افشای تصاویر جدید ساعت هوشمند ممتاز موتو واچ 200

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- موتورولا با ارائه ساعت هوشمند Moto 360 در سال 2014 به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان ساعت هوشمند در جهان معرفی شد. این ساعت هوشمند در آن زمان سیستم عامل Android Wear یا به عبارتی نسخه پوشیدنی سیستم عامل اندروید را اجرا می کرد. از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی هم از لحاظ فناوری و هم از نظر سیستم عامل در ساعت های هوشمند رخ داده است.

به گزارش راهنماتو، در 13 اکتبر یک ساعت هوشمند جدید به نام موتو واچ 200 در FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) ایالات متحده به نمایش درآمد. تصاویر فاش شده یک ساعت هوشمند مربعی شکل را نشان می داد. این تغییر ظاهر ساعت هوشمند مقرون به صرفه موتورولا را به برخی ساعت های هوشمند گران قیمت مانند اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا نزدیکتر می کرد.

ساعت هوشمند موتو واچ 200

اکنون، یکی از کاربران توئیتر به نام SnoopyTech تصاویری از موتو واچ 200 به اشتراک گذاشته است که تفاوت زیادی با تصاویر قبلی دارند. گرچه تصاویر جدید، تصاویر ارائه شده توسط FCC را بی ارزش نمی کند. در این تصاویر، یک ساعت هوشمند دایره ای شکل را می بینیم که از شارژ بی سیم اختصاصی و همچنین سنسور ضربان قلب و بند قابل تعویض پشتیبانی می کند.

FCC پیش از این اعلام کرده بود که موتو واچ 200 با فناوری بلوتوث LE و اتصال GPS عرضه خواهد شد. بدیهی است که این ساعت هوشمند از استاندارد ضد آب 5ATM نیز پشتیبانی می کند. هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه دقیق این پوشیدنی منتشر نشده است، اما شواهد نشان می دهند که تا راه اندازی  ساعت موتو واچ 200 فاصله چندانی نداریم.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها