نگاهی به دوست‌داشتنی‌ترین کاپل‌هایی که توی دنیای گیم دیدیم

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 6.3 دقیقه

راهنماتو-یه چیز همیشه و همه جا باهامون هست و نمیشه منکر وجودش شد اونم عشق و عاشقیه. حتی بازی‌های ویدیویی هم پر از کاپل‌هایی هستن که باعث الهام و تشویق بازیکن‌ها برای پیدا کردن عشق می‌شن. با این همه کاپل فوق‌العاده در دنیای بازی، خیلی سخته که بخوایم بگیم آره این زوج بهترین کاپل دنیای گیم هستن. با این وجود، همیشه کاپل‌هایی هستن که بیشتر گیمرها بدون یه لحظه فکر و خیلی سریع به ذهنشون میان. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین کاپل‌های دنیای بازی بندازیم.

به گزارش راهنماتو، این کاپل‌ها به عنوان یکی از بهترین عاشقانه‌های تاریخ بازی‌ها شناخته شدن و میشه گفت خیلی از گیمرها بابت این قضیه که کدوم یکیشون بهترینه همیشه باهم در حال جروبحثن. در ادامه بهترین‌شون توی بازیهای مختلف اومده. بازیهایی که اصلا مهم نیست که ژانرشون چیه و یا در مورد چی هستن فقط اینکه شما میتونین اون عشق و علاقه رو توی هر شرایطی پیدا کنین.

کریتوس و فای

cutest-couples-in-gaming-history

بازی God of War با مرگ فای شروع شد و عمق و عشق کریتوس به عنوان شوهرش رو نشونمون داد که در مقابل هر چیزی از اساطیر نورس واستاد تا بتونه در آخر خاکستر فای رو به یوتونهایم منتقل کنه. God of War Ragnarok اومده و بیشتر به شخصیتی که فای داشته پرداخته و برخی از لحظات دوست داشتنی و احساسی بین اونا که قبل از فوت فای با هم داشتن رو بهمون نشون میده.

فای واقعاً بهترین جنبه‌های کراتوس رو به نمایش میزاره و حتی یه نام مستعار کوچک و خنده دار داشت که به شخصیت جدی او اشاره می‌کرد - "گرامبلز". میتونم بگم بعد از اینکه متوجه رابطه این دو میشین دیگه نمیتونین باور کنین که یه زمانی کریتوس یه ماشین کشتار متحرک بوده، یک روش که شیرینتر، نرم‌تر و کم‌تندر است. چگونه او ادامه می‌داد تا زندگی او را به چه شکلی تغییر می‌داد اگر او زودتر رفته بود.

آلن و آلیس ویک

cutest-couples-in-gaming-history

آلن و همسرش آلیس یکی از عاشقانه‌های بدشناس دنیای بازیها هستن، اگرچه مشهور. آلیس همسری است که از اهداف شوهرش به عنوان یک نویسنده حمایت می‌کنه، حتی برای اینکه بتونه به آلن کمک کنه که اون مشکلی که داره رو حل کنه حاضر میشه باهاش به مسافرتی بره که قصدش بهتر کردن اوضاع احوال همسرشه ولی از همونجاست که بدشانسی‌هاشون شروع میشه.

برایت فالز تحت تأثیر نیروهای ماورایی دریاچه کالدرون است که اولین بار اون رو و سپس آلن رو به یک بعد ترسناک به اسم Dark Place میکشه. آلن تمام بازی دنبال فرار و بازگشت به آغوش همسرش است، عشقش به همسرش بهش قدرت و انگیزه می‌ده. در همین حال، آلیس با پیام‌های ویدیویی مفیدش به شوهرش کمک می‌کنه تا بتونه بهش کمک کنه که با موانع سرراهش بجنگه.

فرمانده شپرد و گراروس واکاریان

cutest-couples-in-gaming-history

در بازی‌های Mass Effect، تعداد زیادی از گزینه عاشقانه وجود داره، اما گراروس همچنان به عنوان یکی از بهترین‌ها میشه گفت بین طرفدارهای این سری شناخته شده. در بازی اول، شپرد یک نوع رابطه استاد و شاگردی با تورینی داره. به عبارت دیگر، اعمال خود گیمر در نقش شپرد به نحوی روی رفتار گراروس تاثیر میزاره.

جانی کیج و سونیا بلید

cutest-couples-in-gaming-history

سونیا بلید و جانی کیج از اولین بازی‌های Mortal Kombat شروع کردن و اینجا تموم مشابهت‌هاشون تموم نمی‌شه. سونیا جدی و مغروره، اما جانی آروم و خنده‌دار، یکم احمق و اغراقی با اشاره‌های فرهنگی. تو بعضی از بازی‌ها زوج نیستن، ولی در نهایت قبل از Mortal Kombat 10 به هم می‌پیوندن و ازدواج می‌کنن، حتی فرزندی هم دارن. اما رابطشون واقعا خوب کار نمی‌کنه، ولی طول می‌کشه و برای ما لذت بخشه.

جان و آبیگیل مارستون

cutest-couples-in-gaming-history

جان و آبیگیل اولین بار به عنوان زوجی که قبلا ازدواج کردن و یک فرزند و مزرعه دارن، تو بازی اصلی Red Dead Redemption ظاهر می‌شن. تو پیش‌داستان، Red Dead Redemption 2، ما بسیاری از مشکلاتی که این دو نفر در ابتدای رابطه‌شون باهاشون دست و پنجه نرم می‌کنن رو می‌بینیم. مثلا، جان سختی می‌کشه که بپذیره که پدره، و آبیگیل به طور مداوم نگران زندگی خارج از قانون همسرشه. خلاصه اینکه، این دو نفر خیلی به هم ریخته ولی همچنین عاشق همن و لحظات خوب زیادی با هم دارن.

مستر چیف و کورتانا

cutest-couples-in-gaming-history

این داستان مثل قصه‌هاییه که شبیهشون رو میشه گفت زیاد شنیدیم. دو نفر به زور مجبور می‌شوند با هم کار کنند و در نهایت آروم آروم عاشق هم می‌شن. تنها تفاوت اینجاست که مستر چیف یک سرباز اسپارتان و کورتانا یک هوش مصنوعی پیشرفته‌ست. با این حال، این جفت نشون دادن که به هم اهمیت میدن، حتی با تفاوت‌های بسیار آشکارشان در طول سری Halo.

از Halo 4 به بعد، اتفاقات جذاب‌تری برای این دو اتفاق می‌افتد. کورتانا به سردرگمی مبتلا می‌شود که شخصیتش رو تغییر می‌ده. از این رو، رابطه او با مستر چیف به شکلی تنش‌زا می‌شود. اما در فرایند، نشان می‌دهد که این رابطه برای هر دوی آنها چقدر ارزشمند است.

نیتن و الینا

cutest-couples-in-gaming-history

نیتان و النا زوجی هستن که در طول سری بازی‌های Uncharted با هم رشد کردن، و دیدن اونا که در Uncharted 4: A Thief's End که با هم زندگی می‌کنن برای تموم گیمرها و طرفدارای این سری واقعاً خوشایند بود. در واقع، آنها حتی به بازی Crash Bandicoot روی پلی‌استیشن اصلی خود بازی کردند، که یک لحظه فوق‌العاده‌ای بود.

این دو نفر رابطه‌ای کمی پیچیده داشتن، چون بعد از بازی دوم ازدواج کردن، یه جور که میشه یکم قبل از اینکه بازی سوم شروع بشه، اما حتی با این جدایی کوتاه، النا همچنان حلقه‌ی ازدواج خودش رو دستش میکنه و اونا در نهایت اونا بالاخره یاد میگیرن که تفاوت‌هاشون رو کنار بزارن و در آخر تازه صاحب یه دختر هم میشن.

نرو و کری

cutest-couples-in-gaming-history

نرو پسر جوونی با یه بازوی شیطانیه. پسری که در واقع فرزندیه که ویرجیل داره و عموش هم همون دانته معروفه. حالا بنا به یه سری داستان‌ها عشقی که اون به یه دختر داره باعث میشه که تموم تلاش خودش رو بکنه تا اون رو که به ناحق درگیر موضوعی شده رو نجات بده.

پس از Devil May Cry 4 هم این دو باهم ازدواج میکنن. یه کتاب کامیک از این سری نشون می‌ده که اونها بعد از ازدواج یه یتیم خونه باز میکنن تا بتونن به بچه‌هایی که نیازمند کمک هستن کمکی بکنن. این رابطه نسبت به سایر شخصیت‌های مجموعه هم باید گفت خیلی قابل توجه‌ئه.

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها