بهترین و خنده‌دارترین ماشین‌هایی که میتونین توی بازیهای GTA پیدا کنین

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- سری GTA همیشه به این معروف بوده که بیشتر پر از شوخی‌های بزرگسالانه بوده و مهم‌تر از اون به خاطر ماجراهای خلافکارانه و دارک اونم توی داستان‌هایی که شخصیت اصلیشون در طول داستان ماجراهای جالب و هیجان‌انگیز خودشون رو تجربه میکنن هست، ولی در کنار داستان و هیومری که بازی داره، شما بیشتر بازی رو مشغول رانندگی هستین. سری GTA هم اغلب ماشین‌هاشو از مدل‌های واقعی الهام می‌گیره با یه کم تغییرات کوچیک برای اینکه درگیر مسائل حقوقی و لایسنسینگ نشه.

به گزارش راهنماتو، به همین خاطر هم هستش که اکثر مواقع این ماشین‌هارو به اسمهای واقعیشون میشناختیم، اما گاهی اوقات، Rockstar Games تصمیم می‌گیره که ماشین‌هایی خنده‌دار و عجیب بسازه که شاید تو دنیای واقعی پیدا نشن. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به هنده‌دارترین و فان‌ترین ماشین‌هایی که توی این سری بندازیم.

5. Tornado Rat Rod (GTA Online)

best-funny-looking-cars-you-can-find-on-gta

این Tornado Rat Rodهم برای خودش ماشین عجیب و غریبیه! با نصفه عقبش که انگار یه ماشین قدیمی درب و داغونه، و نصف دیگه‌ش هم که همش یه موتور تقویت شده درست و حسابیه. Rockstar Games راستش یه دوره‌ای برای خودش داشت که همینجوور ماشین‌های عجیب و غریب به GTA Online اضافه می‌کرد، که البته باعث شده بازی جذاب‌تری بشه. متاسفانه Tornado Rat Rod همراه با بروزرسانی San Andreas Mercenaries از دسترس خارج شده و دیگه نمیتونین از توی بازی اونو بخرین، مگه اینکه قبلاً اون رو خریده باشین، چون غرز از اون دیگه نمیتونین بهش دسترسی داشته باشین.

4. BF Raptor (GTA Online)

best-funny-looking-cars-you-can-find-on-gta

یادتونه یه زمانی چقدر تو خیابون میشد سه‌چرخه دید که انگار ترکیب دوتا موتور با دوتا چرخ اضافه بودن؟ حالا BF Raptor هم میشه گفت ماشینیه که بلافتصله شمارو یاد اونا میندازه، چرا؟ چون برعکس جلوش که خیلی شبیه یه ماشین برقی و کم وزنه در واقع پشتش یه چرخ داره که بیشتر روی موتورهای توی بازی دیدیم. خلاصه که این "ماشین" خیلی عجیب به نظر میاد. این موتورسیکلت سه چرخ در سال 2016 به بازی اضافه شد و می‌تونستین با قیمت 648.000 دلار اونو برای خودتون بخرین، اما متاسفانه مثل Tornado Rat Rod این وسیبه نقلیه هم همزمان با بروزرسانی San Andreas Mercenaries از بازی به طور کل از دسترس خارج شده. یعنی اگر اون زمان به نظرتون پولتون اضافه کرده بود و این ماشین رو خریده بودین میشه گفت الان یکی از نادرترین ماشین‌هایی که این بازی تاالان به خودش دیده رو داشتین.

3. Space Docker (GTA 5/GTA Online)

best-funny-looking-cars-you-can-find-on-gta

Space Docker یکی از عجیب‌ترین ماشین‌های GTA 5 هست و عالی برای رانندگی در خارج از جاده میتونه باشه. شما میتونین توی GTA 5 این ماشین رو با پیدا کردن تمام قطعات فضایی به عنوان Franklin آنلاک کنین. شما وقتی که آخرین قسمت اون سفینه‌فضایی رو جمع کنی بلافاصله برات یه کات‌سین پخش میشه و بازی این ماشین رو مجانی بهتون میده و بعداً هم اون رو بیرون از خونه‌ی Franklin اسپان میکنه. تازه وقتی که برای Franklin این ماشین رو بازی میکنین، میتونین اون رو به گاراژ Michael یا Trevor منتقل کنین اونم با رانندگی به مکان فعلی اونها و بعد تعویض کردن شخصیت و ورود به ماشین و رانندگی به گاراژ اونها، که بعد این ماشین به اون شخصیت پیوسته میشه. تو GTA Online هم می‌تونی این ماشین رو در طول بروزرسانی Arena Wars با رسیدن به سطح حمایت 500 آنلاک کنین.

2. Zebra Cab (GTA Vice City)

best-funny-looking-cars-you-can-find-on-gta

Zebra Cab در واقع همون تاکسی قدیمی و سنتی‌ایه که میتونین توی Vice City پیدا کنین ولی برعکس تاکسی معمولی که بیشتر شمارو یاد ماشین‌های دهه 70-80 میلادی میندازه این یکی شمارو یاد حیات وحش و مخصوصا گورخرا میندازه . این تاکسی راه‌راه رو در حین مأموریت‌هایی که باید برای Kauffman Cabs انجام بدین ظاهر می‌شه اونم توی یه نبرد سخت و جانگداز با شرکت تاکسیرونی رقیب که به عنوان غول آخرشون باید این تاکسی راه‌راه رو شکست بدین. بعد از کامل کردن آخرین مأموریت تاکسی برای ملک Kauffman Cabs، این ماشین بیرون از دفتر تاکسیرونی قرار میگیره و هر زمان که میخواستین میتونین برش دارین و باهاش دور شهر دور‌دور و کرایه‌کشی کنین.

1. Alex’s Dog’z (GTA San Andreas)

best-funny-looking-cars-you-can-find-on-gta

برای مورد آخر هم برمیگردیم به محبوب‌ترین بازی این سری مخصوصا توی ایران که GTA San Andreas هستش. شما ماشین‌ هات‌داگ Alex’s Dog’z رو می‌تونین در San Andreas پیدا کنین و ازشون هات‌داگ بخرین تا مقداری از خون CJ رو بتونین برگردونین. این ماشین بر اساس اتوبوس VW Bus Vanagon طراحی شده و به نظر نمیاد که خیلی به تمیزی فکر کرده باشه چون قشنگ همه جاش میشه لک چربی و روغن رو دید؛ اگر دانشجو باشین احتمالا با ساندویچی‌های این شکلی آشنایی دارن که معمولا اسم عامیانشون "اسم صاحب مغازه" کثیف هستن. تازه اگر کثیفیش به اندازه کافی خنده‌دار نبود قطعا شعار روی بدنه ماشین میتونه بسته به برداشت خودتون خیلی خنده‌دار باشه که میگه "1 Foot of Pure Meat" یا "30 سانت گوشت خالص"! این همون هیومری هستش که باید بگم Rockstar Games دوست داره تو بازی‌هاش استفاده کنه.

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها