افشای رندرهای رسمی دو گوشی هوشمند ویوو X90 و ویو X90 پرو پلاس

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

راهنماتو- ویوو سری گوشی های هوشمند ویوو X90 را در تاریخ 22 نوامبر در چین عرضه خواهد کرد. ویوو X90، X90 پرو و X90 پرو پلاس از از جمله گوشی های این سری هستند. مدتی پیش نیز چند رندر که طراحی این سری گوشی هوشمند را به نمایش می گذاشت، منتشر شده بود. این شرکت اخیرا با انتشار رندرهای رسمی ویوو X90 و ویوو X90 پرو پلاس، طراحی و رنگ آنها را فاش کرده است. 

به گزارش راهنماتو، دو گوشی هوشمند ویوو X90 و ویوو X90 پرو پلاس از نظر ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر دارند؛ هر دو دارای یک نمایشگر OLED با لبه های خمیده و یک سوراخ پانچ مرکزی می باشند. در قسمت پشتی هر دو دستگاه یک ماژول دوربین دایره ای شکل با تنظیمات دوربین چهارگانه به چشم می خورد.

ویوو X90

قابل توجه ترین تفاوت بین دو گوشی هوشمند ویوو X90 و ویوو X90 پرو پلاس این است که X90 پرو پلاس ماژول دوربین کمی بزرگتری دارد. هر دو مدل بدنه پشتی پوشیده شده از چرم قرمز رنگ را ارائه می دهند. یک نوار مشکی با متن نیز « Xtreme Imagination» و « Vivo | Zeiss co-engineered» در روی بدنه پشتی آن به چشم می خورد.

دو رنگ مشکی و آبی این دو گوشی هوشمند با روکش مات عرضه می شوند. در سمت راست این دستگاه ها دکمه های پاور و صدا به چشم می خورد. گزارش های قبلی حاکی از آن است که دو گوشی هوشمند ویوو X90 و ویوو X90 پرو پلاس با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد.

ویوو X90 پرو پلاس

متاسفانه هنوز هیچ تصویری از گوشی ویوو X90 پرو منتشر نشده است. این گوشی نیز احتمالا از طراحی مشابه دو مدل دیگر بهره خواهد برد. همانطور که در رندرها مشاهده می شود، طراحی کلی سری X90 با سری ویوو X80 که در اوایل امسال عرضه شد، تفاوت چندانی ندارد. طبق برخی گزارش ها دو گوشی ویوو X90 و X90 پرو دارای چیپست دایمنسیتی 9200 خواهند بود، در حالی که X90 پرو پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه خواهد شد.

ویوو X90

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها