واسه عید این هدیه های ارزان قیمت رو برای بچه های فامیل بخر!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۵ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.7 دقیقه

راهنماتو- نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران ایران باستان است که از آن به عنوان نماد پیوند دهنده افراد و اقوام ایرانی و ملت ایران یاد می‌شود. برپایی سفره های نوروزی، خانه تکانی، دید و بازدید، برپا کردن آتش و عیدی دادن به کوچکترها از جمله آیین هایی مشترک مردمی است که این جشن باستانی را گرامی می دارند.

به گزارش راهنماتو، ما ایرانیان شب سال نو را در کنار خانواده می گذرانیم و ماهی سفید با برنج و سبزی را به عنوان شام سنتی این شب تدارک می بینیم. بسیاری از خانواده ها نیز به مناسبت سال نو و در جریان دید و بازدید از یکدیگر، به افراد کوچکتر خانواده عیدی می دهند. عیدی ها معمولا اسکناس هستند. اما برخی نیز هدایایی برای عیدی دادن به کوچکترها تدارک می بینند. امروز قصد داریم چند نمونه از بهترین و ارزان ترین هدایا برای عیدی دادن به کودکان در ایام نوروز را به شما معرفی کنیم:

1- رنگ انگشتی

رنگ انگشتی یک وسیله رنگ‌آمیزی ویژه برای نقاشی است که فرصت نقاشی‌کردن را برای کودکان خردسال فراهم می‌کند و می توانند به کمک آن استعدادهای خود را به نمایش بگذارند. در تولید این رنگ ها از مواد طبیعی و غیرشیمیایی استفاده شده است، قابل شستشو هستند و به راحتی از روی سطوح پاک می شوند و بسیاری از آنها از مواد خوراکی تشکیل شده است. این رنگ ها برای کودکان خردسالی که توانایی گرفتن قلم در دست را ندارند، مناسب است و قیمت آنها به تعدادشان بستگی دارد. به عنوان مثال رنگ انگشتی 3 رنگ آریا 59 هزار تومان قیمت دارد.

هدیه


2- تفنگ حباب ساز

تفنگ حباب ساز یک وسیله جالب برای برگزاری جشن ها و دورهمی های دوستانه است که خصوصا کودکان از آن بسیار لذت می برند. کودکان عاشق بازی، سرگرمی و هیجان هستند و تفنگ های حباب ساز می تواند ساعت ها موجب سرگرمی آنها شود. قیمت این تفنگ ها بسته به امکانات می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال تفنگ حباب ساز مدل تفنگ کد 6088 در حال حاضر حدود 100 هزار تومان قیمت دارد.

هدیه


3- چتر بچگانه

یک چتر کودکانه زیبا و کاربردی نیز می تواند ایده خوبی برای عیدی دادن به کودکان در ایام نوروز باشد. جالب است بدانید همان قدر که چتر برای محافظت در برابر باران کاربرد دارد، می تواند از شما در برابر آفتاب نیز محافظت کند. چترها بسته به ویژگی ها و جنس پارچه می توانند قیمت های مختلفی از حدود 150 هزار تومان تا یک میلیون تومان داشته باشند.

هدیه


4- کتاب داستان برجسته

کتاب داستان های برجسته یکی از جذاب ترین کتاب داستان ها هستند که با تصاویر زیبا و سه بعدی خود شوق به مطالعه را در کودکان چند برابر می کنند. این کتاب ها گزینه مناسبی برای سرگرم شدن کودکان در ایام نوروز هستند و قیمت آنها از 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متفاوت است.

هدیه


5- ست ابزار باغبانی

ست ابزارهای باغبانی به منظور آموزش باغبانی به کودکان و نوجوانان تهیه شده اند و معمولا شامل بیلچه، آبپاش، گلدان، بذرهای مختلف و خاک بهداشتی هستند. این ابزارها کودک را با شیوه رشد گیاهان آشنا کرده و باعث می شوند با طبیعت ارتباط قوی تری برقرار کنند. قیمت این ست ها از حدود 200 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است.

هدیه


6- پازل

پازل یک ابزار یادگیری فوق العاده است که بسیاری از مهارت ها را به کودکان می آموزد. یک بازی هیجان انگیز که استراتژی مرتب سازی را به کودکان می آموزد و به  تقویت حافظه، درک مفاهیم هندسی، افزایش تمرکز، افزایش مهارت‌های اجتماعی و آشنایی با موضوعات مختلف کمک می کند. قیمت پازل های کودکانه بسته به تعداد قطعات و طرح از 20 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متفاوت است.

هدیه


7- بسته آموزشی ساخت دستبند

اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای دختر بچه ها هستید، خرید بسته آموزشی ساخت دستبند و گردنبند را به شما پیشنهاد می کنیم. این بسته ها  انواع مهره های رنگارنگ و متنوع را برای ساخت دستبند و گردنبند در اختیار کودکان قرار می دهند و قیمت آنها از 200 هزار تومان شروع می شود.

هدیه


8- ست شن بازی

ست شن بازی یک مجموعه بهداشتی و بی ضرر برای سرگرم کردن کودکان با خاک و شن است که به افزایش هوش و مهارت کودکان کمک می کند. این ست ها معمولا برای استفاده در مهد کودک، خانه و خانه بازی مناسب هستند و با فراهم کردن یک محیط سالم و استاندارد موجب تقویت مهارت­ های حرکتی و هوش هیجانی کودکان می شوند. قیمت این ست ها بسته به امکانات از حدود 100 هزار تومان آغاز می شود.

هدیه


9- فیگور حیوانات باغ وحش

مجموعه فیگور حیوانات باغ وحش در آموزش رنگ ها و نام حیوانات مختلف به کودکان کمک می کنند و با استفاده از آنها می توان کودکان را با حیات وحش و روابط دوستی و دشمنی حیوانات آشنا کرد. این فیگورها با توجه به جنس و تعداد قیمت های مختلفی از 30 هزار تومان به بالا دارند.

هدیه


10- ماگ بچگانه

ماگ های بچگانه یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه برای هدیه دادن به کودکان در ایام نوروز هستند که در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارند. همچنین شما می توانید با چاپ طرح دلخواه به صورت سفارشی بر روی ماگ، به کودکان هدیه ویژه ای بدهید.قیمت این ماگ ها از 150 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است.

هدیه

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها