شنیدن این حقایق درباره گران‌ترین هتل تهران شما را شگفت زده میکند!

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

روزیاتو نوشت: برای بسیاری از ما، هزینه اقامت در یک هتل مجلل متفاوت است، اما برای اکثر مردم این یک نوع سرگرمی است. افرادی که عاشق هتل‌های مجلل هستند، هیچ چیز برای آنها بهتر از اقامت در هتل‌های گران قیمت در سفر نیست. البته هیچ‌کس از زندگی مرفه و لوکس بدش نمی‌آید.

تصور کنید با رزرو هتل در تهران، در یک تخت راحت با منظره خوب یا در اتاقی که توسط مناظر زیبا بر روی دیوارهای آن قرار دارد، به‌خوبی استراحت کرده اید. . امروز می‌خواهیم از در مورد گران‌ترین هتل ایران صحبت کنیم، بنابراین اگر می‌خواهید یک اقامت مجلل داشته باشید، باید بدانید چه خدماتی در این نوع هتل‌ها ارائه می‌شود.

گراند هتل تا اسپیناس پالاس

تهران از دوره قاجار تا به امروز توانسته آزمون خود را با هتل‌های خوب به سبک اروپایی در این منطقه پشت سر بگذارد. گراند هتل اولین هتل اروپایی تهران بود که در زمان قاجار تأسیس شد و یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های تهران در آن زمان به شمار می‌رفت.

در طول سالیان متمادی هتل‌های زیادی در تهران ساخته شده است که هر کدام چیزی برای ارائه دارند. به‌غیراز گراند هتل، هتل هیلتون، هتل شرایتون و هتل هوما در مقاطع مختلف لوکیشن خود را به‌عنوان هتل‌های لوکس در تهران افتتاح کرده‌اند.

تا همین چند سال پیش بسیاری از هتل‌های معروف دیگر هم در پایتخت کار خود را به پایان رسانده بودند و مانند ستاره‌ای می‌درخشیدند. هتل اسپیناس پالاس و هتل ویستریا که از بهترین هتل‌های تهران و ایران هستند، بهترین مسافران را برای اقامت در  فهرست خود جای داده‌اند.

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های تهران که در سال‌های اخیر نامش با پایتخت گره خورده، هتل اسپینا پالاس است. اگر در سفر به تهران قصد اقامت در این هتل را ندارید، به‌سختی می‌توانید از رستوران مجلل و شیک آن دست بکشید و برای یک وعده هم که شده حتماً غذایی در آن جا سفارش می‌دهید.

کاخ اسپیناس در سال ۲۰۱۴ در ۲۱ طبقه ساخته شد. هتل اسپیناس پالاس با موقعیت منحصر به فرد و امکانات مجلل خود گران‌ترین و مجلل‌ترین هتل تهران محسوب می‌شود. این هتل ۵ ستاره در منطقه سعادت آباد واقع شده و از یک طرف به کوه‌های تهران و از طرف دیگر به شهر مشرف است. این هتل بیش از ۴۰۰ اتاق و سوئیت در کلاس‌های مختلف دارد.

1

به‌محض ورود به لابی می‌توانید تصور کنید که این هتل هیچ کمبودی از هتل‌های ۵ ستاره دنیا نخواهد داشت و مبلمان مجلل و طراحی منحصر به فرد آن اقامت شما را خاطره‌انگیز خواهد کرد.

هتل اسپیناس پالاس و دسترسی به شهر

با اقامت در هتل اسپیناس پالاس می‌توانید در هوای پاک کوه‌های البرز نفس بکشید. منظره کوه‌های تهران آن‌قدر زیباست که می‌توان ساعت‌ها بدون توقف به آن نگاه کرد. از طرفی منظره بی‌نظیری از شهر هم پیش روی شما خواهید بود.

جدا از چشم‌اندازهای بی‌نظیر، هتل اسپیناس پالاس، فاصله زیادی با برج میلاد و نمایشگاه بین‌المللی تهران ندارید. این بدان معناست که شما می‌توانید با رانندگی حدود ۱۵ دقیقه به آنجا برسید. البته باز هم زمان بیشتری را برای ترافیک تهران در نظر بگیرید. کاخ اسپیناس به پارک پرواز و پارک ژوراسیک بسیار نزدیک است و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این پارک لذت ببرید.

قرار گرفتن در نزدیکی مسیرهای کوهنوردی تهران از ویژگی‌های اصلی این هتل است. اگر اهل کوهنوردی هستید و به تهران سفر کردید، پس آخر هفته خود را با یک پیاده روی عالی در بهترین مسیرهای این هتل طی کنید.

هتل ویستریا

اگر بخواهیم لیستی از زیباترین هتل‌های تهران را به شما معرفی کنیم، دسته دوم هتل ویستریا است. هتلی مجلل که جزو هتل‌های ۵ ستاره تهران محسوب می‌شود.

هتل ویستریا در سال ۱۳۹۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۸ کار خود را به طور رسمی شروع کرد. این هتل بیش از هر هتل مجلل دیگری در تهران در مقیاس بین المللی فعالیت می‌کند. چون کانادایی‌ها در ساخت این هتل دست داشتند  سبک ساخت و طراحی آن نئوکلاسیک و کانادایی است.

در این مجموعه شیک و مجلل می‌توان ۱۹ طبقه بسیار شیک و دلنواز را مشاهده کرد. البته اگر جلوی هتل را نگاه کنید، یک سازه ۱۰ طبقه را می‌بینید ولی به دلیل داشتن یک طبقه در زیر بیشتر آن را ۱۹ طبقه حساب می‌کنند.

هتل ویستریا با بیش از ۱۰۰ اتاق و سوئیت رضایت مسافران داخلی و خارجی را جلب کرده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل آماده پذیرایی از مهمانان با انواع مختلف و امکانات رفاهی منحصر به فرد. در اینجا می‌توانید از سه رستوران، کافه و سایر امکانات رفاهی مانند خدمات پزشکی بهره‌مند شوید.

هتل ویستریا و دسترسی به شهر

اگر در هتل ویستریا مانند کاخ اسپیناس اقامت کنید به دلیل نزدیک بودن به کوه، فضای خوبی از تهران خواهید داشت. در این هتل یک طرف مناظر طبیعی و از سوی دیگر مناظر شهر به‌خصوص در شب برای شما نمایان است.

از ویژگی‌های خاص موقعیت جغرافیایی هتل، نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری شهر را می توان بیان کرد. از دربند و درکه گرفته تا کاخ‌های خیره‌کننده تهران مانند کاخ سعدآباد، محله باغ فردوس و موزه سینما را باید به این مجموعه اضافه نمود. بزرگراه چمران برای دسترسی به سایر نقاط شهر با هتل فاصله بسیار کمی دارد.

هتل پارسیان آزادی

1

هتل پارسیان آزادی یکی از هتل‌هایی است که سال‌هاست به‌عنوان یکی از شیک‌ترین هتل در تهران پیشنهاد می‌شود. الان هم بعد از این همه سال و با وجود ساخت هتل‌های مجلل، می‌توان از هتل پارسیان آزادی به‌عنوان یکی از هتل‌های مجلل تهران نام برد.

هتل پارسیان آزادی یکی از هتل‌های زنجیره‌ای حیات بود که خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌کرد. تا اینکه در سال ۱۳۷۰ به یکی از هتل‌های ایرانی تبدیل شد و در زمره هتل‌های مجلل تهران باقی ماند. قدمت طولانی و خدمات منحصر به فرد این هتل، آن را به بهترین انتخاب در بین هتل‌های مجلل تهران تبدیل کرده است.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها