مشخصات کلیدی گوشی های سری Honor 80 مشخص شد

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

راهنماتو-اخیر ا‌‌‌‌‌‌‎‎، Digital Chat Station یکی از افشاکنندگان مشهور دنیای فناوری مشخصات کلیدی گوشی آنر 80 پرو پلاس را فاش کرد. این افشاگر اکنون اطلاعاتی درباره مدل‌های استاندارد و پرو این سری را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات آنر 80 و آنر 80 پرو

طبق گزارش DCS گوشی هوشمند آنر 80 به پردازنده Dimensity 1080 مدیاتک مجهز شده است. این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، آنر 80 پرو به تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام مجهز خواهد شد و دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. بر همین اساس، انتظار می رود Honor 80 پرو پلاس دستگاه پرچمدار این سری باشد. پیش از این گفته شده بود که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 در زیر کاپوت است. همچنین دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی است. انتظار می رود مدل پرو پلاس با صفحه نمایش AMOLED انعطاف پذیر خمیده با وضوح 1.5K عرضه شود. در نهایت، Digital Chat Station می‌گوید که این طراحی برجسته‌ترین ویژگی در سری Honor 80 خواهد بود.

این اسمارت‌فون‌های آینده احتمالاً با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. بقیه جزئیات مانند صفحه نمایش، اندازه باتری و پیکربندی دوربین سری Honor 80 تاکنون یک راز باقی مانده است. این گوشی های هوشمند ممکن است تا پایان سال جاری معرفی شوند به همین دلیل انتظار داریم در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری در مورد سری آنر 80 بشنویم.

 

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها