این تصویر خطای دید چه چیزی را درباره شخصیت شما آشکار می‌کند؟

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

روزیاتو نوشت: یک تصویر خطای دید شخصیت شناسی جالب می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی شما از جمله این که آیا فردی منزوی هستید یا شخصیتی بسیار اجتماعی دارید را آشکار کند.

این تصویر توسط میا ییلین، سازنده محتوای تیک تاک که بیش از ۴۵۴ هزار دنبال کننده دارد، به اشتراک گذاشته شده است. او در ویدیوهایش انواع آزمون‌های شخصیتی را تفسیر می‌کند.

1

در آخرین ویدیوی او، تصویری از یک درخت یا یک شیر نمایش داده می‌شود و آنچه که در نگاه اول می‌بینید، نشانگر ویژگی‌های خاصی از شخصیت شماست.

میا در این ویدیو که تاکنون بیش از ۷۱ هزار بار دیده شده، می‌گوید: «چیزی که اول در این تصویر می‌بینید، می‌تواند بسیاری از جنبه‌های شخصیت شما را آشکار کند.»

1

اگر در نگاه اول درخت را دیدید، به این معنی است که در ابتدا با دیگران سرد برخورد می کنید، اما پس از مدتی رفتارتان بسیار صمیمی و دوستانه می‌شود. در زندگی عاشقانه، دوست ندارید که پیش قدم شوید و ترجیح می‌دهید دیگران اولین گام را بردارند. اما اگر واقعا به کسی علاقه داشته باشید، تمام تلاش خود را برای ارتباط با آن فرد انجام می‌دهید.

چون حفظ حریم خصوصی زندگی‌تان برای شما مهم است، دیگران همیشه کنجکاوند تا درباره زندگی شما بیشتر بدانند که این امر شما را جذاب‌تر می‌کند.

1

اما اگر در ابتدا شیر را دیدید، بهترین ویژگی شما شخصیت اجتماعی و گشاده‌روی شماست. دوست ندارید بر سر مسائل کوچک بحث کنید و معمولا به دیگران اجازه می‌دهید تا راه خودشان را بروند و از تعارض اجتناب می کنید. شما بسیار قابل اتکا هستید و روابط عالی با اطرافیان خود دارید. افراد بسیاری می‌خواهند دوست شما باشند. شما فرد با استقامت هستید که هیچ چیز نمی‌تواند شما را از پا درآورد.

شما اهداف زیادی برای آینده دارید و در اوقات فراغت خود، به زندگی ایده‌آل فکر می‌کنید. به دلیل هوشمندی و سخت‌کوشی، می‌دانید که رویاهایتان حتما محقق خواهد شد. در مجموع شما فردی توانمند هستید.

کاربران زیادی در بخش نظرات این ویدیو به دقت تفسیر میا اشاره کردند. این اولین بار نیست که میا یک آزمون خطای دید شخصیت شناسی را در صفحه خود به اشتراک می‌گذارد. از جمله آزمون‌هایی که آشکار می کند که آیا شما همه چیز را آسان می گیرید یا اینکه زیادی فکر می کنید و در تلاشید که دایره ارتباطات خود را کوچک نگه دارد.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها