بهترین بخاری گازی که میشه با 5 میلیون خرید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- هر سال با شروع فصل سرما نیاز به روشن کردن وسیله گرمایشی در هر خانه، مغازه، اداره و باشگاه احساس می شود. با وجود تنوع محصولات گرمایشی موجود در بازار بخاری های گازی سالیان سال است که در کنار ما حضور دارند و هنوز هم بسیاری از ما در خانه و محل کار خود از این نوع بخاری ها استفاده می کنیم. از مزایای بخاری گازی نسبت به دیگر لوازم گرمایشی می توان به قابلیت جابجایی و قیمت مقرون به صرفه آنها اشاره کرد. از جمله ویژگی هایی که باید پیش از خرید بخاری گازی به آنها توجه داشت، می توان به میزان بهره وری انرژی، خروجی گرمایش، قابلیت حمل، تعمیر و نگهداری، ایمنی و هزینه اشاره کرد. امروز قصد داریم به معرفی بهترین بخاری گازی های موجود در بازار با حداکثر بودجه 5 میلیون تومان بپردازیم.

محصول پیشنهادی ما: بخاری گازی نیک کالا مدل ترموستاتیک مهتاب MB20-TH (قیمت: 5,500,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، بخاری گازی دودکش دار MB20-TH یکی از محصولات گرمایشی مطمئن و باصرفه برند نیک کالا می باشد که با برخورداری از حداقل ظرفیت گرمادهی 3800 کیلوکالری بر ساعت و حداکثر ظرفیت 8000 کیلوکالری بر ساعت گزینه ای مناسب برای استفاده در مکان هایی با حداکثر متراژ 70 متر مربع است. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول، دارا بودن شیر ترموستات است که موجب می شود شعله بخاری بر اساس دمای تعیین شده و به صورت هوشمند کم و زیاد شده و در درجه مناسب باقی بماند. این سیستم  علاوه بر تثبیت دمای محیط، باعث کاهش مصرف انرژی نیز می‌شود. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول برخورداری از  سنسورهای امنیتی کنترل اکسیژن محیط (ODS) می باشد که میزان اکسیژن محیط را بررسی کرده و در صورتی که این میزان از 18 درصد کمتر شود، بخاری به صورت خودکار خاموش شده و جریان گاز را به طور کامل قطع می کند. این قابلیت از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری می کند.

بخاری

یکی دیگر از سنسورهای امنیتی این بخاری ترموکوپل می باشد که در زمان خاموش شدن شعله بخاری توسط باد یا دیگر عوامل، دستور به قطع کامل گاز را می دهد. سنسور گاورنر سومین سنسور کاربردی این محصول است که در زمانی که فشار گاز شهر یا منطقه با افت مواجه می شود، این سنسور فشار ورودی به بخاری را تنظیم کرده تا شعله یکنواخت و کاملا روشن بماند و با کم و زیاد شدن فشار گاز، شعله تغییری نکند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به برخورداری از بدنه لعابی باکیفیت، شیشه سکوریت برنزی مقاوم در برابر شوک حرارتی، جرقه زن و مصرف کم اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

بخاری گازینیاز به دودکشسیستم ایمنی ترموکوپلکنترل اکسیژن محیطدیگر قابلیت هاقیمت
ایران شرق 25000داردداردداردگاورنر، تنظیم میزان شعله5,500,000 تومان
ارنست 28000داردداردداردتنظیم شعله، قطعات مقاوم در برابر حرارت5,400,000 تومان
مشهد دوام مدل شومینه MD28 پایه دارداردداردداردگاورنر، تنظیم شعله، شیشه ایمن5,450,000 تومان
آزمایش مدل آتش 28000داردداردداردتنظیم شعله،قطعات مقاوم در برابر حرارت5,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها