10 پیشنهاد برای هدیه به طرفداران هری پاتر!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو- «عاشق هری پاتره؟! کتابا و فیلماشو که داره! خب من چی بخرم؟!»

وقتی قرار است برای فردی هدیه بخرید بهترین و مهمترین نکته این است که بدانید به چه چیزهایی علاقمند است! اگر فرد مورد نظر شما از طرفداران هری پاتر است که کارتان خیلی هم ساده می‌شود! دنیای هری پاتر گسترده است و از آنجا که علاقمندان زیادی در سرتاسر دنیا دارد اگر به دنبال تهیه هدیه باشید به راحتی می‌توانید ملزوماتی را پیدا کنید و بخرید که برق خوشحالی را در چشمان او ببینید!

به گزارش راهنماتو، برای خرید هدیه این چند مورد را درنظر داشته باشید. هری پاتر چنان قلب عاشقانش را تسخیر کرده است که هر کدام از اینها را که بخرید و هدیه بدهید مطمئن باشید یک دنیا خوشحالی را به او خواهید بخشید.

  • گردنبند طلسم

0

طرفداران هری پاتر از داشتن اکسسوری‌هایی که در این داستان تصور کرده‌اند بسیار شاد خواهند شد! این گردنبندها در شکل‌های مختلف وجود دارند می‌توانید به فروشگاه‌هایی که زیورآلات مخصوص می‌فروشند مراجعه کنید. با یک جست و جوی ساده در گوگل هم می‌توانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

  • لباس هری پاتر

0

منظور از لباس هری پاتر هر نوع هودی، تیشرت و شلواری است که از نمادهای هری پاتر در آن استفاده شده باشد. پاترهدهای عزیز بی نهایت از داشتنش خوشحال می‌شوند. شما فقط بخرید و هدیه بدهید!

  • روتختی هری پاتر!

0

برای یک طرفدار هری پاتر چه چیزی بهتر از این که شب‌ها سرش را روی بالشی بگذارد که نقشی از داستان محبوبش دارد! یا لحافی را روی خودش بکشد که او را به یاد تمام دوست داشتنی‌هایش بیندازد! انتخاب خیلی ایده آلی است شک نکنید!

  • نشانگر کتاب هری پاتر!

0

در دنیای بوک مارک‌ها تنوع زیادی وجود دارد. یکی از هدیه‌های خوبی که شما می‌توانید بخرید علامت گذار برای کتاب است که به یکی از نقوش هری پاتری مزین شده باشد! این انتخاب هم هزینه مناسبی دارد و هم همیشه همراه او خواهد بود و استفاده خیلی خوبی از آن خواهد برد.

  • ماگ هری پاتر!

0

نوشیدن چای، قهوه یا آب حتی در ماگی که قسمت‌هایی از هری پاتر را به تصویر کشیده باشد برای هر طرفداری خوشایند است! حتی می‌تواند آن را به صورت دکوری نگه دارد ولی هدیه گرفتنش بسیار لذت بخش است! تردید را کنار بگذارید و انتخاب کنید!

  • جوراب!

0

جورابی که هری پاتر را نشان بدهد توسط کدام طرفدار و علاقمند می‌تواند کنار گذاشته شود؟! مطمئن باشید همیشه این جوراب را بر پای او خواهید دید! همواره مراقبش خواهد بود و به آن عشق می‌ورزد! جوراب هری پاتر را بخرید و با اطمینان خاطر هدیه کنید!

  • ساعت دیواری هری پاتر!

0

یک پاترهد خیلی دوست دارد که اتاقش رنگ و بوی هری پاتر را بگیرد! هدیه گرفتن یک ساعت دیواری واقعا او را بی نهایت خوشحال می‌کند. هر تکه‌ای که از دنیای هری پاتر به او اضافه شود پازل عشقش را تکمیل خواهد کرد. پس با خیال راحت دست به خرید بزنید!

  • قاب گوشی

0

قاب گوشی هری پاتر یکی از ساده ترین هدیه‌هایی است که می‌توانید برای او بخرید. نیاز به خیلی جست و جو ندارد و به راحتی می‌توانید با درنظر گرفتن مدل گوشی فرد موردنظر برایش تهیه کنید. انتخابی هوشمندانه و مناسب!

  • چوب دستی هری پاتر!

0

این چوب دستی قرار نیست معجزه کند ولی برای یک طرفدار هری پاتر از معجزه هم بیشتر مهم است! وقتی آن را هدیه دادید منتظر درخشش عجیب چشمانش باشید!

  • ساعت مچی

0

یک طرفدار هری پاتر باشی و از داشتن ساعت مچی آن خوشحال نشوی؟! مگر می‎شود؟! این هدیه بی نهایت جذاب است در خرید آن لحظه‌ای تردید نکنید و سریع اقدام کنید! همیشه آن را بر مچ خود می‌بندد و لذتش را خواهد برد! شما او را به یک حال خوب دعوت کرده‌اید!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها