تست هوش تصویری: در این معما حدس بزنید قاتل کیست؟

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- در این معمای تصویری شما باید اسم قربانی و قاتل را حدس بزنید. در تصویر زیر پنج مرد دیده می شوند که یکی از آنها قاتل و دیگری قربانی است. سرنخ های موجود به این شرح هستند: یکی از این مردان، به یکی از پنج نفر دیگر شلیک کرد و او را کشته است. دَن دیروز به همراه یکی از مردان بی گناه این جمع در یک مسابقه ماراتن در شهر نیویورک شرکت کرد. مایک هم قبل از نقل مکان به شهر، کشاورز بود.

1

جِف یک مشاور درجه یک در امور کامپیوتری است و قصد دارد هفته آینده کامپیوتر جدید بِن را برایش نصب کند. قاتل ماه پیش یک پایش را از دست داد. بِن اولین بار شش ماه قبل با جک آشنا شد. جک از زمان وقوع این جنایت، گوشه نشین شده است. دَن قبلاً الکل زیاد مصرف می کرد. بِن و جِف آخرین کامپیوترهایشان را خودشان نصب کردند. قاتل، برادر جک است. آنها در شهر سیاتل بزرگ شدند. حالا قاتل و مقتول را با این سرنخ ها از میان مردان موجود در تصویر شناسایی کنید. پاسخ را در ادامه ملاحظه بفرمائید.

پاسخ معمای تصویری؛

جِف قاتل مایک است. اما چطور به این نتیجه رسیدیم؟ جک قاتل نیست، چون برادر قاتل است. دَن قاتل نیست چون در ماراتن شرکت کرده، در حالی‌که قاتل به تازگی یک پایش قطع شده. بِن قاتل نیست چون تازه با جک آشنا شده، در حالی‌که جک و قاتل با هم بزرگ شدند.

1

ما می دانیم که جِف هنوز زنده است چون می خواهد کامپیوتر جدید بِن را هفته آینده برایش نصب کند. مایک با جک بزرگ نشده. اگر جک، دَن، بِن و جِف هنوز زنده هستند، پس مایک مرده است. تنها نتیجه ای که می توان گرفت این است که جِف قاتل بوده است.

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها