با این نوشیدنی‌های جادویی جوان و شاداب می‌شی!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- «هنوزم نوشیدنی شرکتی می‌خوری؟! واقعا که!»

نوشیدنی‌های طبیعی و سالم را با میوه‌ها و سبزیجات تازه به راحتی می‌توانید در منزل درست کنید تنها باید ترکیبات مناسب را بشناسید و بدانید که در کنار یکدیگر هم خاصیتشان بیشتر می‌شود و هم طعم بسیار خوبی خواهند داشت.

به گزارش راهنماتو، دو نوشیدنی سبز و قرمز برای شما درنظر گرفته‌ایم که هر کدام جلوه خاص و فوق العاده‌ای دارند هم برای سلامتی پوست و اندام شما مفید هستند و هم می‌توانید از مهمانانتان با آنها پذیرایی کنید.

نوشیدنی سبز:

مواد لازم:

ماده غذاییمقدار
جعفری تازه

یک دسته

اسفناج

5 برگ

کرفس

یک ساقه

خیار

یک عدد

زنجبیل

3 برش

نعناع تازه

6 برگ

شاه تره تازه

6 برگ

لیمو ترش

نصف یک عدد

سیب سبز

یک عدد

آب

یک فنجان

طرز تهیه:

تمام مواد را بعد از شست و شو داخل نایلون بگذارید و به فریزر منتقل کنید تا یخ بزنند. هر زمان که تمایل به نوشیدن داشتید آنها را داخل مخلوط کن بریزید و میل کنید.

این مواد را به همین شیوه می‌توانید حدود یک هفته در فریزر نگهداری کنید. این معجون برای پوست شما و درخشش و شفافیتش بی نهایت مفید است. لکه‌های پوست را از بین می‌برد و رطوبت کافی به آن می‌بخشد. به راحتی بدنتان را پاکسازی می‌کند و از سموم آن رها خواهید شد.

نوشیدنی قرمز:

مواد لازم:

ماده غذاییمقدار
پرتقال

یک عدد

سیب سبز

یک عدد

هویج

یک عدد

لبو

نصف یک عدد

آب

یک فنجان

طرز تهیه:

تمام مواد را بشویید و پوست بگیرید و در نایلون بریزید و به فریزر منتقل کنید. به مدت یک هفته می‌توانید آن را در فریزر نگهداری کنید و هر وقت میل نوشیدن داشتید آنها را در مخلوط کن ریخته و نوش جان بفرمایید.

این معجون قرمز رنگ سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است و سیستم ایمنی بدن شما را بالا خواهد برد. برای شفافیت و درخشش پوست شما هم کارآیی بالایی دارد. نوش جان

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها