4 رنگ رژ لب خاص از 4 برند مطرح ایرانی

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- شاید با دیدن قیمت لوازم آرایش‌های خارجی دهانمان باز بماند! 3000000 تومان برای یک رژ لب! نه نمی‌صرفد. نکته این است که بسیاری از رنگ‌های خاص برندهای خارجی اصلا در بازار ایران یافت نمی‌شوند و از آن مهم‌تر به اصالت لوازم آرایش‌ها نمی‌توان به راحتی اعتماد کرد.

چاره چیست؟ برخی از برند‌های لوازم آرایش ایرانی هستند که آزمون خود را پس داده‌اند. حال برخی از رنگ‌های کالکشن رژ لب‌ برندهای متفاوت مثل مای دیگر کلاسیک شده‌اند همه آن را می‌شناسند، اما در کالکشن‌های جدید از رنگ‌ها و ویژگی‌های جدیدی رونمایی می‌کند که بد نیست با برخی از آن‌ها آشنا شویم.

در ادامه راهنماتو 4 رنگ رژ لب خاص از چهار برند لوازم آرایش مطرح ایرانی؛ یعنی مای، کالیستا، این‌لی و شون به شما معرفی خواهد کرد.

1

1. رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Stay Matt شماره 31 (قیمت: 260000 تومان)

به گزارش راهنماتو، برند لوازم آرایش مای یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی است که می‌توان به مرغوبیت محصولات آرایشی، به خصوص رژلب‌هایش، اعتماد داشت. 

در میان کالکشن‌های متفاوت رژلب‌های مای رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Stay Matt شماره 31 یک رنگ جذاب بین زرشکی و قهوه‌ای دارد و جلوه نهایی آن مات است. ماندگاری این رژ لب بالا است، بافتی نرم دارد و رنگدانه‌های قوی آن به خوبی تمام سطح لب را پوشش می‌دهند.

1

2. رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L53 (قیمت: 240000 تومان)

یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی ایرانی که این روزها به واسطه کانسیلرهای باکیفیتش مورد توجه قرار گرفته است، برند کالیستا است. این برند نه تنها بر کیفیت محصولاتش متمرکز است بلکه به زیبایی و بسته‌بندی ظاهری محصولات نیز توجهی ویژه دارد تا بتواند در سطح بین‌المللی نیز ظاهر شود.

حال، کالکشن جدید رژ لب‌های جامد کالیستا با نام Color Rich رژ لبی قهوه‌ای رنگ تولید کرده است که می‌توان آن را با هر سبک آرایشی به راحتی ست کرد. رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L53 با رنگ قهوه ای روشن و حجم 4 میلی لیتر جلوه‌ای براق و ماندگاری بالایی دارد.

این سری از رژ لب‌های کالیستا فاقد پارابن و سرب بوده و حاوی موم زنبور عسل است. پس آن را امتحان کنید و از رنگ کلاسیک و جذاب آن لذت ببرید.

1

3. رژ لب جامد اینلی مدل lead free (قیمت: 160000 تومان)

اگر قرار باشد هر روز رژ لب بزنیم (چراکه رژ لب اصلی‌ترین آیتم آرایشی است) و هر روز مقدار فراوانی سرب وارد بدنمان کنیم قطعا داریم به خودمان و سلامتیمان ظلم می‌کنیم. اما، برند ایرانی اینلی با این شعار که محصولات آرایشی بدون سرب یا با میزان کمی سرب تولید می‌کند توانسته است خود را در دل‌های ما جا کند.

واقعا هم وقتی از این رژ لب استفاده می‌کنیم ابدا احساس سنگینی یا خشکی که حاصل از سرب است نداریم. در این میان رژ لب جامد اینلی مدل lead free یکی از جدیدترین کالکشن‌های رژ لب این برند است که طیف رنگی زیادی دارد.

با این وجود شماره 640 آن که ترکیبی است از رنگ صورتی و قهوه‌ای، جلوه‌ای بسیار خاص و زیبا به لب‌های شما می‌بخشد. این رژ لب مرطوب‌کننده است، ماندگاری متوسطی دارد و از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.

1

4. رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M12 (قیمت: 250000 تومان)

یکی دیگر از برندهای محبوب، این روزها، برند شون است که محصول مشترک ایران و آلمان است. در واقع با بررسی نظر کاربران به این نتیجه رسیده‌ایم که همگی از رژ لب‌های شون رضایت دارند.

البته برند شون طیف گسترده‌ای از لوازم آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. (من از شامپو بدن نارگیل و شیرش استفاده کردم، بوی بهشت میده). حال یکی از بهترین کالکشن‌های رژلب شون کالکشن Velvet Semi Matt است.

در این میان رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M12 رنگی خاص و با سایه‌ای از سرخابی و بنفش دارد که می‌تواند زیبایی آرایش شما را چندین برابر کند. این رژ لب نیمه مات است، روی لب نمی‌ماسد و حاوی روغن آووکادو است. در نهایت نیز باید اضافه کرد که این سری از رژ لب‌های شون ماندگاری بسیار خوبی دارند.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها