مچ بند هوشمند آنر بند 7 با نمایشگر بزرگ و عمر باتری 14 روزه معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۶ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

راهنماتو- آنر روز گذشته با برگزاری رویدادی در چین از محصولات جدیدی از جمله گوشی هوشمند آنر 80 GT و تبلت آنر پد V8 پرو رونمایی کرد. این شرکت در کنار این محصولات ردیاب تناسب اندام نسل جدید خود یعنی مچ بند «آنر بند 7» را نیز معرفی کرد.

به گزارش راهنماتو، جدیدترین پوشیدنی آنر به عنوان جانشین مچ بند آنر بند 6 معرفی می شود. آنر بند 7 با طراحی مشابه نسل قبل خود عرضه می شود. این پوشیدنی دارای یک نمایشگر مستطیلی 1.47 اینچی رنگی AMOLED با محافظ شیشه منحنی 2.5 بعدی و قاب فلزی براق می باشد.

نمایشگر این دستگاه با دیگر محصولات هم رده آن تقریبا در یک سطح قرار دارد. در این میان، نمایشگر مچ بند «ردمی بند 2» از نمایشگر بهتری نسبت به سایرین برخوردار است. این مچ بند هوشمند از تمام ویژگی های معمول ردیابی تناسب اندام از جمله قابلیت نظارت بر اکسیژن خون در تمام شرایط آب و هوایی، نظارت بر ضربان قلب و ردیابی خواب پشتیبانی می کند.

مچ بند هوشمند آنر بند 7

این دستگاه همچنین بیش از 96 حالت ورزشی را نیز ارائه می دهد. باتری این مچ بند در حالت استفاده معمولی حداکثر 14 روز و در حالت استفاده سنگین 10 روز دوام می آورد. این گجت از شارژ سریع، بلوتوث 5.2، عکاسی از راه دور و کنترل های پخش موسیقی پشتیبانی می کند. مچ بند جدید آنر در سه رنگ صورتی، آبی و مشکی ارائه می شود. این دستگاه از 6 ژانویه با قیمت 249 یوان (35 دلار) در چین به فروش خواهد رسید.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها