فال ابجد امروز شنبه 19 اسفند 1402

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

فال ابجد امروز شنبه 19 اسفندماه 1402؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 19 اسفندماه  را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د آ ج

شما می‌توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که خود را با فعالیت‌های روزمره تان مشغول کنید. حتی اگر شما درباره کاری که باید بکنید سئوال داشته باشید احساسات اخیر شما هیچ تغییری نمی‌کنند. احساسات شدید و مشتاق خود را تایید کنید بدون اینکه نیاز به تغییر آن‌ها باشد.

اردیبهشت: ج ا ج

اگر نتوانید از اشتیاق و شدت انرژی خود اطلاع درستی داشته باشید ممکن است تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. نگاه کنید که چگونه دیگران به شما واکنش نشان می‌دهند و اگر آن‌ها به خاطر کار‌های شما شگفت زده شدند کافی است کمی رویکرد خود را آرام‌تر کنید.

خرداد: ج ج ج

ممکن است در ظاهر دست هایتان در شرایط کنونی بسته باشند و برای تان خیلی سخت است که به کارهایتان برسید. زمانیکه بتوانید حقیقت را بپذیرید همه چیز همان جوری می‌شود که آرزویش را دارید. از شدت بحران کاسته می‌شود و شما قادر خواهید بود که بلاخره در کارتان موفق شوید.

تیر: د ج د

از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

مرداد: ب ج د

ممکن است تصمیم بگیرید که تغییرات بزرگ را پیش خودتان نگاه دارید به خاطر اینکه به خاطر اینکه فکر می‌کنید دنیای درون شما به دیگران ربطی ندارد. اگر تصمیم بگیرید که از آنچه که در رابطه با شخص دیگری اتفاق افتاده مطلع شوید لازم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید چرا که شما می‌خواهید و نه به خاطر اینکه دیگران از شما انتظار دارند.

شهریور: آ ب د

به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.

مهر: ج د ج

همه نیرو‌های دنیا نمی‌توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می‌توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیز‌هایی که اکنون دارید محافظت کنید و آن‌ها را به اتمام برسانید.

آبان: ج ج د

با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روز‌های آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

آذر: د ب آ

شما زیاد به صبور بودن معروف نیستید، اما نمی‌خواهید با کار‌های شتاب زده و عجولانه به این تصور دامن بزنید. این کار نیاز به مواظبت دارد؛ لازم است که حواس خود را جمع کرده و هر زمان که احساس آمادگی کردید شروع کنید. خوشبختانه از احساسات خود آگاه بودن برای تان کافی است تا بتوانید از کار‌های بیهوده جلوگیری کنید.

دی: ب د ج

احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آن‌ها را برای خودتان نگاه دارید آن‌ها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد.

بهمن: ج ج د

شما باید قادر باشید که تا آخر تعطیلات در برابر تغییرات بزرگ و متلاطم زندگی تان ایستادگی کنید اگر به یاد بیاورید که آرام بمانید. اما برای یک مدت طولانی مقاومت نکنید؛ زمانیکه نیرو‌های پویا و متغیر شروع به تغییر می‌کنند این وضعیت درست خواهد شد.

اسفند: ب ب آ

اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویا‌های خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها