6 عطر رویایی با رایحه گل رز برای خانم ها و آقایان شیک پوش

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو- رایحه گل رز یکی از ماندگارترین رایحه ها در صنعت عطرسازی است که نه تنها با گذر زمان از مد نیفتاده، بلکه روزبه روز بر محبوبیت آن افزوده شده است. رایحه این گل زیبا و خوشبو احساس تازگی و نشاط را با زیبایی و ظرافت زنانه در هم می آمیزد و نماد عشق و محبت است. هدیه دادن این عطر نیز می تواند در ابراز عشق شما پیش قدم باشد و حسن نیتتان را به معشوق ثابت کند. امروزه بسیاری از مطرح ترین و قدیمی ترین عطرسازان دنیا نیز از رایحه گل رز در تولید عطر استفاده می کنند. اگر شما هم به رایحه این گل خوشبو علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم یکی از این عطرهای خوشبو را در کلکسیون عطرهای خود داشته باشید:

1- عطر ادکلن تام فورد رز پریک، حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 18,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، عطر ادکلن تام فورد رز پریک عطری گرم، تند و گلی است که در سال 2020 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه این عطر زنانه، مردانه با بوی فلفل سیچوان و زردچوبه آغاز می شود. پس از مدتی بوی رز ترکی، رز بولگاری و می رز به مشام می رسد و در نهایت رایحه ماندگار دانه تونکا و نعناع هندی در فضا پراکنده می شود. اگرچه این عطر قیمت بالایی دارد، اما ترکیب دلچسب و خوش ساخت آن قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

عطر ادکلن تام فورد رز پریک، حجم 50 میلی لیتر


2- عطر لی لبو رز 31 ، حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 22,800,000 تومان)

عطر لی لبو رز یک عطر زنانه مردانه است که در سال 2006 رونمایی و به بازار جهانی معرفی شد. اسانس های اولیه این عطر شامل رایحه گل رز و زیره سبز است. در نت های میانی رایحه سدر، وتيور و گل رز و در نت های پایانی بوی صمغ کندر، مشک، چوب گاياک و عود به مشام می رسد. این عطر رایحه ای تلخ و ملایم را برای دوست داران رایحه گل رز به ارمغان می آورد.

عطر لی لبو رز 31 ، حجم 100 میلی لیتر


3- عطر بای کیلیان رزز ان آیس، حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 17,000,000 تومان)

عطر بای کیلیان رزز ان آیس یک عطر مردانه، زنانه اغوا کننده است که توسط عطرساز برجسته فرانک ویکل ساخته شد و در سال 2020 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. از ترکیبات به کار رفته در این عطر خوشبو می توان به رایحه لیمو ترش سبز، دانه سرو کوهی، خیار، رز، مشک و چوب صندل سفید اشاره کرد. این عطر برای استفاده در فصول گرم مانند بهار و تابستان مناسب است.

عطر بای کیلیان رزز ان آیس، حجم 50 میلی لیتر


4- عطر ادکلن رد رزس ادو کلن جو مالون لندن، حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 17,000,000 تومان)

عطر رد رزس ادو کلن جو مالون لندن عطری خنک و دلربا است که برای استفاده بانوان در فصول گرم سال طراحی شده است. با اسپری کردن این عطر بر روی نبض در ابتدا رایحه لیمو و نعناع به مشام می رسد. پس از مدتی رایحه گل رز بلغاری و برگ بنفشه جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت رایحه موم زنبور عسل در فضا ماندگار می شود

 عطر ادکلن رد رزس ادو کلن جو مالون لندن، حجم 100 میلی لیتر


5- عطر ادکلن بایردو یانگ رز، حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 14,000,000 تومان)

عطر ادکلن بایردو یانگ رز یک عطر مردانه، زنانه جذاب و اغواکننده است که در سال2021 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. در ترکیبات این عطر از اسانس های اولیه گل ختمی و فلفل سیچوان، اسانس های میانی گل رز و زنبق و اسانس های پایانی مشک و آمبروکسان استفاده شده است. این عطر برای افرادی که دوست دارند یک عطر خنک از برند  byredo در کلکسیون عطرهای خود داشته باشند، مناسب است.

عطر ادکلن بایردو یانگ رز، حجم 100 میلی لیتر


6- عطر شنل چنس او تندر زنانه، حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 10,000,000 تومان)

عطر شنل چنس او تندر زنانه عطری با رایحه گل و مرکبات است که در سال 2010 توسط برند شناخته‌شده چنل معرفی شد. این عطر سبک، خوشبو و دوست داشتنی با رایحه به و گریپ فروت آغاز می شود. پس از مدتی رایحه گل رز و یاس جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت بوی مشک سفید به مشام می رسد.

 عطر شنل چنس او تندر زنانه، حجم 100 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها