گوشی پرچمدار وان پلاس 11 5G با بدنه سرامیکی عرضه خواهد شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- یک افشاگر چینی به نام Digital Chat Station اخیرا اطلاعاتی در خصوص گوشی آینده وان پلاس 11 5G ارائه کرده است. وان پلاس پیش از این اعلام کرده بود که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 انرژی این گوشی را تامین خواهد کرد.

به گزارش راهنماتو، اطلاعات جدید حاکی از آن است که در طراحی بدنه پشتی این گوشی هوشمند به جای شیشه یا پلاستیک از مواد سرامیکی استفاده شده است. این اولین بار نیست که وان پلاس از این ماده در طراحی گوشی های خود بهره می برد. تعداد محدودی گوشی وان پلاس X نیز با این جنس بدنه در سال 2015 در سراسر اروپا و هند عرضه شده بود.

در حالی که استفاده از سرامیک ظاهری ممتاز و منحصر به فرد برای این گوشی به ارمغان می آورد، افزایش وزن آن را نیز به همراه خواهد داشت. به گفته این افشاگر، گوشی وان پلاس 11 5G ساخت با کیفیت و عملکرد درجه یک را ارائه می دهد. این امر مستلزم استفاده از یک قاب فلزی بین نمایشگر و بدنه پشتی سرامیکی است. شایان ذکر است که این گوشی با نام وان پلاس 11 شناخته می شود و هنوز هیچ اسمی از مدل پرو آن برده نشده است.

 وان پلاس 11 5G

این افشاگر همچنین گفته است که وان پلاس 11 با حداکثر 16 گیگابایت رم و حافظه UFS 4.0 عرضه خواهد شد. این نوع حافظه سرعت انتقال فوق العاده سریعی را به همراه خواهد داشت. او همچنین پیش از این اعلام کرده بود که این دستگاه به یک نمایشگر 2K با وضوح 3,216 در 1,440 پیکسل +QHD مجهز شده است. همچنین انتظار می رود که این پنل AMOLED نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه دهد.

با اطمینان می توان گفت که چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت این دستگاه را تامین می کند. زیرا این شرکت اعلام کرده که وان پلاس 11 اولین گوشی این شرکت با تراشه جدید کوالکام خواهد بود. تراشه جدید کوالکام با 35 درصد CPU سریعتر، 25 درصد GPU سریعتر و بهبود هوش مصنوعی تا 435 درصد همراه خواهد بود. انتظار می رود که این گوشی هوشمند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی برای ارائه زوم اپتیکال را ارائه دهد. این دوربین ها به احتمال زیاد از برند هاسلبلاد خواهند بود.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها