هر چیزی که باید در مورد فیلم در حال ساخت بازی Watch Dogs بدونین

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو-یوبیسافت تونسته طی 20سال گذشته با هر فرنچایز محبوب خودش خاطرات زیادی رو برای خیلی از ماها بسازه و هر بازی جدید تونسته اون عطش مارو برای تجربه بازیهای بزرگتر و بهتر بیشتر کنه. به همین دلیل هم بودش که چند سال پیش شاهد فیلم‌هایی از سری Assassin's Creed و Prince of Persia بودیم که همگی با اینکه نتونستن اون هایپی که باید رو در مخاطبای این دو سری ایجاد کنن ولی بازهم نشون دادن که یوبیسافت علاقه زیادی به ورود به دنیای فیلم و سینما با فرنچایزهای محبوبش داره.

به گزارش راهنماتو، طی آخرین اخباری که این شرکت در مورد حضورش در دنیای سینما منتشر شده، گفته شده که یه نسخه سینمایی از سری بازی‌های محبوب Watch Dogs از Ubisoft همین الان در دست ساخته، با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به این فیلم در حال ساخت و تموم اطلاعاتی که در موردش منتشر شده داشته باشیم.

all-you-need-to-know-about-watch-dogs-movie

میشه گفت سری Watch Dogs از اون فرنچایزهای یوبیسافته که فراز و نشیب زیادی رو تجربه کرده، به طوری که وقتی اولین نسخه از این سری منتشر شد؛ خیلی‌ها بابت تبلیغات و مارکتینگ نادرست و گمراه‌کننده یوبیسافت رو به بار انتفاد گرفتن، بعدش هم که بازی منتظر شد خیلی‌ها این عقیده رو داشتن که بازی بیش از حدی که باید دارک و جدی شده. انتقادی که یوبیسافت سعی کرد در نسخه بعدی و با Watch Dogs 2 اون رو بهتر کنه. بازی دوم میشه گفت از لحظا قابلیت‌های مختلف و دنیای بزرگ و جذابی که داشت با اینکه نقدهای مثبتی رو دریافت کرد ولی همچنان نتونست اونطور که یوبیسافت انتظارش رو داشت موفق عمل کنه ظاهر بشه. این قضیه ادامه داشت تا وقتی که نسخه سوم از این سری به اسم Watch Dogs: Legion منتشر شد که میشه گفت انقلابی رو توی این سری و شاید دنیای گیمینگ با نداشتن یه شخصیت اصلی باعث شد. آخرین بازی هم که از این سری شنیدیم، در مورد بسته‌ی الحاقی بزرگی به اسم Bloodline برای Watch Dogs: Legion بود.

یکی از نقاط مثبتی که این فرنچایز تونسته همراه خودش حفظ کنه اینه که تونسته حالا با انتخاب‌های درست یا اشتباه همچنان یه مجموعه‌ای از طرفدارای دوآتیشه رو دور خودش جمع کنه.

با اینکه خبر ساخت یه فیلم سینمایی از این سری از طرف Ubisoft منتشر شده ولی همچنان خبری از اینکه آیا این سری بازهم قراره به کنسول‌های بازی ما برگرده نیست. برای گیمرها و مخاطبای این سری که مشتاقانه به دنبال اخبار این سری هستن، اطلاعات بیشتری رو در مورد این فیلم در ادامه آوردیم.

آیا تاریخ انتشار فیلم Watch Dogs مشخص شده؟

all-you-need-to-know-about-watch-dogs-movie

در زمان نگارش این متن، هیچ اطلاعاتی در مورد نه کارگردان فیلم Watch Dogs و نه استودیوهای تهیه کننده و هیچ تاریخ انتشار قطعی‌ای از این فیلم به بیرون منتشر نشده، و همچنین گزارش اولیه Deadline هم نتونسته بیشتر از تایید خبر اطلاعات بیشتری رو با طرفدارا به اشتراک بزاره.

ازونجاییکه این فیلم هنوز تاریخ عرضه قطعی‌ای نداره میشه حدس زد که هنوز در مراحل اولیه ساخت خودش داره طی میکنه و باید برای اطلاعات بیشتر یکم صبور باشیم.

عوامل ساخت فیلم Watch Dogs کیا هستن؟

به گزارش Deadline، فیلم توسط شرکت New Regency Pictures و Ubisoft Film & Television تولید قراره بشه. تا به حال، سه تهیه‌کننده اصلی هم به فیلم پیوستن، با Yariv Milchan و Natalie Lehmann از New Regency و Margaret Boykin از Ubisoft.

این فیلم قراره توسط کارگردان فرانسوی Mathieu Turi کارگردانی بشه، فیلمنامه اصلی توسط Christie LeBlanc نوشته شده و بازنگری‌های فیلمنامه توسط Victoria Bata انجام شده. توری بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم‌هایی مانند The Deep Dark و Meander شناخته میشه.

او همچنین در حال حاضر مشغول پروژه‌ای در مورد نسخه تلویزیونی سریال A Plague Tale: Innocence هست که در مارس 2022 از وجود آگاه شدیم. LeBlanc به خاطر نوشتن فیلم علمی-تخیلی موفق Oxygen تونسته شهرت زیادی رو کسب کنه.

Sophie Wilde، که با Talk To Me به شهرت رسیده، در مذاکرات برای بازی در فیلم است. با این حال، به جز Wilde، هیچ بازیگر دیگه‌ای به طور رسمی به فیلم نپیوسته

all-you-need-to-know-about-watch-dogs-movie

داستان فیلم Watch Dogs قراره در مورد چی باشه؟

در حال حاضر، جزئیاتی در مورد اینکه فیلم Watch Dogs چه موضوعی رو خواهد داشت، وجود نداره. با این حال میتونه این فیلم با توجه به ترندی که در دنیای فیلم‌های اقتباسی از بازیها ساخته میشن وجود داره، اقتباسی از بازی اول باشه. البته این تنها پروژه سینمایی یوبیسافت نیست که داره روش کار میکنه چرا که چند سال پیش بود که این استودیو ساخت یه فیلم اقتباسی از سری The Division رو هم تایید کردن.

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها