گوشی پرچمدار شیائومی با دوربین لایکا در راه است

  • محمد نوین محمد نوین
  • ۲ خرداد ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

راهنماتو- شیائومی امروز رسما همکاری خود با لایکا را اعلام کرد که بر اساس آن این شرکت در حال توسعه گوشی هوشمند جدیدی است که قرار است تا چند ماه دیگر عرضه شود. این شرکت چینی «همکاری استراتژیک بلندمدت» خود با لایکا را تایید کرد و فاش کرد که آنها در حال توسعه یک گوشی هوشمند پرچمدار هستند که به طور رسمی در جولای امسال عرضه می شود.

این چهارمین شرکتی است که لایکا، یکی از مطرح ترین تولید کنندهای دوربین گوشی، پس از شارپ، هواوی و پاناسونیک برای تصویربرداری موبایل با آن همکاری می کند. با این حال، شیائومی اطلاعاتی در رابطه با خود گوشی هوشمند پرچمدار آینده فاش نکرده است. به نظر می رسد شیائومی قصد دارد تا از دیگر برندهای چینی پیروی کند و یک ویژگی متمایز را در گوشی هوشمند ممتاز خود ارائه دهد تا آن را در بین دستگاه های دیگر برندها متمایز کند.

این روند با هواوی در سال 2016 آغاز شد، زمانی که این شرکت با لایکا برای ویژگی‌های دوربین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود شریک شد. OnePlus و OPPO نیز با Hasselblad همکاری کرده اند، در حالی که Vivo با Zeiss همکاری کرده است. احتمالاً این گوشی هوشمند آینده، شیائومی 12 اولترا خواهد بود و اگر شایعات قبلی در مورد آن درست باشد، به نظر می‌رسد این دستگاه در مقایسه با سایر گوشی‌های پریمیوم این شرکت، دارای ویژگی‌های منحصر بفردی خواهد بود.

محمد نوین
محمد نوین

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها