می‌دونی برای عید به چه جزئیاتی توی خونه‌ات باید توجه کنی؟ بیا تا بهت بگم!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.7 دقیقه

راهنماتو- توجه به جزئیات در دکوراسیون داخلی منازل ظرافتی هنرمندانه به خانه شما می‌دهد. در نگاه اول، خودتان و اطرافیانتان مجذوب چیدمان خانه‌تان شده‌اید، اما نمی‌دانید دلیل این همه جاذبه چیست. اگر تا کنون فقط به لوازم بزرگ یا عناصر کلی دکوراسیون داخلی توجه می‌کردید و تصمیم داشتید برای عید، هزینه‌های گزافی کنید و مبلمانتان را تغییر دهید، با راهنماتو همراه بمانید تا جزئیاتی را به شما نشان دهد که با کمترین هزینه بیشترین تغییر را در دکوراسیون داخلی منزل به وجود خواهد آورد.

1. برای عید کلید پریزهای خانه را تعویض کنید!

1

به گزارش راهنماتو، تعویض کلید پریز منازل یکی از جذاب‌ترین و البته مقرون به صرفه‌ترین کارهایی است که برای ایجاد تغییر دکوراسیون داخلی پیش از عید می‌توانیم انجام دهیم. البته این یکی از تغییرات جزئی است که کمتر ممکن است به آن توجه کنیم یا پیش از خراب شدنشان در نظر داشته باشیم که تعویضش کنیم. این روزها کلید پریزهای متنوعی در بازار موجود هستند که می‌توانیم خریداری کنیم. اما، یکی از مدرن‌ترین کلیدپریزها که برای امسال عید مد شده است، کلیدهای لمسی است که آسایش را در کنار زیبایی برای شما به همراه دارد.

2. برای عید باندهای حجیم را تعویض کنید!

1

قطعا تا کنون از باندهای پرقدرت کنار تلویزیون‌هایتان استفاده می‌کردید و برای آن هزینه‌ بسیار زیادی کرده‌اید. این باندها بسیار حجیم هستند و ظرافت دکوراسیون داخلی منازل را از بین می‌برند؛ حتی اگر صدا را با شفافیت و قدرت بسیار بالا به گوش شما برسانند و کیفیتی حداکثری برای شما به همراه داشته باشند. یکی از جزئیاتی که امسال عید برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزلتان می‌توانید به آن توجه کنید، خریدن باندهای نواری به جای باندهای حجیم است. این باندها در کنار قدرت زیاد، حجم بسیار کمی دارند و به راحتی با فضای مدرن خانه شما همخوان می‌شوند. اگر به فکر هزینه‌ها هستید، می‌توانید باندهای بزرگتان را به فروش رسانده سپس با همان مبلغ یک باند نواری تهیه کنید.

3. برای عید شومینه‌ بسازید!

1

اگر تا کنون از شومینه‌های سنگی برای منزلتان استفاده می‌کردید، بهتر است امسال عید، شومینه‌های برقی مدرن را جایگزین آن کنید. شومینه‌های برقی فضایی مدرن و بسیار زیبا به خانه شما هدیه می‌کنند و خطرشان بسیار کمتر از شومینه‌های سنگی است. حال که از شومینه‌های برقی و گازی حرف می‌زنیم شاید به این فکر کنید که دیگر شعله‌های آتش را نمی‌بینید؛ اما سخت در اشتباهید! شومینه‌های برقی و گازی مدل‌های متفاوتی دارند که در میان آن‌ها شعله‌های آتش نیز به چشم می‌خورد. اگر هم به طور کل تا کنون به فکر ساختن یک شومینه در منزلتان نیافتاده بودید، بهتر است امسال عید، این عنصر زیبا و جذاب را به دکوراسیون داخلی منزلتان اضافه کنید.

4. برای عید جعبه فیوزها را تعویض کنید!

1

تمامی خانه‌های شهری، این روزها با برق زنده هستند. از این رو داشتن یک یا دو جعبه فیوز در هر خانه غیرقابل‌انکار است. البته ممکن است که تا کنون به حضور جعبه فیوز در خانه اصلا توجه نکرده باشید. اما، طراحان دکوراسیون داخلی، ایده‌ای جذاب برای جعبه فیوز منازل ارائه کرده‌اند. انواع کاورهای جعبه فیوز در بازار به فروش می‌رسند و با سبک‌های متفاوت دکوراسیون، به راحتی همخوان می‌شوند. کافی است سلیقه شخصی‌تان را در اولویت قرار دهید و با تغییر این عنصر جزئی، خانه‌ای شیک‌تر برای خود بسازید!

5. پریز شارژردار تهیه کنید!

1

تعداد افراد خانه شما هر چند نفری که باشد، به همان تعداد تلفن همراه، لپ تاپ و لوازم این چنینی در خانه شما وجود خواهد داشت. هر کدام از این لوازم، از برق تغذیه می‌کنند و شارژرهای مخصوص به خود را دارند. نظرتان چیست که با خرید پریز‌های مخصوص شارژ تلفن همراه به صورت توکار، فضایی جذاب در خانه‌تان ایجاد کنید؟ این پریزها به شدت فضای خانه شما را مدرن می‌کنند در حالی که کاملا مقرون به صرفه و جزئی هستند. ضمنا وجود چنین پریزی باعث می‌شود که خانه شما با حضور شارژرهای متفاوت شلوغ نشود و همواره نظم برقرار باشد.

6. برای عید به خانه‌تان آینه اضافه کنید!

1

یکی از کم‌هزینه‌ترین ایده‌هایی که می‌تواند امسال عید دکوراسیون خانه شما را با تغییری عظیم مواجه کند، اضافه کردن آینه به بخش‌های مختلف خانه است. از اتاق‌خواب‌ها گرفته تا آشپزخانه، نیاز به آینه دارند چراکه فضا و نور را چندبرابر می‌کنند. با قرار دادن یک آینه قدی در اتاق نشیمن یا آینه‌هایی که پشتشان با نور تزئین شده است می‌توانید فضای خانه‌تان را شیک‌تر کنید.

7. برای عید به خانه‌تان شلف اضافه کنید!

1

در خانه هر ایرانی یک بوفه وجود دارد. بوفه‌هایی دردار که گاهی از به چشم آمدن اکسسوری‌های داخلشان جلوگیری می‌کند. یکی از تغییرات جزئی و کم‌هزینه برای امسال عید، جایگزین کردن شلف‌ها و قفسه‌های شناور به جای بوفه‌ها است. این شلف‌ها می‌توانند داخل اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق نشیمن و هرجای دیگری حضور داشته باشند و جلوه خانه شما را بسیار مدرن‌تر و شیک‌تر کنند. جنس شلف‌ها با توجه به سبک دکوراسیون داخلی شما می‌تواند متفاوت باشد. به هر رو از شلف‌های چوبی گرفته تا فلزی همگی کمتر از خرید یک بوفه برای شما هزینه خواهند داشت.

8. برای عید قرنیزهای دیوار را عوض کنید!

1

یکی از جزئی‌ترین تغییراتی که عملا، تغییری باور نکردنی در خانه شما به وجود می‌آورد، تعویض قرنیزهای دیوار است. ممکن است قرنیز خانه شما سنگی یا چوبی باشد؛ فرقی نمی‌‌کند! می‌توانید برای امسال عید از قرنیزهایی با نوارهای ال ای دی استفاده کنید که بازی با نور را برای شما به همراه خواهد داشت. این قرنیزها می‌توانند زمین را روشن کنند و جلوه‌ای زیبا به کف‌پوش‌های خانه شما ببخشد. بعلاوه اگر کفپوش منزل شما سرامیک شفاف باشد، نور نوار ال ای دی از سطح سرامیک‌ها منعکس شده و خانه شما را روشن‌تر می‌کند.ش

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها