معمای تصویری جذاب؛ افراد تیز بین سریع تر تشخیص می دهند

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- احتمالاً بسیاری از ما با تست های دید آشنا هستیم و حتی شاید بنا به دلایلی آنها را در مراکز درمانی تجربه کرده باشیم. در این میان برخی از این تست ها به طور معمول شما باید اعدادی محو شده را در یک زمینه رنگی به ظاهر یکسان تشخیص دهید که اغلب برای شناسایی برخی اختلالات همچون کوررنگی مورد استفاده قرار می گیرند.

اما آیا می دانستید که همین تست ها اغلب به عنوان معماهای تصویری و برای سرگرمی هم مورد قرار می گیرند. بله، این تست های بینایی سنجی در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین معماهای تصویری در میان افراد بدل شده اند که اغلب برای به رخ کشیدن تیزبینی بکار می روند. بدون شک این اتفاقی خوشایند محسوب می شود زیرا علاوه بر جنبه سرگرمی افراد قادر خواهند بود که سلامت چشم خود را نیز رصد کنند. 

بر همین اساس ما نیز در اینجا یکی از این معماهای تصویری را برای شما انتخاب کردیم تا علاوه بر سرگرمی و سنجش تیزبینی خود، کمی هم از وضعیت سلامت چشمانتان هم باخبر شوید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید، یک عدد در این تصویر به صورت محو وجود دارد که شما باید آن را تشخیص دهید. در انتهای مطلب ما جواب این معمای تصویری را هم برای شما قرار داده ایم. 

1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

عدد پنهان شده در معمای توهم نوری بالا

عدد پنهان شده 3240 است.

1

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها