تیزر رسمی شیائومی 13 پرو اطلاعات جدیدی را فاش کرد

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.9 دقیقه

راهنماتو-تنها یک روز مانده تا رونمایی رسمی گوشی شیائومی 13 پرو، اطلاعات جدیدی از این گوشی در قالب یک ویدئو منتشر شده است.

به گزارش راهنماتو، انتشار یک ویدیوی تیزر از شیائومی 13 پرو نشان می دهد که این گوشی دارای رتبه IP خواهد بود و دارای گواهینامه ضد گرد و غبار و آب است اما سطح امتیاز آن در حال حاضر مشخص نیست. بنابراین احتمالا شیائومی 13 پرو، می تواند دارای رتبه IP68 باشد(مشابه برادر پرچمدار خود).  

گوشی جدید شیائومی

شیائومی 13 پرو

شیائومی 13 پرو با طراحی دوربین جدید و رنگ سبز فانتزی عرضه می شود. دوربین این گوشی نیز، همه کاره خواهد بود و می تواند در همه محیط ها عکس بگیرد. همچنین این گوشی، یک حالت شب دارد که می تواند تصاویر واضح را در شب فعال کند. عملکرد عکس در شب در شیائومی 12 پرو وجود ندارد. درست است که اکثر گوشی های مقرون به صرفه شیائومی دارای گواهینامه IP53 هستند که از آنها در برابر گرد و غبار خفیف و پاشیدن آب محافظت می کند، اما رتبه IP68 مقاومت و ایمنی بسیار بیشتری را برای دستگاه در برابر آسیب آب و گرد و غبار فراهم می کند.

 گوشی شیائومی 13 پرو، تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را با ظرفیت رم بالا نیز ارائه می دهد. این تراشه، درواقع تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

بسته جدید شیائومی 13 پرو

این گوشی دارای یک رنگ سبز انحصاری است و بخشی از بسته ای است که شامل می واچS2 و بادز4 پرو می شود.هر دو این گجت های پوشیدنی هوشمند، با طراحی رنگی مشابه گوشی هوشمند عرضه می شوند. شیائومی 13 پرو به تعداد محدود در دسترس خواهد بود و بسته آن شامل یک کیف محافظ مسافرتی با بند برای مچ دست است.

در ادامه ویدئوی تیزر رسمی گوشی شیائومی 13 پرو را خواهیم دید:

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها