تست هوش سرعتی؛ آیا می توانید زن فضانورد را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- احتمالا تاکنون با تست های هوش سرعتی ما آشنا شده اید. این نوع معماهای تصویری از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به معماهای تصویری معمولی دارند اما تاحدودی ساده تر هستند. با این همه، این سادگی به واسطه زمان کمتر، هنوز می تواند بسیاری را به چالش بکشد. به عبارت دیگر در این نوع معماها شما در مدت زمان بسیار کم باید پاسخ را بیابید. معماهای سرعتی به شکل قابل توجهی سرعت تصمیم گیری و تمرکز ما را تقویت می کنند برای همین ما امروز با یکی از این معماهای تصویری سرعتی به سراغ شما آمده ایم.

در تصویر کارتونی زیر شما یک سیاره بیگانه با تعداد بیشماری از موجودات فضایی را مشاهده می کنید. دو فضانورد از زمین به این سیاره رسیده اند اما در این شلوغی فضانورد زن گم می شود و دیگر فضانورد به دنبال اوست تا به زمین بازگردند. شما 7 ثانیه فرصت دارید تا فضانورد زن را در تصویر زیر پیدا کنید. آماده اید؟ پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و توجه داشته باشید که فقط 7 ثانیه وقت دارید!

 

آیا می توانید زن فضانورد را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش سرعتی

7 ثانیه شما به همین سرعت به پایان رسید، آیا موفق شدید فضانورد زن را در تصویر بالا پیدا کنید؟ اگر موفق به این کار نشدید ما پاسخ را در تصویر زیر برای شما مشخص کرده ایم.

آیا می توانید زن فضانورد را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها