برای گیمرها چه هدیه‌ای بخریم!؟

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۹ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- «چی بخرم براش که خوشحالش کنه؟ کار سختیه!»

یکی از عزیزانتان تولدش است! یا نه شما می‌خواهید بی مناسبت به او هدیه بدهید (چه کار قشنگ!)، حتما باید در نظر بگیرید که او علاقمندی‌هایش در چه زمینه‌ای است، حتی رنگ موردپسندش را هم یادتان باشد! حالا فرض می‌کنیم این عزیز شما گیمر است! اتفاق عجیبی نیست! در دنیای تکنولوژی و دیجیتال امروز بازی کردن خیلی مرسوم است. گیمرها هم دنیای خودشان را دارند. ساعت‌ها خودت را وقف یک بازی کنی کار آسانی نیست!

به گزارش راهنماتو، اگر تا به حال پای صحبت گیمرها نشسته باشید بعد از مدتی متوجه می‌شوید که هیچ چیز از حرف‌هایشان نمی‌فهمید! دنیای آنها خیلی خاص طراحی شده است! درست و غلطی در میان نیست، فقط بحث تفاوت‌هاست! پس اگر فرد موردنظر شما یکی از علاقمندی‌هایش بازی کردن است این گزینه‌ها را مدنظر قرار بدهید حتما او را خوشحال خواهید کرد!

هدفون گیم!

0

یک گیمر حرفه‌ای یا یک علاقمند به بازی‌های کامپیوتری برای اینکه هیجان بالاتری را تجربه کند حتما نیاز به یک هدفون یا هدست مناسب دارد. چرا شما آن را برایش نخرید!؟ یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای او بگیرید همین است و لحظه‌ای هم درنگ نکنید! وضوح صدا، سبک بودن هدفون، رنگ مورد علاقه فردی که برایش هدیه می‌گیرید را حتما هنگام خرید مورد توجه قرار بدهید.

اسپیکر

0

علاوه بر داشتن هدفون یک اسپیکر پرقدرت هم این وسط لازم است! همانطور که گفتیم صدا در بالا بردن هیجان بازی و گیمرها نقش کلیدی دارد. پس یک اسپیکر بلوتوثی که کیفیت خوبی هم داشته باشد برای هدیه بسیار مناسب است.

ماوس

0

ماوس گیم باید خیلی روان باشد. اگر نورپردازی هم داشته باشد که جذابیت بازی را بالاتر خواهد برد. طراحی آن هم به گونه‌ای باشد که بازی کننده به راحتی بتواند از آن استفاده کند بدون اینکه مچ دستش اذیت بشود. بهتر است هنگام انتخاب ماوس، از نوع سیم دار آن تهیه کنید، وایرلس‌ها شاید کاربردی‌تر به نظر برسند اما به دلیل مصرف بالای باتری برای یک گیمر صرفه اقتصادی ندارند!

کاور ضد عرق

0

دست‌های یک گیمر هنگام بازی و گرفتن دسته‌های پلی استیشن به دلیل اضطراب و هیجان ممکن است عرق کنند و وقتی دسته خیس بشود تسلط بر بازی کم خواهد شد. کاورهای ضدعرق در شکل‌های مختلفی موجود است. بهتر است رنگ یا طراحی مورد علاقه او را درنظر بگیرید و برایش هدیه بخرید. حتما به کارش می‌آید و موقع استفاده به یاد شما خواهد بود!

کیف مخصوص

0

گیمرها همیشه در خانه نمی‌مانند! گاهی به سفر می‌روند، مهمانی و دورهمی دارند! اما کنسول بازی آنها ازشان دور نخواهد بود! برای حمل و نقل بهتر آن یک کیف مخصوص لازم است. کیفی بخرید که جیب‌های زیادی داشته باشد و امکان اینکه تمام وسایلشان را به صورت مرتب در آن قرار بدهند وجود داشته باشد.

تور بسکتبال!

0

چرا فکر می‌کنید همه هدیه‌ها برای یک گیمر باید به گیم خلاصه شود؟! یک تور بسکتبال که به دیوار هم امکان اتصال داشته باشد بگیرید تا هر از گاهی از پشت صندلی بلند شده و به بدنش لطف کند و کمی تحرک داشته باشد! این گزینه واقعا کاربردی است!

اکسسوری

0

اکسسوری مناسب و جذاب برای اتاق و میز گیم او خیلی به دلش خواهد نشست! فیگورهای مختلف، رشته‌های نور رنگی! تمام اینها کاربردی هستند و روزی به کار او خواهند آمد.

هولدر گوشی

0

داشتن یک نگهدارنده گوشی برای او واقعا مناسب است. مخصوصا اگر گیمر موردنظر شما با گوشی بازی می‌کند این امکان که بتواند گوشی را روی هولدر قرار بدهد و همزمان هم شارژ بشود فکر خیلی خوبی خواهد بود!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها