راهنمای خرید هندزفری تا 1 میلیون (آبان 1401)

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 7.2 دقیقه

راهنماتو- هندزفری ها را می توان از محبوب ترین محصولات حوزه فناوری دانست، خیلی از ما عادت کرده ایم که در هنگام کار، پیاده روی یا ورزش مدام از هندزفری استفاده کنیم و حتی بدون هندزفری حوصله هیچ کاری را نداریم.

به گزارش راهنماتو، برای انتخاب یک هندزفری با قیمت مناسب و کاربری قوی تا مرز 1 میلیون تومان این مطلب را دنبال کنید، من سعی کردم با نگاهی به محصولاتی که در بازار ایران موجودند، 6 هندزفری مناسب و کاربردی را برای شما گلچین کنم.

هایلو

هندزفری هایلو مدل FTI HANDSFREE T15 NEW ACTION: قیمت حدود 750 هزار تومان

چرا تصمیم گرفتم اولین هندزفری این فهرست، از برند هایلو باشد؟ چون این برند معمولا بین کاربران بسیار پرطرفدار و محبوب است. ارزان ترین هندزفری فهرست ما، هندزفری بی سیم هایلو مدل FTI HANDSFREE T15 NEW ACTION است. قیافه این هندزفری از دید من بسیار ساده اما قابل قبول است. این هندزفری دربرابر رطوبت و تعریق بدنتان مقاومت دارد و در نتیجه می توانید با خیال راحت در باشگاه از آن استفاده کنید.

نسخه بلوتوث این هندزفری نسبت به هم قیمت ها مقام خوبی دارد و نسخه 5.0 است. این یعنی خیالتان راحت، یک اتصال بلوتوثی خوب خواهید داشت. اگر گوشتان حساس است هم قول می دهم اذیت نمی شوید چون وزن هر کدام از ایرفون ها حدود 3.7 گرم است.

اگر بعد از 2 ساعت و نیم تا 4 ساعت گوش دادن به موسیقی و مکالمه، فاتحه شارژ این هندزفری را تا آخر خواندید، باید حداقل یک ساعت و نیم هندزفری خود را شارژ کنید. برای این که متوجه شوید چه زمانی شارژ کامل شده، LED سه گانه ای روی کیس هندزفری قرار دارد و می توانید متوجه شوید شارژ کامل شده یا نه. وقتی LED ها کاملا روشن باشند، شارژ پر شده و وقتی چشمک بزنند، یعنی وضعیت خراب است و باید برای پر شدن شارژ انتظار بکشید.

اگر به کیفیت صداها حساسید، خبر خوب این است که این هندزفری می تواند نویز ها را از بین ببرد و از این نظر هم خیالتان راحت باشد که با سیستم حذف نویز، خبری از صداهای مزاحم نخواهد بود. همانطور که گفتم طراحی این هندزفری بسیار ساده است و به نظرم آقایان بیشتر از خانمها از این هندزفری خوششان خواهد آمد.

نوکیا

هندزفری نوکیا مدل E3102: قیمت حدود 820 هزار تومان

اسم نوکیا که برای خیلی ها، یادآور گوشی های نوستالژیک و قدیمی این برند است، اما جالب است بدانید که این برند، هندزفری های با کیفیتی هم دارد. حالاچرا من این مدل هندزفری را برای معرفی به شما انتخاب کردم؟ چون این هندزفری، کیفیت صدای خیلی خوبی دارد و اگر عادت دارید در مترو و اتوبوس و شلوغی خیابان موزیک گوش کنید، یک انتخاب خوب است. این هدفون در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و با گذاشتن این هندزفری در گوشتان می توانید حسابی ورزش و تحرک داشته باشید.

اگر از این هندزفری استفاده نکنید که محال است، عمر باتری 20 ساعت دوام می آورد. حدود 2 ساعت طول می کشد که این هدنزفری شارژ شود و حداکثر هم 5 ساعت به شما موسیقی و مکالمه تحویل می دهد. کیس این هندزفری هم چراغ LED دارد و امکان مشاهده وضعیت شارژ وجود دارد.

فقط یک دلخوری کوچک وجود خواهد داشت. این هندزفری نویزها را حذف نمی کند، درست است که کیفیت صدا مهم است و این هندزفری صدای باکیفیتی دارد، اما خب، شاید بابت همین موضوع، نظرتان کمی درباره این هندزفری عوض شود.

تسکو

هندزفری تسکو مدل TH 5332: قیمت حدود 824 هزار تومان

اگر از گروه افراد استرسی هستید و مدام نگرانید هندزفری نیفتد و گم نشود تسکو، یک گزینه خوب برای شمایی دارد که مایلید زیر یک میلیون تومان برای خرید هندزفری هزینه کنید. این هندزفری سبک و 67 گرمی دور گردن قرار می گیرد و در نتیجه هر چقدر هم بی احتیاطی کنید سر جای خود می ماند.

بلوتوث این هندزفری نسخه 4.1 است و کیفیت مکالمه خوبی هم دارد. برویم به سراغ وضعیت شارژ، اگر 3 ونیم ساعت وقت برای شارژ کامل این هندزفری بگذارید، 16 ساعت مکالمه و 18 ساعت گوش دادن به موسیقی را جایزه می گیرید.

نظر من را بخواهید، این یک هندزفری خوب و با کیفیت است، البته به شرطی که ظاهر این هندزفری را دوست داشته باشید و با طراحی خاص هندزفری تسکو کنار بیایید.

انکر

هندزفری انکر مدل Soundcore R100: قیمت حدود 900 هزار تومان

همین اول بگویم که این هندزفری قاتل نویز است و از این بابت نگران نباشید. اما هر چه فهرست ما به سمت انتها و هندزفری های گرانقیمت تر می رود، انتظار از قابلیت ها هم بالاتر می رود. هنندزفری انکر، برای ورزشکاران حرفه ای کاملا مناسب است و در برابر آب هم مقاومت خوبی دارد.

این هندزفری نیم ساعته شارژ می شود و خبر خوب این که امکان شارژ سریع 10 دقیقه ای را هم دارد. اگر از هندزفری استفاده نکنید که باز هم فرض محال است 25 ساعت، و اگر مثل من اهل استفاده مدام از هندزفری برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه باشید، 6 ساعت و نیم از خدمات این هندزفری لذت خواهید برد.

برای نشان دادن وضعیت شارژ، این هنذزفری هم چراغ LED دارد. ظاهر این هندزفری بسیار ساده و کلاسیک است، اما همین طراحی ساده هم طرفداران زیادی دارد. در کل من به این هندزفری امتیاز بالایی می دهم و معتقدم از انتخابش پشیمان نمی شوید.

لیتو

هندزفری لیتو مدل LT7: قیمت حدود 990 هزار تومان

همین اول بگویم که طراحی کیس و ظاهر هندزفری به شکلی است که مطمئنم خانمها را جذب می کند، به خصوص با توجه به این که در ترکیب رنگ های این هندزفری رنگ صورتی هم دیده می شود.

اگر حدود 1 ساعت زمان، صرف شارژ این باتری کنید، 180 ساعت در حالتی که سراغش نروید و 5 ساعت، در شرایطی که مشغول مکالمه و گوش دادن موسیقی باشید، جواب خواهد داد. چراغ های LED هم می توانند به خوبی وضعیت شارژ و باتری را به شما نشان دهند.

این هندزفری جذاب، ضد آب و تعریق هم هست و چون طراحی خوبی هم دارد به راحتی برای ورزش و پیاده روی روزانه در کنارتان خواهد بود، آن هم بدون هیچ مشکل و ایرادی. نظر من را می خواهید؟ اگر از خانمهای خوش سلیقه ای هستید که به کیفیت خریدتان اهمیت می دهید در خرید این هندزفری تردید نکنید.

شیائومی

هندزفری شیائومی مدل Air 2 Pro: قیمت حدود 1 میلیون تومان

اما گران قیمت ترین هندزفری فهرست ما از برند نام آشنا و چینی شیائومی است که می دانم در ایران و بین کاربران ایرانی طرفدار، زیاد دارد. شیائومی که بیشتر به خاطر گوشی های هوشمندش مشهور است، اما با این هندزفری ثابت می کند که در این زمینه هم قوی است.

البته قبل از این که به سراغ ویژگی های این هندزفری بروم بگویم که در این بازه قیمت شیائومی یکی دو هندزفری دیگر هم دارد، اما من با نگاهی به ویژگی های این هندزفری، انتخابش کردم، پس اگر خودتان مدل های دیگر را رصد کرده اید، این یکی را هم ببینید.

اولین و مهمترین ویژگی این هندزفری را می توان لمسی بودن آن دانست. وزن این محصول سبک است و تنها 60 گرم وزن دارد. برای شارژ صفر تا صد این هدفون حدود 1 ساعت و نیم زمان لازم است و بعد از شارژ هم در حالت مکالمه 7 ساعت دوام می آورد که یک خبر خوب برای افراد پرمشغله است، در حالتی که سراغ این هندزفری نروید، 28 ساعت شارژ نگه می دارد. خبر بهتر این که این هندزفری از فناوری شارژ وایرلس هم پشتیبانی می کند. خیالتان از بابت تاخیر در اتصال هم کاملا راحت باشد. این هندزفری با نسخه بلوتوث 5.0 ارائه می شود.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها