می‌خوای ثروتمند شی؟ به این نکات توی خونه‌ات توجه کن!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.9 دقیقه

راهنماتو- علم فنگشویی هر لحظه در حال یافتن راه حل‌هایی است برای دور کردن شما از انرژی‌های منفی و آوردن ثروت به خانه‌ها و زندگی شما. فنگشویی خرافات نیست، این یک علم برای نزدیک‌تر شدن شما به ماهیتی است که می‌خواهید داشته باشید. توصیه‌هایی که فنگشویی برای دکوراسیون داخل منزل به ما می‌کند، همگی نکاتی کارآمد و جالب هستند که ممکن است تا کنون به آن فکر نکرده باشید، اما پس از انجام دادن آن زندگیتان سرشار از لحظات جذاب شود. در این مقاله، راهنماتو 5 نکته را به شما می‌آموزد که از آن طریق می‌توانید ثروتمندتر شوید.

1. از چکه کردن آب جلوگیری کنید تا ثروتمند شوید!

1

به گزارش راهنماتو، ممکن است شیرآلات خانه ما در اثر قدیمی شدن یا یکسری مشکلات فنی باعث شوند که شیر آب به طور کامل بسته نشده و مدام چکه کند. شاید از نظر شما افتادن یک قطره آب از شیر در هر ده ثانیه، چیز بسیار مهمی نباشد، اما از دید فنگشویی صرفه‌جویی در آب می‌تواند شما را تبدیل به انسانی ثروتمند کند. پس اولین گام، تعمیر کردن شیرآلاتی است که چکه می‌کنند و تا کنون ما به آن‌ها بی‌توجه بودیم. اگر می‌خواهید بدانید که فنگشویی دقیقا چه ارتباطی با آب دارد، باید به شما بگوییم که اصل کلمه فنگشویی به معنای آب و باد است. در واقع آب یک عنصر مقدس در این علم است. از طرفی، این عنصر مهم در علم فنگشویی می‌تواند تغییراتی اساسی در دکوراسیون داخلی خانه به وجود آورد که یکی از آن‌ها جلوگیری کردن از چکه آب است.

2. هر شب آشغال‌ها را بیرون ببرید تا ثروتمند شوید!

1

وجود زباله‌ها در خانه برای مدت طولانی نه تنها باعث بهم ریختن نظم و سلامتی خانه ما می‌شوند، بلکه در علم فنگشویی می‌توانند از چرخش ثروت و انرژی در خانه شوند. شاید به این فکر می‌کنید که سطل زباله شما توکار است، در آن بسته است یا اصلا آن را نمی‌بینید. اما، مساله اصلا دیدن شما نیست! مساله آن انرژی است که در خانه شما جریان دارد. ضمنا، وقتی برای بیرون گذاشتن زباله‌ها ساعتی را در نظر بگیرید، قطعا یک هوای شبانه دلنشین نیز به سر شما می‌خورد و حتما روحیه‌تان عوض می‌کند. در واقع، علم فنگشویی به مساله انباشتگی توجهی ویژه دارد. در این علم می‌گویند که باید هر آن چیزی که روی هم انباشته شده باعث استرس شما می‌شود. وقتی که هر چیز انباشته شده، مثل محتویات داخل سطل زباله، را از خانه دور کنیم یا فضای آن را مرتب کنیم توانسته‌ایم ثروت را به خانه خود بیاوریم.

3. گل‌های خشک را دور بریزید تا ثروتمند شوید!

1

در علم فنگشویی به پیوند زدن دکوراسیون داخلی منزل با طبیعت توجهی ویژه می‌شود. از این رو است که امروزه، مدرن‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی مثل سبک جپندی، از علم فنگشویی پیروی می‌کنند تا فضای خانه را سرشار از انرژی و عشق کنند. در این میان ممکن است که ما گل‌های تازه‌ای که سالیان پیش، عزیزی، برایمان خریده است را همچنان نگه داشته باشیم. باید به شما بگوییم که نگه داشتن گل‌های خشک در خانه، از چرخش ثروت و انرژی در خانه جلوگیری می‌کند. در عوض بهتر است از انواع گل‌های طبیعی و آپارتمانی استفاده کنیم که زیبایی خانه ما را چندین برابر می‌کنند. حتی می‌توانیم از عزیزانمان بخواهیم که به جای خریدن دسته گل‌های زیبا، اما کم‌عمر، برایمان گلدان‌های گل و گیاه بخرند که طول‌عمری طولانی دارند.

4. وسایل بی‌استفاده را دور بریزید تا ثروتمند شوید!

1

شاید بر این باور باشید که نگه داشتن برخی لباس‌ها، ظروف، لوازم تزئینی و هر وسیله دیگری در خانه که هر روز از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم، ممکن است که یک روز به دردمان بخورد. بنابراین، این لوازم را نگه می‌داریم تا آن روز موعود فرا برسد. این کار از دید علم فنگشویی کاملا نادرست است و از ثروتمند شدن شما جلوگیری می‌کند. بهتر است از همین امروز اقدام کنید. سه جعبه بردارید، یا سه طبقه از یک کابینت را نظر بگیرید و ظروف را در آشپزخانه‌تان دسته‌بندی کنید.

1

ظروفی که روزانه بسیار زیاد از آن استفاده می‌کنید، ظروفی که هر چندروز یکبار از آن استفاده می‌کنید و ظروفی که سال‌ها بی‌استفاده مانده‌اند را از یکدیگر جدا کنید. اگر تا یک ماه آینده، اصلا از آن ظروف استفاده نکردید، دورشان بیاندازید. اگر ظروفی وجود داشت که خیلی دوستشان داشتید، اما مطمئن بودید که هیچ کاربردی برای شما نخواهند داشت و حتی نمی‌توانند به عنوان یک وسیله تزئینی استفاده شوند، بهتر است آن‌ها را به کسی که نیازمند است هدیه دهید. در این صورت از دید علم فنگشوی چرخه انرژی و ثروت در خانه شما با سرعتی بیشتر به حرکت در می‌آید.

5. موانع را کنار بزنید تا ثروتمند شوید!

1

خانه‌های ما ممکن است پر باشند از لوازمی گران قیمت، زیبا و حتی کاربردی که در نهایت توانسته‌اند دکوراسیون داخلی منزل ما را به شدت زیبا کنند. اما، اگر این لوازم، مسیر رفت‌وآمد ما را بسته باشند، در واقع از دید علم فنگشویی، جلوی جریان انرژی را گرفته‌اند. بنابراین همواره حین چیدمان دکوراسیون داخلی منزل، مسیر ترددی دلبازی برای خود و خانواده‌تان در نظر بگیرید و هر وسیله‌ای که تبدیل به یک مانع برای شما شده است را کنار بزنید. با این کار شما می‌توانید افکارتان را مرتب‌تر کنید و چنان زندگی بانظمی برای خود بسازید که قرار است ثروت در آن سرازیر شود.

1

نکته مهم: فراموش نکنید که گاهی ثروت یک انسان مربوط به میزان پولی که داخل حساب بانکی‌اش دارد یا املاکی که دارد نیست. ثروت می‌تواند آگاهی، دانش و سبک زندگی شما باشد. اگر فردی هستید که فکر نمی‌کنید روزی قرار است از نظر مادی ثروتمند شوید، به ثروت‌های درونی‌تان فکر کنید. وقتی در این مسیر قرار بگیرید، حتما روزی ثروت عظیم خود را پیدا خواهید کرد. علم فنگشویی نیز در این مسیر شما را راهنمایی می‌کنند. و تمام کارش را از دکوراسیون داخلی منزل شما و راهکارهایی کم‌هزینه شروع می‌کند که انجام دادنش برای تمامی ما مقدور است. پس از همین امروز اولین گام برای ثروتمند شدن را برداریم.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها