مادرشوهر عزیز! برای اولین عید عروست این هدیه‌ها رو بخر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۸ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- «اولین عیده عروس ماست! زشته هدیه نخریم!»

هدیه خریدن به ذات، کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است و مهر آدم‌ها را به یکدیگر زیاد خواهد کرد. هدیه خریدن در مناسبت‌ها علاوه بر اینکه علاقمندی‌ها را شدت می‌بخشد اگر رعایت نشود باعث دلخوری هم خواهد شد! دختر و پسری که تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند وقتی مراحل اولیه شروع زندگی مشترک را طی می‌کنند و به قول معروف نامزد همدیگر می‌شوند جایگاه ویژه‌ای در خانواده مقابل پیدا می‌کنند که توجه به این جایگاه باعث می‌شود خیلی از روابط بهتر رقم بخورد یا اینکه برعکس، ناراحتی و رنجش پیش بیاید!

به گزارش راهنماتو، عید نوروز زمان مناسبی برای هدیه خریدن است. مخصوصا اگر عروس تازه‌ای وارد خانواده‌تان شده است و برای نزدیکی بیشتر لازم است که از بمب صمیمیت استفاده کنید! هدیه را می‌گویم! اگر شما هم می‌خواهید بدانید برای عروس جدید در خانواده چه هدیه‌ای بگیرید راهنماتو چند مورد پیشنهادی دارد که حتما به کارتان خواهد آمد!

طلا و زیورآلات ارزشمند

طلا

واقعیت این است که یک بار عروس شما برای اولین عید وارد خانه شما می‌شود! در سال‌های بعدی او دیگر عضوی از خانواده است و با زیر و بم‌های همدیگر به خوبی آشنا شده‌اید. گرفتن یک تکه طلا ارزش زیادی دارد و به او یادآوری می‌کند که شما هم او را دوست می‌دارید و ارج و قرب زیادی برایش قائل هستید.

ساعت

ساعت

ساعت ظریف و دوست داشتنی برای هر فردی، نه فقط عروس جذابیت خودش را دارد. می‌توانید یک ساعت با رنگ خنثی بگیرید که با هر لباس و تیپی بتواند به راحتی آن را ست کند.

عطر

یک عطر به روز و مناسب می‌تواند هدیه خوبی باشد! البته حتما از قبل سلیقه او را در این زمینه به دست بیاورید تا عطر شما روی دستش نماند! اگر با علم به علاقمندی‌های او در زمینه رایحه این کار را صورت بدهید جای ویژه‌ای در دلش باز خواهید کرد. اگر عطر شما همراه با لوسیون بدن و بادی اسپلش مخصوص خودش هم باشد که دیگر نورعلی نور خواهد شد. یک هدیه عالی و ویژه، که هر کسی از داشتن آن خوشحال خواهد شد!

گل نفیس یا رز جاودان

گل

اگر هیچ گزینه‌ای به ذهنتان نمی‌رسد و به گمانتان ممکن است با خرید هدایای دیگر سوءتفاهم‌هایی هم به وجود بیاید از گل غافل نشوید! این موجود طبیعی و دوست داشتنی همیشه کارراه انداز است! مخصوصا اگر در نوع شکیل و نفیس آن انتخاب شود. استفاده از رز جاودان هم دوست داشتنی و جذاب خواهد بود.

لباس خواب و ملزومات

لباس خواب

لباس خواب همیشه برای همه لازم است! اگر از جنس خوب، برند مناسب و رنگ و شکل دلپذیر آن انتخاب کنید حتما موردپسند عروس خانم قرار خواهد گرفت. لباس خوابی که خوب بسته بندی شده باشد و در کنار آن چشم بند و اسپری مخصوص بالش و رختخواب را داشته باشد هدیه خوبی است!

دوربین عکس فوری

دوربین

این دوربین را کسی وجود دارد که دوست نداشته باشد؟! در روزهای اولیه ازدواج و نامزدی همه در پی عکس گرفتن‌های فراوان هستند! عکس‌هایی هم که به سرعت چاپ بشوند محبوب دل همگان هستند! با خرید این هدیه به او نشان بدهید که از لحظه‌های قشنگش لذت خواهید برد و دوست دارید تمام آنها را ثبت کند و عاشقانه زندگی کند!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها