گوشی اقتصادی ردمی 11A به زودی معرفی خواهد شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- شیائومی قصد دارد یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید به نام ردمی 11A را به عنوان جایگزین گوشی ردمی 10A معرفی کند. این دستگاه که قبلاً در چند وب سایت صدور گواهینامه مشاهده شده بود، اکنون نیز بار دیگر در وب سایت صدور گواهینامه IMDA سنگاپور رویت شده است.

به گزارش راهنماتو، این وب سایت گوشی هوشمند ردمی 11A را با شماره مدل 22120RN86G معرفی می کند. G نشان دهنده نسخه جهانی این محصول است. نسخه هندی این دستگاه نیز با شماره مدل 22120RN86I در پایگاه داده استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. علاوه بر این، وب سایت صدور گواهینامه TENAA چین نیز اخیرا برخی مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش کرده است.

 ردمی 11A

مشخصات ردمی 11A

فهرست TENAA علاوه بر مشخصات گوشی جدید ردمی، طراحی این دستگاه را نیز به نمایش گذاشته است. جزیره دوربین نسبت به مدل قبلی کوچکتر شده است و یک حسگر اثر انگشت فیزیکی نیز به همراه دارد. پنل پشتی گوشی تغییر چندانی نداشته است. از آنجایی که ردمی 11A یک گوشی مقرون به صرفه است، انتظار می رود که با یک بریدگی قطره ای در روی نمایشگر عرضه شود. این گوشی هوشمند احتمالا به یک نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس مجهز شده است.

انتظار می رود که یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز قدرت این دستگاه را تامین کند. این گوشی هوشمند احتمالا با رم های 2 ،4 ،6 و 8 گیگابایتی و گزینه های ذخیره سازی 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی ارائه خواهد شد. یک اسلات microSD نیز برای ذخیره سازی بیشتر در نظر گرفته شده است. گوشی ردمی 11A احتمالا به یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این دستگاه رابط کاربری MIUI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها