تصاویر زنده گوشی Tecno POVA 3 قبل از عرضه رسمی فاش شد

  • محمد نوین محمد نوین
  • ۲ خرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- شرکت Tecno قرار است گوشی هوشمند POVA 3 را در تاریخ 25 می در فیلیپین معرفی کند. حساب کاربری رسمی فیسبوک این برند قبلاً طراحی و چند ویژگی کلیدی این گوشی هوشمند را معرفی کرده بود. اکنون، پاراس گوگلانی، افشا کننده مطرح دنیای فناوری، تصاویری زنده از این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته است.

تصاویر Tecno POVA 3 نشان می دهد که این دستگاه از یک صفحه نمایش سوراخ پانچ با اندازه بزرگ در قسمت جلویی بهره می برد. پوسته پشتی آن نیز دارای یک واحد دوربین سه گانه با یک واحد فلاش LED در کنار آن است. به نظر می رسد پنل پشتی دستگاه دارای روکش مات با نوار عمودی کمی براق در وسط است.

 مشخصات گوشی مشخصات تکنو پوا 3

گوشی Tecno Pova 3 دارای یک پنل 6.95 اینچی IPS LCD است که وضوح 2400 در 1080 پیکسل فول اچ دی پلاس و نرخ تجدید 90 هرتز را ارائه می دهد. دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی است اما پنل پشتی دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی است. چیپست Helio G88 در زیر کاپوت POVA 3 قرار دارد. این گوشی همچنین دارای یک باتری غول پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 12 با HiOS در بالا اجرا می شود. ویژگی‌های دیگری مانند حسگر اثرانگشت در کنار، خنک‌کننده گرافیتی، بلندگوهای استریو DTS، موتور خطی محور Z و اسلات کارت microSD را ارائه می‌کند.

گفته می شود این گوشی با برچسب قیمتی حدود 172 دلار عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین در سه رنگ آبی، نقره ای و مشکی راهی بازار خواهد شد.

 

محمد نوین
محمد نوین

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها