چرا Game of Thrones: Legends بدترین بازی از دنیای گیم آو ترونز روی موبایل است؟

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

ویجیاتو نوشت: اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های پازلی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Game of Thrones: Legends همراه ما باشید.

اگر دنیای بازی‌های ویدئویی را در طول چندین سال اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا با بازار بازی‌های اقتباسی آشنایی دارید. بازی‌هایی که با الهام از آثار سینمایی بزرگ دنیا ساخته می‌شوند و بقدری که باید دوست داشتنی‌اند که بخواهیم به آن‌ها فرصتی دهیم. برخی از بازی‌ها بقدری فوق‌العاده‌اند که ساعت‌ها می‌توان درباره‌شان صحبت کرد و بازی جذاب Hogwarts Legacy نیز درست یکی از همین بازی‌هاست. منتهی متاسفانه از طرفی دیگر، برخی از این بازی‌ها صرفا یک کپی ناقص از اثری فوق‌العاده‌اند که تجربه‌اش نه‌تنها می‌تواند کسل‌کننده باشد، بلکه دلسردکننده نیز خواهد بود. پس اگر موبایل گیمرید، در این مطلب با بررسی Game of Thrones: Legends همراه ما باشید.

استودیوی Zynga یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای پلتفرم موبایلی است که نام آن را می‌توان در کنار غول‌های بزرگ موبایلی مانند تنسنت، NetEase و حتی سوپرسل دید. آن‌ها سابقه طولانی در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی دارند. بطوری که استودیوی Zynga برای اولین‌بار درست در سال ۲۰۰۷ متولد شد و اولین بازی‌ها نیز درست در همین سال با نام Zynga Poker منتشر شد. همچنین آن‌ها تاکنون بیش از ده‌ها بازی مختلف موبایلی را ساخته‌اند که از برترین آن‌ها می‌توان به CSR Racing و سری FarmVille اشاره کرد. منتهی روی صحبت ما با بازی Game of Thrones: Legends است که به نوعی جدیدترین بازی موبایلی این استودیو شناخته می‌شود و با اقتباس از دنیای سینمایی گیم آو ترونز ساخته شده.

1

بازی موبایلی Game of Thrones: Legends درست مانند تمامی بازی‌های این استودیو، یک عنوان پازل محور موبایلی است. راستش را بخواهید، Zynga بهترین بازی‌های پازلی ممکن را می‌سازد، اما این چیزی نیست که بتوان درباره Game of Thrones: Legends گفت و درواقع، این بازی صرفا یک کپی ناقص از دنیای گیم آو ترونز است که حتی کیفیت لازم را هم ندارد. موضوعی که در ادامه بیش‌تر درباره آن صحبت خواهیم کرد و صادقانه بگویم؛ Game of Thrones: Legends آن‌چیزی نیست که انتظارش را داشتید.

داستان این بازی موبایلی بازگوکننده اتفاقات دنیای گیم آو ترونز است و شخصیت‌های دوست داشتنی این سریال مانند Jon Snow، کاراکتر Daenerys Targaryen و همچنین Sansa Stark را در کالبد یک بازی موبایلی به تصویر می‌کشد. البته که شخصیت‌های این بازی صرفا در همین‌جا ختم نمی‌شوند و برخی از کاراکترهای داستانی را شما می‌توانید با پیشروی در دنیای Game of Thrones: Legends باز کنید که این ترکیب داستان و گیم‌پلی در این بازی، به نوبه خودش هیجان‌انگیز است.

این بازی هر چند که در نگاه اول یک بازی زیبا بنظر می‌رسد، اما هیچ خلاقیتی ندارد. درواقع اگر شما حتی برای یک‌بار هم که شده به سراغ سایر بازی‌های پازلی رفته باشید، بازی Game of Thrones: Legends بازهم برایتان بسیار کسل‌کننده خواهد بود. شما در دنیای این بازی موبایلی با یک عنوان Match 3 رو به رو هستید که در آن باید مهره‌های همرنگ را به یکدیگر متصل‌ کنید تا پازل‌ها حل شوند. با حل شدن پازل‌ها، حریف‌تان دمیج می‌بینید و این‌گونه است که بازی گیم‌پلی خودش را بازگو می‌کند.

1

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها