نگاهی به بازیهایی که بهترین تجربه رو روی آیفون بهتون میدن

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنماتو-امروز میخوایم در مورد لیستی از بهترین بازی‌های Apple Arcade رو که میتونین برای آیفون، آیپد و مک دانلود کنین صحبت کنیم و اینکه این بازیها چقدر تا الان و در سال 2024 تونستن خوب عمل کنن. فکر کنم که با توجه به تعداد زیاد بازی‌های فوق‌العاده که در این سرویس وجود داره، خیلی سخت باشه که بخواین تصمیم بگیرید کدوم بازی رو اول دانلود کنید.

به گزارش راهنماتو، Apple Arcade با ارائه یه مجموعه گسترده از بازی‌ها به کاربران iOS، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمرهاست. ما یک لیست از بهترین بازی‌های Apple Arcade رو برای آیفون، آیپد و مک در سال 2024 تهیه کردیم که توجه کردیم که این بازی‌ها با سیستم عامل‌های مک، آیفون و آیپد سازگار هستند، به عکس بازی‌های PC و کنسول.

این سرویس با قیمت ۴.۹۹ دلار در ماه عرضه میشه و بازی‌های بزرگ و مهمی مثل Monster Hunter و بازی‌های جدید از استودیو PlatinumGames رو توی خودش ارائه میده. با حدود ۲۰۰ بازی در این سرویس، انتخاب بازی بعدیتون ممکنه کمی سخت باشه. اما خوشبختانه، ما بهترین بازی‌های Apple Arcade که می‌تونید الان بازی کنید رو براتون جمع‌آوری کردیم.

What The Golf

best-games-available-on-apple-arcade

بازی گلف جوریه که ممکنه هر کسی ازش خوشش نیاد، ولی نکته جالب قضیه هم همینجاست و اون اینه What The Golf یه بازی کلاسیک گلف نیست. شما توی هر مرحله از بازی به شیوه‌های جدید و جذاب برداشتی از مفهوم اصلی بازی رو تجربه می‌کنین، مثلاً ممکنه شخصیت خودتون رو به سوراخ بزنید یا به طرزی جالب و عجیب یه سوراخ رو به سوراخ دیگه بزنید. این بازی تازه و پرماجراست و همیشه شما رو مبهوت خودش می‌کنه.

Bleak Sword

اگر دنبال یه بازی ۸-بیتی تاریک با حس دارک سولز و آندرتیل هستید، Bleak Sword یه انتخاب عالیه. سبک هنریش البته ممکنه به مزاق هر کسی خوش نیاد و به عبارتی یکم خاص پسند باشه، اما گیمپلی بازی خیلی روونش میتونه براتون خیلی اعتیادآور باشه. یه چیزی هم که بخوام در قابلی یه نکته بگم که این بازی قراره ازتون حوصله زیادی رو ازتون بکشه برای همین هم یکم موقع بازی به خودتون مسلط باشین.

Beyond Blue

best-games-available-on-apple-arcade

Beyond Blue این حس رو بهتون می‌ده که تو یه مستند هستین اونم با صدای دیوید آتنبورو که با صدای فوق‌العادش داره دریا و حیات‌وحش بازی در همین حین که دارین دنیای بازی رو کاوش میکنین توصیف میکنه. بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی‌های Apple Arcade هست. داستانش هم عمیق و جذابه مثل محیط‌هایی که در اونجا خواهید بود و روی همه پلتفرم‌ها نمایش فنی عالی داره.

Grindstone

Grindstone یه بازی پازل رنگیه که جذابیتی متفاوت رو به دنیای پازل‌ها میاره. به جای جمع کردن جواهرات، شما واقعاً هیولاها رو به هم می‌زنید و با گرفتن "Grindstones" رنگ خودتون رو تغییر می‌دید تا رکورد خودتون رو ادامه بدید. شاید اولش و با این توصیفی که ازش کردم یکم گیج شده باشین ولی باید بهتون بگم این بازی بی‌نهایت اعتیادآوره، با اهداف اضافی و نبرد با باس‌هایی هم که داره.

Monster Hunter Stories

best-games-available-on-apple-arcade

Monster Hunter Stories یه کم متفاوت‌تر از سری بازی های اصلی Monster Hunterئه، این بازی اومده هسته اصلی سری که بیشتر شکار هیولاهاست رو با پرورش و نگاه‌داری ازشون عوض کرده - تقریباً مثل Pokemon. این نسخه Apple Arcade شامل کل اولین بازی است که اولاش برای Nintendo 3DS منتشر شد.

Sayonara Wild Hearts

این ماجراجویی پرنور میشه گفت بیشتر شبیه به یه آلبوم موسیقی پر زرق و برقه. پر از تصاویر شیک و موسیقی باورنکردنی و هرچند که باید گفتش که تجربه کوتاهیه، اما واقعاً فراموش‌نشدنیه. طرفدارای موسیقی که خیلی دوست دارن بازیهای ریتمی رو بازی کنن باید واقعاً این بازی رو دانلود کنن.

Oceanhorn 2

Oceanhorn 2 وقعا لایق اون 2ئه کنار اسمشه چون تونسته نسبت به نسخه اول پیشرفت خوبی رو داشته باشه. بازی‌ای که به وفور میشه توش دید که چقدر از Zelda Breath of the Wild الهام‌گرفته و تونسته خیلی از مکانیک‌هارو شبیه این بازی پرطرفدار دربیاره . اگرچه برخی ممکنه این رو به عنوان یه بازی بی‌نوا رد کنن، اما واقعاً تجربه بسیار جالبیه. همچنین این بازی نزدیک‌ترین چیزیه که می‌تونید به Zelda روی Apple Arcade پیدا کنید.

Assemble with Care

best-games-available-on-apple-arcade

این بازی آرام و آسوده از Apple Arcade، شما رو دعوت می‌کنه تا موارد گرانبهای خود رو بازسازی کنید. از پخش‌کننده‌های نواری تا دوربین‌ها، این یک لذت است که از صفحه لمسی برای کنترل تکنولوژی آنالوگ استفاده می‌کنه.

Hitchhiker Hitchhiker

یک بازی معمایی چالش‌برانگیزه که واقعاً به توجه بیشتری نیاز داره. سرگرمی این بازی در تشکیل دادن دلیل رفتن به یک مقصد رازآلود و هویت شخصیت شماست. افرادی که تجربه‌های تک‌نفره غوطه‌ور با دسترسی به Apple Arcade را دوست دارند، باید واقعاً به این بازی نگاهی بیندازند.

Fantasian Fantasian

best-games-available-on-apple-arcade

این بازی جزو ساخته‌های استودیو Mistwalker Hironobu Sakaguchi ئه و خیلی از DNAهای Final Fantasy را با خودش همراه داره و در عین حال یک تغییر منحصربفرد رو به بازی اضافه می‌کنه. بخش زیادی از پس‌زمینه‌ها و محیط‌های آن دیوراماها هستن، که بیشتر به بازی و گیمپلیش یه حس خواب طور مانندی میدن و همین قضیه تونسته به بازی یه هویت جدید بده و از اون سایه‌ای که سری Final Fantasy روش انداخته بود خودش رو بیرون بکشه.

World of Demons

همانطور که انتظار می‌رفت، World of Demons ساخته استودیو PlatinumGames مثل بقیه بازیهای ساخته شده توسط این استودیو پراز صحنه‌های اکشن و هیجان انگیزه. همچنین یه سبک هنری سل‌شید فوق‌العاده هم داره که واقعاً روی آیفون‌ها و آیپدهای جدید میشه گفته کاری کرده که بازی توی دستاتون بدرخشه، همچنین شما می‌توانید هیولاها رو هم توی جریان بازی برای همراهی در جنگ فرابخونید.

+ Gris

best-games-available-on-apple-arcade

Gris یه بازی فوق‌العاده زیبا همراه با ماجراجویی‌ای زیباتره که با رنگ‌ها و مناظر خیره‌کننده خودش تونسته بود در سال ۲۰۱۸ عرضه بشه و توجه‌های زیادی رو به خاطر داستان فوق‌العاده و اینکه چقدر عالی تونسته بود به داستان خودش و مضمون خودش بپردازه به خودش جلب کرد و تحسین هم گیمرها و هم منقدا رو هم به همراه داشت و الان به لطفی Apple Arcade، این بازی در دسترس شما اونم روی هر سیستمی که این سرویس اشتراک روش در دسترس باشه قرار گرفته. واقعاً تعداد کمی از بازی‌ها وجود دارند که اینقدر زیبا باشند، به ویژه بر روی دستگاه‌های جدید.

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها