افشای اطلاعات جدیدی در مورد آب‌وهوای GTA 6 توسط یکی از توسعه‌دهنده‌های این بازی

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

گیمفا نوشت: یکی از توسعه‌دهندگان Rockstar Games به طور ناخواسته جزئیات جدیدی را در مورد سیستم‌های آب‌وهوایی GTA 6 فاش کرد.

گفته می‌شود بخشی از دلیلی که Rockstar Games قصد دارد در ماه‌های آینده تمام کارمندان دورکار خود را به دفتر فرا بخواند همین موضوع است و اگر چنین باشد، دلیل این کار را درک می‌کنیم. با وجود اینکه تنها یک تریلر از GTA 6 منتشر شده است، طرفداران مشتاق دریافت اطلاعات جدید در مورد این بازی هستند. به همین دلیل، برخی از کاربران با چشمانی تیزبین، سرنخ تازه‌ای از Grand Theft Auto را در گالری تصاویر یکی از کارمندان Rockstar Games پیدا کرده‌اند.

سانی بلیث (Sonny Blyth)، برنامه‌نویس ابزار بازی در Rockstar Games، ظاهرا مسئول لو رفتن جزئیات جدیدی در مورد آب‌و‌هوای GTA 6 است. بلیث به وسیله پستی در حساب کاربری خود در توییتر، به اشتباه یک اسکرین از گالری گوشی خود را منتشر کرد. در لحظه‌‌ای کوتاه قبل از اینکه تصویر مورد نظر حذف شود، طرفداران کنجکاو توانستند نگاهی به برخی از مکالمات کاری او بیندازند. در تصویر کوچکی که به نظر می‌رسد پیامی لو رفته یکی دیگر از کارمندان Rockstar North باشد، می‌توانیم متن زیر را تشخیص دهیم:

علاوه بر این، ما روی نهایی کردن دینامیک آب‌وهوا، به ویژه رعد‌وبرق تمرکز کرده‌ایم. لطفا مجموعه‌های ۳۱ تا ۴۱ راهنمای برنامه‌نویسی خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که رفتار و فعالیت شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPCها) بسته به دما تغییر می‌کند.

gta6-dev-accidentally-share-info-on-gta6

از این افشاگری می‌توانیم بفهمیم که آب‌وهوا قرار است نقش بسیار پررنگ‌تری از گذشته در GTA 6 ایفا کند. ایده‌ طوفانی که خط ساحلی وایس سیتی را درهم می‌نوردد، رویدادی دیدنی خواهد بود و به نظر می‌رسد شخصیت‌های غیرقابل بازی نیز واکنش بیشتری نسبت به محیط اطراف خود نشان خواهند داد.

علاوه بر این، در پست مذکور به بررسی موارد J&L اشاره شده است که احتمالاً به شخصیت‌های اصلی، یعنی جیسون و لوسیا، اشاره دارد تا تأیید شود که هیچ باگ و نقصی وجود نخواهد داشت. به طور قطع به نظر می‌رسد که Rockstar Games در مراحل پایانی توسعه GTA 6 قرار داشته و اولویت خود را عرضه‌ بدون باگ بازی قرار داده است.

سانی بلیث پس از اینکه چند کاربر در بخش پاسخ‌ها به اشتباه او اشاره کردند، تمام پست‌های خود را در حساب کاربری ایکس (توییتر سابق) حذف کرد. اگرچه احتمالاً این افشاگری واقعی است، اما توصیه می‌کنیم تمام جزئیاتی که به طور رسمی تایید نشده‌اند را قطعی در نظر نگیرید.

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

روش قلمه زدن سانسوریا در آب
راهنمای گل و گیاه

روش قلمه زدن سانسوریا در آب

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.4 دقیقه
زمان آغاز تعطیلی شنبه‌ها اعلام شد
اخبار

زمان آغاز تعطیلی شنبه‌ها اعلام شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.1 دقیقه
 (ویدئو) یک روش جالب برای کاشت سبزیجات با استفاده از ظروف پلاستیکی
راهنمای گل و گیاه

(ویدئو) یک روش جالب برای کاشت سبزیجات با استفاده از ظروف پلاستیکی

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
پدر تاریخ جهان کیست؟
دانستنی ها

پدر تاریخ جهان کیست؟

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 8.8 دقیقه
10نشانه فردی که در خانواده‌ای با بی‌ثباتی مالی رشد کرده است
دانستنی ها

10نشانه فردی که در خانواده‌ای با بی‌ثباتی مالی رشد کرده است

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 6.2 دقیقه
 چرا طرفداران «دونگ‌یی» باید «ایلجیما» را ببینند؟
راهنمای فیلم

چرا طرفداران «دونگ‌یی» باید «ایلجیما» را ببینند؟

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 4.2 دقیقه