندی و چوب عنبر به مشام می رسد.

عطر

5- تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم (ستاره ای)، 100 میلی لیتر (قیمت: 7,500,000 تومان)

تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم نام عطری استثنایی و منحصربه فرد با ماندگاری و پخش بوی خارق العاده است که در سال 1992 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه ماندگار این عطر با بوی  ترنج، دانه‌های قرمز و آناناس آغاز می شود، پس از مدتی رایحه زیره و جوز به مشام می رسد و در نهایت بوی ماندگار دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و پرالین در فضا پراکنده می شود. ترکیب روایح این عطر گرم و شیرین احساسات شما را تحریک کرده و حس نشاط و شادابی را به اطرافیان منتقل می‌کند.

عطر

6- عطر زنانه کنزو فلاور، 100 میلی لیتر (قیمت: 4,500,000 تومان)

عطر کنزو فلاور یک عطر گرم و شیرین زنانه است که در سال 2000 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر قدرتی شاعرانه و سرشتی گل‌فام دارد که عناصر متضاد را با کیفیتی ناب در کنار همدیگر نگه داشته است. این عطر بر پایه سه نت اصلی ساخته شده است: نت گلی که حول محور گل بنفشه‌ی پارما حرکت می‌کند؛ نت ملایم و وحشی گل هاتورن (Hawthorne) و درنهایت نت انگورفرنگی سیاه و گل رز بلغاری که نقش موثری در این ساختار سه‌گانه دارند. این عطر در سال 2001 و 2003 به عنوان بهترین عطر سال کنزو معرفی شد و توانست جایزه FiFi را از آن خود کند.

عطر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها