قیمت گوشی بهرام رادان دقیقا چقدر است؟

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

قیمت 360 نوشت: بررسی عکس جنجالی منتشر شده در اینستاگرام بهرام رادان 

اینستاگرام بهرام رادان هفته پیش جنجال درست کرد اما برخلاف همیشه جنجال نه از خود بهرام رادان و نه حتی همسرش که از گوشی موبایلش سرچشمه می‌‌گرفت.

 گوشی بهرام رادان برخلاف بقیه سوپراستارها، اینفلوئنسرها و حتی مردم عادی در کوچه و خیابان آیفون نیست و این مسئله مردم را ذوق‌زده کرده است. بهرام رادان یکی از مدل‌های گلکسی S24 را ترجیح داده است اما دقیقا کدام گوشی؟ سوال بعدی درباره قیمت گوشی است و در این مطلب سعی می‌کنیم به هر دو سوال جواب دهیم.

گوشی بهرام رادان چه مدلی است؟

بهرام رادان در تصویر منتشر شده روی صفحه اینستاگرامش، گوشی سامسونگ به دست گرفته است. احتمالا گلکسی سری S؛ اما دقیقا کدام مدل؟ گوشی بهرام رادان در عکس سه دوربین دارد پس قطعا با گلکسی S24 اولترا طرف نیستیم چون گلکسی S24 اولترا با پنج حسگر دوربین عرضه شده است.

گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 هر دو سه دوربین دارند و یک فلش در سمت چپ حسگرها به چشم می‌خورد. بررسی سایز گوشی نشان می‌دهد، بهرام رادان احتمالا گلکسی S24 پلاس به دست گرفته و محض احتیاط علاوه بر قاب، از محافظ لنز برای کاهش خسارت در سقوط‌های ناگهانی استفاده کرده است.

گلکسی S24 پلاس، 197 گرم وزن دارد. به نمایشگر 6.7 اینچی، دوربین 50 مگاپیکسل، اندروید 14 و حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز است و نسبت به آیفون 13 امکانات بیشتری در اختیار کاربر می‌گذارد.

1

گوشی بهرام رادان چقدر قیمت دارد؟

گوشی بهران رادان برخلاف آنچه کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند اصلا ارزان نیست. قیمت گلکسی S24 پلاس حداقل 57 میلیون و 500 هزار تومان است و امکان دارد تا سقف قیمت 62 میلیون تومان پیش برود.

گلکسی S24 پلاس را نباید با گلکسی S24 اولترا اشتباه گرفت چون دومی حداقل 67 میلیون و حداکثر 95 میلیون تومان می‌ارزد. یک نسخه ارزان به اسم گلکسی S24 در بازار وجود دارد که بین 52 تا 57 میلیون تومان فروخته می‌شود.

گوشی بهرام رادان به این ترتیب ارزانقیمت نیست و حداقل در قیاس با آیفون 13، آخرین آیفون رجیستر شده و قانونی در ایران دست‌کم 25 درصد گران‌تر است.

قیمت آیفون 13 الان در ایران بین 40 میلیون و 800 هزار تومان تا 54 میلیون و 100 هزار تومان است ولی آیفون 13 پرومکس ممکن است تا 130 میلیون تومان برسد. حداکثر قیمت آیفون 13 پرو هم 104 است.

مقایسه قیمت آیفون ۱۳ و گلکسی S۲۴

مدل گوشی

نسخه پایه

مدل پلاس یا پرو

مدل اولترا یا پرومکس

آیفون ۱۳

۴۲ میلیون

۷۸ میلیون و ۷۵۰ هزار

۹۹ میلیون و ۵۷۰ هزار

گلکسی S۲۴

۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار

۵۹ میلیون و ۷۵۰ هزار

۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها