خانم عزیز! برای ولنتاین اینارو هدیه بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.7 دقیقه

راهنماتو- «روز عشقه‌ها، الکی نیست!»

برای گرامی داشتن روز عشق جنسیت معنا ندارد! نه آقایان بر تخت پادشاهی نشسته‌اند و نه خانم‌ها ملکه هستند! اگر یک رابطه و عشق موجود در آن برایتان مهم است هر دو طرف باید برای زنده نگهداشتن آن زحمت بکشید! بله، رابطه‌ی خوب زحمت کشیدن می‌خواهد! یکی از کارهایی که می‌توانید برای حفظ گرمای یک رابطه انجام بدهید ابراز عشق است، ابراز عشق هم مدل‌های مختلفی دارد که یکی از آنها پاس داشتن مناسبت‌هاست! حتی اگر در توانتان نیست هدیه‌ی خیلی قابل توجهی بگیرید مهم نیست، هدیه گرفتن یعنی: «من به یادت هستم و تو برای من مهمی!» و همین بهترین پیام عشق است! دیگر چه اهمیتی دارد هدیه شما از نظر مادی در کجا قرار دارد؟!

به گزارش راهنماتو، هدیه خریدن برای آقایان کار سختی است! واقعا دشواری‌های خودش را دارد! گزینه‌های انتخابی محدود هستند یا دستکم اینطور برای ما جا افتاده است! اما بهتر است شما کار خودتان را بکنید، به علائق شریکتان توجه کرده و از پیشنهادات ما هم استفاده کنید! مطمئن باشید انتخاب بهتری خواهید داشت!

  • اسپیکر بلوتوثی حمام

1

تمام آقایان گمان می‌کنند صدای خوبی دارند ولی استعدادشان شناسایی نشده است! برای همین در حمام و دستشویی به آوازخوانی می‌پردازند! حتما با این پدیده آشنایی کامل دارید! اسپیکر بلوتوثی ضدآب اجازه می‌دهد آقایانی که خیال می‌کنند حقشان در صحنه موسیقی خورده شده است در حمام هم آهنگ گوش بدهند و با خواننده بهتر همصدایی کنند!

  • هودی

1

حتی اگر فرد موردنظر شما یک مرد کلاسیک و رسمی پوش باشد، در سفر و پیک نیک که نمی‌تواند کت و شلوار به تن کند! پس داشتن یک هودی از الزامات کمد هر مردی است! رنگ موردنظرش را بدانید کافی است، یک هودی ساده و جذاب خیلی هم کاربردی است!

  • ذره بین گوشی

1

واقعا هدیه‌ی خوبی است! شما فکر کنید قرار است با گوشی فیلم و کلیپ ببینید، خب وجود یک ذره‌بین مخصوص که تمام صفحه را برای شما در حد تبلت بزرگتر جلوه بدهد مگر بد است؟! آقایان همه از تکنولوژی استقبال می‌کنند. شک نکنید که این ایده بسیار خوب است!

  • استند مخصوص رو میزی

1

ظاهرش هم دلپذیر است! جایی که آقای گرامی تمام وسایلش را به هنگام شروع کار گذاشته و در آخر درگیر اینکه هرکدام کجا هستند نباشد! هم زیبایی دارد و هم بسیار کاربردی است. دقت کنید؟ از آن نمی‌شود گذشت!

  • ماساژور غلتکی پا

1

چه گزینه‌ای بهتر از این که در انتهای روز کف پاها به آرامش برسند؟! واقعا بعد از ساعت‌ها خستگی و قرار گرفتن پاها در کفش این هدیه می‌تواند حال بهتری را به عزیز شما ببخشد!

  • اشتراک نامحدود فیلم و سریال

1

اگر شریک شما، عشق شما، همسر شما، علاقمند به فیلم و سریال است، برای ایشان یک اشتراک نامحدود از سایتی که مورد علاقه‌اش است تهیه کنید! اینکه چه سایتی را می‌پسندد و طرفدار کدام سبک فیلم‌هاست به شما و تلاشی که برای شناخت آن می‌کشید بستگی دارد!

  • هارد اکسترنال

1

چه کسی را در دنیای مدرن و دیجیتال امروز می‌شناسید که به هارد اکسترنال نیاز نداشته باشد!؟ اصلا تعجب آور است! پس این هدیه را بخرید و بدانید روی دستش نخواهد ماند! می‌توانید یک کلیپ از عکس‌هایتان هم آماده کنید و به عنوان اولین ورودی هارد قرار داده و فرد موردنظرتان را شگفت زده کنید!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها