مارشال سه محصول صوتی ویژه به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس خود عرضه کرد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- شرکت مارشال به مناسب شصتمین سالگرد تاسیس خود، سه محصول مشکی رنگ با تعداد محدود عرضه کرد. این شرکت سه محصول قابل حمل اسپیکر بلوتوثی Emberton، هدفون Motif ANC و هدفون Monitor II ANC را در تاریخ 5 اکتبر ارائه کرد.

لوگوها، دکمه‌ها، توری‌ها و دستگیره‌های این سه دستگاه همگی به رنگی مشکی الماسی هستند. اسپیکر بلوتوثی Emberton با یک بار شارژ تا 20 ساعت پخش را ارائه می دهد. این دستگاه به استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر آب مجهز شده است و میدان صوتی True Stereophonic و خروجی صدای چند جهته کامل 360 درجه را ارائه می دهد. این اسپیکر از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

محصولات-صوتی-مارشال

هدفون Motif ANC در صورت اتصال کیس تا 20 ساعت و بدون آن حدود 4.5 ساعت پخش را ارائه می دهد. هدفون Monitor II ANC نیز در صورت خاموش بودن ANC تا 45 ساعت و در صورت فعال بودن آن تا 30 ساعت پخش را ارائه می دهد.

محصولات-صوتی-مارشال

هر دو هدفون دارای یک کیف حمل هوشمند برای محافظت در برابر سایش و پارگی می باشند. اسپیکر بلوتوث Emberton مارشال با قیمت حدود 180 دلار به فروش می رسد. هدفون Motif ANC با قیمت 220 دلار و هدفون Monitor II ANC با قیمت 360 دلار عرضه می شوند. مجموعه محصولات مارشال Diamond Jubilee اکنون در بازارهای متعددی از جمله ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا در نسخه محدود به فروش می رسند.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها