(تصاویر) تیپ و چهره جدید «حمیرا» سریال شهرزاد بعد 9 سال

فرادید نوشت: نسیم ادبی که نقش حمیرا خواهر شهرزاد را در سریال نمایش خانگی «شهرزاد» بازی می کرد، اکنون 48 ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره جدید او را خواهید دید.

(ویدئو) عجیب‌الخلقه‌ترین مار دنیا؛ این مار مودار همه را شوکه کرد!

پارسینه نوشت: ویدئویی از یک مار مودار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. یکی از عجیب‌الخلقه‌ترین مارهای دنیا در جنوب شرق آسیا دیده شده است که دارای مو است!

چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید

ایسنا نوشت: زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است،همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است. 

(تصاویر) تغییر چهره غافلگیرکننده «مهناز زن بهرام» سریال دیوار به دیوار بعد 8 سال

فرادید نوشت: آزادی صمدی که نقش مهناز همسر بهرام را سال 95 در سریال دیوار به دیوار بازی می کرد، اکنون 45 ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد 8 سال از ایفای نقش مهناز را می بینید.

(ویدئو) تخم گذاری عقاب طلایی در قفس باغ پرندگان خبرساز شد

پارسینه نوشت: در یک اتفاق نادر در باغ پرندگان قمصر کاشان، عقاب طلایی در داخل قفس تخم‌گذاری کرده و امیدواریم شاهد تولد جوجه عقاب ها باشیم.

تیپ جذاب امیرعلی نبویان در جشن تولد همسرش

خبرآنلاین نوشت: تصویری از امیرعلی نبویان و همسرش بهار نوروزپور در فضای مجازی پربازدید شد.

طرز تهیه ی چیز کیک انار به روشی متفاوت و خوشمزه

چی شی نوشت: در دل شب یلدا که سفره‌ها به رنگ انار و هنر دست می‌درخشند، چیز کیک انار از آن دسته دسرهایی است که نه تنها با ظاهری خیره‌کننده نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند، بلکه با مزه‌ای ناب و دلنشین، قلب‌ها را نیز تسخیر می‌کند. نکته جالب توجه این چیز کیک، سادگی و راحتی تهیه آن است که نیازی به پخت و استفاده از قالب ندارد و در عین حال، تک نفره بودن آن این امکان را می‌دهد تا هر کسی به شیوه‌ای منحصر به فرد از آن بهره‌مند شود. اکنون با ما همراه باشید تا با طرز تهیه چیز کیک انار آشنا شویم.

(ویدئو) خودروهای سوپرلوکس «رولزرویس فانتوم» چگونه تولید می شوند؟

فرادید نوشت: این ویدئو که در کارخانه رولزرویس فیلمبرداری شده است، مراحل تولید خودروهای فوق العاده لوکس فانتوم را نشان می دهد.

(تصاویر) تغییر چهره بهت آور «کیان ایرانی» سریال مختارنامه بعد 20 سال

فرادید نوشت: رضا رویگری که نقش کیان ایرانی را بین سال های 83 تا 88 در سریال مختارنامه بازی می کرد، در حال حاضر 77 ساله است.

(ویدئو) طرز تهیه جذاب ترین دسر شکلاتی یخچالی با بیسکوییت و شکلات برای عصرانه

پارسینه نوشت: این شیرینی های شکلاتی نیازی به پخت ندارند و در زمانی کوتاه آماده می شوند.

عاشقانه های نوید محمدزاده در روز تولد همسرش

پارسینه نوشت: نوید محمدزاده تولد همسرش را با انتشار این عکس تبریک گفت.

(ویدئو) نحوه ساخت دو ابزار ساده برای تصفیه آب و رفع گرفتگی توالت

فرادید نوشت: در این ویدئو یک تعمیرکار باتجربه آمریکایی فرآیند ساخت دو ابزار ساده برای تصفیه آب و رفع گرفتگی توالت را یاد می دهد.

طرز تهیه فینگر فود کالباس با نون تست؛ ایده‌ای برای پذیرایی خلاقانه

چی شی نوشت: امروزه، فینگر فودها جایگاه ویژه‌ای در میان غذاهای محبوب و مدرن پیدا کرده‌اند. این غذاهای کوچک و خوشمزه، نه تنها طعم بی‌نظیری دارند، بلکه زیبایی و تنوع بصری آن‌ها نیز می‌تواند هر میز غذایی را به یک اثر هنری تبدیل کند. در این راستا، “طرز تهیه فینگر فود کالباس”، یکی از پرطرفدارترین و لذیذترین انتخاب‌ها برای هر مهمانی و دورهمی است. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید با استفاده از مواد ساده و در دسترس، فینگر فودی خوش طعم و جذاب تهیه کنید که نه تنها طعم بی‌نظیری دارد، بلکه از نظر بصری نیز بسیار دلنشین است. با ما همراه باشید تا به آسانی این فینگر فود خوشمزه را در منزل تهیه کنید.

تصویری جالب از بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا (ع)

پارسینه نوشت: بهنوش طباطبایی عکس زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

(ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای

فرارو نوشت: بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای، توسط صهبا شرافتی بازیگر «نون خ» .

تصاویر کمتر دیده شده از استاد محمدرضا شجریان

ایلنا نوشت: محمدرضا شجریان، خواننده محبوب و استاد آواز موسیقی اصیل ایران در سال ۱۳۱۹ در شهر مشهد در خانواده‌ای مذهبی متولد شد. پدرش قاری قرآن بود و صوت قرآن را از ۸ سالگی به محمدرضا که صدای خوشی داشت نیز آموخت.

خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟

خبرآنلاین نوشت: اکران پرمخاطب‌ترین فیلم غیرکمدی سال "بی بدن" ادامه دارد و شباهت روایت جنایی موجود در فیلم با پرونده قتل دختری نوجوان، همچنان گریبان فیلم را گرفته است.

عکس دیده‌نشده از استاد بنان، ۶۸سال قبل!

خبرآنلاین نوشت: اردیبهشت‌، ماه تولد استاد بنان، خواننده محبوب موسیقی ایرانی است.

(ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا

فرارو نوشت: رسانه‌های محلی روز پنجشنبه گزارش دادند که مقامات حیات وحش و داوطلبان در تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ هستند که در ساحلی در غرب استرالیا سرگردان شدند. بیش از ۱۰۰ نهنگ خلبان باله‌بلند که پنجشنبه در سواحل غربی استرالیا به ساحل نشسته بودند، به دریا بازگردانده شدند، در حالی که ۳۱ نهنگ در ساحل مردند. 

محمد صادقی از ایران رفت

انصاف نیوز نوشت: محمد صادقی که به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود از کشور خارج شد.