علیرام نورایی از بزرگترین حسرت زندگیش صحبت کرد

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

نمناک نوشت: علیرام نورایی که این روزها بیشتر وی را در قامت مجری رئالیتی شوهای مافیایی می بینیم در مصاحبه ای جدید از بزرگترین حسرت زندگی اش سخن گفت.

آرزوی علیرام نورایی به بزرگترین حسرت زندگی اش تبدیل شد

علیرام نورایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که مخاطبان او را با فیلم هایی چون گاندو، ماتادور، قلاده های طلا و... می شناسند، از بزرگترین آرزوی زندگیش صحبت کرد، آرزویی که دیگر هیچ وقت برآورده نخواهد شد و به بزرگترین حسرت زندگی آقای بازیگر تبدیل شده است.

علیرام نورایی راوی مسابقه شهروند و مافیا و مجری مسابقه مردان آهنین در مورد الگوی بازیگریش صحبت کرد و درباره آرزویی گفت که به حسرت تبدیل شده چنین گفت:

من قبل از اینکه بازیگر شوم و حتی قبل از ورود به دانشگاه، شیفته مرحوم خسرو شکیبایی بودم. همبازی شدن با شکیبایی افتخاری است که هرگز نصیبم نشد و همین مسئله بزرگ ترین حسرت زندگی ام است.

یادم می آید که آن زمان ضبط دو کاسته داشتیم باندهای آن را جدا می کردم وکنار گوش هایم می گذاشتم و با صدای آهسته دکلمه های خسرو شکیبایی را گوش می کردم و آرامش می گرفتم. هم صدا و هم بازیگری زیبای شکیبایی شیفته ام کرده بود. وقتی بعدها از کسانی که با ایشان همکاری داشتند اخلاق و رفتار حرفه ای او را شنیدم سعی کردم از ایشان الگو برداری کنم. البته من کجا و خسرو شکیبایی کجا؟

همسر و فرزند علیرام نورایی

علیرام نورایی متاهل بوده و نام همسر وی صبا تاجیک می باشد، این زوج دارای فرزندی به نام نویان هستند که 31/ 6 / 1400 به دنیا آمده است. آقای بازیگر در زمینه ورزشهای رزمی فعالیت دارد و مربی ورزش پارکور در قاره کهن است.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها