زمان پخش سریال "قطب شمال" با بازی فرزاد فرزین و نازنین بیاتی مشخص شد

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

نمناک نوشت: سریال قطب شمال جدیدترین سریال نمایش خانگی با بازی نازنین بیاتی است که با داستانی بسیار متفاوت و بازیگرانی قدرتمند آماده به پخش می شود.

سریال قطب شمال در نمایش خانگی، با فرزاد فرزین و آناهیتا درگاهی

قطب شمال، عنوان سریال جدیدی است که از اردیبهشت 1403 در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. سریالی در ژانر درام و عاشقانه که انتظار میرود با حضور بازیگران محبوب و به کارگردانی امین محمودی یکتا، توجهات را بخود جلب کند. فرزاد فرزین بعد از سریال نیوکمپ حالا در کنار چهره هایی همچون نازنین بیاتی و نگار فروزنده بار دیگر به نمایش خانگی می آید که همچنان جایگاه خود را به عنوان خواننده فعال در حرفه بازیگری حفظ کند.

سریال قطب شمال کی پخش میشه؟

سریال قطب شمال قسمت 1، از روز 7 اردیبهشت 1403 به صورت هفتگی در فیلیمو پخش خواهد شد.

1

سریال قطب شمال چند شنبه ها پخش میشه؟

این سریال جدید، به عنوان جایگزین برای سریال گناه فرشته در نظر گرفته شده است و احتمالا هر جمعه 8 صبح در این پلتفرم ارائه خواهد شد.

داستان سریال قطب شمال

در خلاصه داستان سریال قطب شمال آمده است:

گاهی وقتا نرسیدن خیلی چیزهارو موندگار تر می‌کنه!

درمورد داستان سریال قطب شمال اینطور میتوان گفت که این سریال، برگرفته از رمان برجسته کنت مونت-کریستو و اثر ماندگار الکساندر دوما است که در آن بازیگران نقش همایون و ارغوان (آناهیتا درگاهی) در آستانه ازدواج هستند که قربانی خیانتی هولناک می‌شوند.

همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان (امیرحسین فتحی) لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد.

آرشام یکتا (فرزاد فرزین) متولد می‌شود و دختری به نام صحرا (نازنین بیاتی) کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائنین برای آرشام هموار شود.

بازیگران سریال قطب شمال

سریال قطب شمال بازیگران مطرحی را در اختیار دارد و در آن چهره های محبوبی حضور دارند که در ادامه اشاره مختصری خواهیم داشت به نقش آنها در سریال و بیوگرافی شان.

فرزاد فرزین در نقش آرشام یکتا

آناهیتا درگاهی در نقش ارغوان نامزد همایون

نازنین بیاتی در نقش صحرا

امیرحسین فتحی در نقش سامان

عباس جمشیدی‌فر در نقش پرویز

فرزاد حسنی در نقش داوود

شهرام قائدی در نقش عماد

امیر دژاکام در نقش تاج

بهادر زمانی در نقش همایون نامزد ارغوان

دیگر بازیگران سریال قطب شمال را نگار فروزنده، فرهاد آئیش، شهروز دل‌افکار، روح‌الله زمانی، مرتضی آقاحسینی، مه‌لقا می‌نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی، آتوسا کلانتری تشکیل میدهند.

1

بهادر زمانی در سریال قطب شمال

مختصر بیوگرافی فرزاد فرزین آرشام سریال قطب شمال

فرزاد فرزین در تاریخ 3 تیر 1360 متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی ادامه داد. فرزین را به عنوان خواننده می شناخیتم تا اینکه در سال 1385 بازیگری را تجربه کرد. فرزاد فرزین ازدواج کرده و در حال حاضر متاهل است.

1

فرزاد فرزین در سریال قطب شمال

بیوگرافی آناهیتا درگاهی ارغوان نامزد همایون قطب شمال

آناهیتا درگاهی در تاریخ 7 بهمن 1365 متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد رشته نقاشی ادامه داد تا اینکه در سال 1394 با ورود به دنیای بازیگری، مسیر فعالیتش کمی متفاوت تر شد. آنهایتا درگاهی با سریال ممنوعه به شهرت رسید و طی سالهای اخیر در چندین فیلم سینمایی و سریال نمایش خانگی حضور داشته. او متاهل است و همسر اشکان خطیبی است.

1

آناهیتا درگاهی در سریال قطب شمال

بیوگرافی امیرحسین فتحی سامان قطب شمال

امیرحسین فتحی در تاریخ ١٠ مهر ١٣٧٢ متولد شد و با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد سینما و ادبیات انگلیسی در سال 1388 وارد دنیای بازیگری شد و اوج شهرت او با سریال شهرزاد شکل گرفت. امیرحسین فتحی ازدواج نکرده و جزو بازیگران مجرد ایرانی است.

1

امیر حسین فتحی در سریال قطب شمال

بیوگرافی نازنین بیاتی در نقش صحرا قطب شمال

نازنین بیاتی در تاریخ 15 دی 1368 متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناس رشته تئاتر ادامه داد و در سال 1391 بازیگری را آغاز کرد. بیاتی با سریال گلشیفته مشهور شد و در فیلم های سینمایی آینه بغل و چند سریال اخیر نمایش خانگی دیده شد.

1

نازنین بیاتی در سریال قطب شمال

بیوگرافی عباس جمشیدی‌فر پرویز سریال قطب شمال

عباس جمشیدی‌فر در تاریخ 17 شهریور 1359 متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی تئاتر و سینما ادامه داد. بازیگری را از سال 1379 شروع کرد با بازی در سریال سه دونگ سه دونگ در نقش برادر جواد عزتی و اشکان اشتیاق به شهرت رسید. عباس جمشیدی‌فر ازدواج کرده و متاهل است.

1

عباس جمشیدی فر در سریال قطب شمال

بیوگرافی نگار فروزنده بازیگر سریال قطب شمال

نگار فروزنده در تاریخ 3 تیر 1357 متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم رشته انسانی ادامه داد و بعد از آن وارد دنیای هنر و بازیگری شد. شروع بازیگری نگار فروزنده در سال 1373 رقم خورد و او با فیلم اخراجی ها به شهرت رسید. اینطور که پیداست نگار فروزنده ازدواج نکرده و مجرد است.

1

نگار فروزنده در سریال قطب شمال

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها