آقایان خوش تیپ چگونه سرکار می‌روند؟!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو- «سرکار می‌ریا! حواست به تیپت هست؟! تمام روابطت مهمت اونجاست!»

هر صبح که از خواب بیدار می‌شوید آیا ذهنتان را مشغول لباسی که قرار است در محیط کار بپوشید می‌کنید؟ آیا از شب قبل آنها را آماده کرده‌اید؟ آیا برایتان مهم است که نوع پیراهن و شلوارتان با هم تناسب داشته باشد؟ آیا به کمربند و ساعتتان دقت می‌کنید؟! یا نه، همین بیدار می‌شوید تازه به فکرتان می‌رسد که چه بپوشید! شاید هم لباس‌های مناسب محل کارتان هنوز در سبد رخت‌های منتظر برای شستشو هستند! از کدام دسته‌اید؟

به گزارش راهنماتو، حضور در محل کار اهمیت زیادی دارد! نه فقط از جهت سر ساعت رفتن و منضبط بودن شما، بلکه نوع پوششتان معرف خیلی چیزهاست! حتی کسانی که قرار است با شما کار کنند نیم نگاه دقیقی به ظاهرتان خواهند داشت و این مساله در موفقیت شغلی شما هم نقش خواهد داشت. حتی اگر در جایی کار می‌کنید که یونیفرم دارید باز هم رعایت یکسری مسائل در لباس پوشیدنتان خیلی مهم است. راهنماتو به شما خواهد گفت، شما هم قول بدهید اجرا کنید! مطمئن باشید روند کاریتان هم تغییر خواهد کرد!

ساعت اهمیت زیادی داره!

اگر تا امروز ساعت نداشتید و اعتقادی هم به آن ندارید و فکر می‌کنید گوشی موبایل تمام نیازهای شما را رفع خواهد کرد یا اصلا بستن ساعت دور مچتان برای شما اذیت کننده است همین امروز در برنامه خریدتان یک ساعت مچی قرار بدهید! بهتر است از ساعت با بند فلزی استفاده کنید چون رسمی‌تر است! حتی اگر عاشق بندهای چرمی هستید یا اینکه به فلز حساسیت دارید نوع ساعتتان را خیلی رسمی و مردانه انتخاب کنید و بند چرمی آن هم شکیل باشد!

کفش و کمربندت را ست کن

هیچ وقت بدون کمربند در محل کار ظاهر نشوید! مگر می‌شود اصلا؟! کفش و کمربند از نظر رنگ باید با هم ست باشند. علاوه بر اینکه رنگ آنها اهمیت دارد این نکته را در نظر داشته باشید که کمربند به دلیل استفاده مرتب دچار پوسیدگی یا چین افتادگی بشود. به محض اینکه کمربندتان از حالت طبیعی خارج شد آن را دیگر استفاده نکنید. چند نوع کمربند داشته باشید که هیچ وقت دستتان توی حنا نماند! برای محل کار کمربندهایتان را جدا بگذارید که همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

کفشت را برق بینداز!

اولین چیزی که در شما به چشم می‌آید کثیفی یا تمیزی کفشتان است! حتما آن را واکس بزنید یا اگر قابل شستشوست حتما بشویید. هیچ وقت به ظاهر کفشتان بی توجه نباشید!

حواست به کیف پولت باشه!

پول‌ها و کارت‌هایتان را توی جیب شلوارتان به زور جا ندهید! حتما برای این کار یک کیف کوچک و باریک مناسب داشته باشید. کیف بزرگ را هم داخل جیبتان جا ندهید! به این موارد دقت کنید!

به موهای صورتت اهمیت بده!

هرگز بدون اینکه موهای صورتتان را اصلاح کنید به محل کار نروید! این مساله خیلی مهم است و منظم و مرتب بودن شما در نظر کسانی که قرار است با آنها قرارداد کاری ببندید یا به جلسه بنشینید یا نه، همکارانتان از اهمیت زیادی برخوردار است. اعتبار شما به راحتی می‌تواند با عدم رعایت همین موارد ریز خدشه دار شود!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها